Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Arama Motoru [2 Soru] Çok Önemli...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
172
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2452 Mesaj
    arkadaşlar bizim sitemizde bir link verilmişti. google ve altavista karışımı bir arama motu vardı.. onun türkçesini yapma planları içerisindeyim.. o sitenin linkini verebilecek arkadaş varmı?? Ayrıca bu işte kim bana yardımcı olur. Bu siteyi türkçeye adapte etmemiz lazım. 2. sorum da güzel bir arama motoru domaini söyleyebilirmisiniz????



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2452 Mesaj
    hiç bilen yardım eden yok mu ya???
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    o altavista değilde yahooydu sanırım yagooho mu öyle biºiytdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyranid -- 17 Mayıs 2005, 17:12:08 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2452 Mesaj
    abi neydi o sitenin adı ya.. herkes bişey sıkacak şimdi.. çok dandik bi adı vardı hatırlıyorum.. forumda da aradım ama bulamadım... domaini buldum ama.. bi tane domain ayarladım kendime...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2754 Mesaj
    yaw walla bu forumda baktım hersayfaya bulamadım o topic i yaw
    sen salla dene bisiler
    goyahogle
    yagooglehoo
    filan
    |
    |
    _____________________________
    "Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor anlıyor musun? Bütün hayatım boyunca bu cam kırıklarını beyin zarımın üzerinde taşımak ve onları oynatmadan son derece hesaplı düşünmek zorundayım..."
    "Kelimeler, albayım... Bazı anlamlara gelmiyor!" (Tehlikeli Oyunlar~Oğuz ATAY)

  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    BUNLARA Bİ BAK BELKİ VARDIR İÇİNDE ARADIĞIN
    • Altavistahttp://www.altavista.com
    • Yahoo!http://www.yahoo.com
    • Googlehttp://www.google.com
    • Netscape Search http://search.netscape.com
    • Study Web http://www.studyweb.com
    • Lycoshttp://www.lycos.com
    • InfoSeekhttp://www2.infoseek.com
    • HotBothttp://www.hotbot.com
    • Excite http://www.excite.com
    • All-in-One http://www.allonesearch.com/all1srch.html
    • Web Crawler http://www.webcrawler.com/
    • Starting Point http://www.stpt.com/
    • ARABUL - DOMINET http://arabul.dominet.com.tr/
    • Find-It! Web Aramahttp://find.egenet.com.tr/
    • Türkiye Arama Rehberihttp://www.arama.com
    • Türkiye E-mail Rehberihttp://www.aranan.com/
    • Arabulhttp://www.arabul.com
    • Superonline Aramahttp://arama.superonline.com
    • Direct Hit http://www.directhit.com
    • Britannicahttp://search.britannica.com
    • NorthernLighthttp://www.northernlight.com
    • All Academic http://www.allacademic.com
    • 123World.comhttp://www.123world.com
    • MSN Internet Search http://search.msn.com
    • Why.comhttp://www.why.com
    • AOL Searchhttp://search.aol.com
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2754 Mesaj
    yok hocam ya hiçbiri değil
    yaaw bende hatırlıyorum ama tam cıkaramadım yaa
    |
    |
    _____________________________
    "Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor anlıyor musun? Bütün hayatım boyunca bu cam kırıklarını beyin zarımın üzerinde taşımak ve onları oynatmadan son derece hesaplı düşünmek zorundayım..."
    "Kelimeler, albayım... Bazı anlamlara gelmiyor!" (Tehlikeli Oyunlar~Oğuz ATAY)

  • Yarbay
    2452 Mesaj
    allahıma buldum..

    http://www.yagoohoogle.com/

    bu nasıl bir domaindir kardeşim ya!!

    ama bu siteyi ben editlemek istiyorum.. bunu nasıl yapmışlar arkadaşlar ya.. bi yardımcı olacak yokmu?? bende bunun türkçe'sini yapmak istiyorum....
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2452 Mesaj
    up biraz arkadaşlar lütfen ben ciddiyim hadi...


    /\
    II
    II
    II UP PLZ..
    II
    II
    II
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    walla narkotic o siteye pek iyi yorumlar yapılmamıştı emeğe saygısızlık falan diye ama sen bilirsin umarım paşarılı olursun
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2452 Mesaj
    ne alaka arkadaşım ya?? şuan bir kamyon web sitesinde google arama botu var.. o da emeğe saygsızlık o zmn..? bence gayet güzel başarılı bir uygulama.. hem insanları iki şeyi ayrı ayrı iki tane arama motorunda aramaktan kurtarırsın değil mi???
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.