Şimdi Ara

Araçta yağ kaçağı var/Titreşimli çalışma, rölantide titreme( Golf 5 tsi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
4.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @nacker: Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Bujiler 14-15 ay önce değişmişti yetkili serviste. 5 Yılda bir değişim olması gerekiyor denildi 2018 Eylül ayında bakım yapılırken değiştirmiştik. NGK marka buji takılmış ki öncekiler de böyleydi. Bakım yapıldı 2-3 ay sonrasında ilk çalıştırmada vuruntular başladı sonradan bu vuruntular düz yolda silkeleme boyutuna geldi. Bujilerle ilgili kafamda soru işaretleri var. Bobinleri yetkili değil de özel serviste değiştirdik; ilk başta Beru marka takıldı, tekleme sorunları düzeldi birkaç ay sonra yine başladı. Sonrasında bobinlerin değişim yapıldı NGK marka taktılar. Tekleme sorunu geçmedi maalesef. Kompresyon değerlerinin normal olması sevindirdi hocam subaplarda sorun olmasın da başımız daha fazla ağrımasın :)

    @TEPEE PREMİUM PACK: Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Buji ve bobinlerle ilgili bir açıklama yazdım arkadaşa hemen bu mesajımda görebilirsiniz. :) Fazla masraflı bir durum olmamasını temenni ediyorum. Motor temizliğini hiç sevmiyorum hocam ne olur ne olmaz diye temizlettirmiyorum. Arada sırada bezle silip geçiyorum. O da çok nadir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RCRICOS

    Başka bir markada, Buji kablolarını değiştirerek çözmüştüm. Fakat onda da tam gazda silkemele vardı. Dururken gaz verince pırın pırın orrnnn ediyordu. En ucuzundan başlayın.

    Motoru da yıkatmayın sakın. Silin.
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Bujiler ve bobinler değişti ama kablolarla ilgili işlem yapılmadı. Aklımızda bulunsun hocam. :)

    @goodorevil: Çok teşekkür ederim hocam. Çok büyük bir sorun çıkmaz umarım. Ufak çaptan başlayalım umarım ufak çapta da kalır. Motorla ilgili sorun sıkıntı olmasın , subaplar şunlar bunlar sağlam olsun da rahatlayalım. :=
  • Servis danışmanıyla telefon görüşmesi yaptım pazartesi günü servise götüreceğim aracı. Bu arada araç eskiye göre çok sesli çalışıyordu eklemeyi unutmuşum konuya. İç kabine çok fazla ses gelmezdi şimdilerde ''bırrrrr'' tarzında ses geliyor. Serviste bir incelensin bakalım ne diyecekler. Birkaç ay önce başka bir ses sorunu yüzünden devirdaim pompası ve gergi bilyası değişti. O ses bitti ama titreşimler, silkelemeler, vuruntular gitmedi üstüne değişik sesler gelmeye başladı araçtan. Orijinalden şaşmayalım diyoruz, indirim olması da cezbediyor(zubizu) ama kendi servisi de tam bir işi çözemiyor sanki. Pazartesi her şeyi tek tek bir daha anlatacağım. Durumdan haberdar ederim arkadaşlar.
  • Dh motor şanzıman herbokologları bekleniyor

    Onlar gelene kadar ben görüşümü söyleyim

    Üst kapak contası değişecek
    ECU yazılımı güncel yüklenecek
    Würth öneririm contayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Dh motor şanzıman herbokologları bekleniyor

    Onlar gelene kadar ben görüşümü söyleyim

    Üst kapak contası değişecek
    ECU yazılımı güncel yüklenecek
    Würth öneririm contayı
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Contayı yağ kaçağıyla ilgili olarak mı önerdiniz acaba yoksa gelen seslerle ilgili mi?
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt
    Yağ kaçağı muhtemelen üst kapak contasındandır

    Rölanti sesi için yazılım gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Yağ kaçağı muhtemelen üst kapak contasındandır

    Rölanti sesi için yazılım gerekir
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam aklımda bulunsun.:)

    Yarın servise götüreceğim aracı bütün her şeyi tekrardan anlatacağım. Konuda yanıt olarak gelen her şeyi yazdım bir kenara hepsi kenarda duruyor çok sağ olun arkadaşlar. En düşük hasarla sorunlarımızı çözeriz umarım.
  • Tekrardan merhaba arkadaşlar. Aracı servise götürdüm. Servis danışmanı ve ustayla sorunları tecrübe ettik. Detaylı incelenmesi gerekiyor dedi usta. Usta, ayrıca, egzozda oluşan ses ateşleme kaynaklı gibi duruyor, ön taraftaki sıkıntı egzozda sese sebep oluyor dedi. Aracı içeri aldılar detaylıca incelediler.Kalem kalem yapılması gerekenler ve değişmesi gereken parçalar bir sayfa halinde elime ulaştı. Resmen didik didik edilmiş.

    Titremenin sebebi bobinlerden ve enjektörlerden kaynaklıymış. Enjektörler gerekli basıncı sağlayamıyormuş. Bobin, enjektör değişimi ayrıca kurum temizliği yapılması gerekiyor denildi. Kurum temizliği için motorun üst kapağı açılacak, parçalar sanayide çalıştığımız bir yere gönderilecek, orada işlemler yapılacak tarzında bir şeyler anlattılar. Parça maliyetleri çok fazla. Sırf enjektörlerin parça ücreti 5750 tl imiş. Buna bir de işçilik girince daha da kabarıyor hesap. Bobinler ve bahsettikleri temizlik olayları neyse de enjektör değişim işi serviste sıkıntı maalesef. Bu şekilde gittiği yere kadar gidersiniz şimdilik bir sorun oluşturmaz dediler. Aklıma Würth'ün enjektör temizleyicileri geldi. Onunla ilgili konu açacağım birazdan. Kullanıcı deneyimleri ve yorumları isteyeceğim.

    Yağ kaçağı için de; ilk yorumlar fazla yağ konulması ya da yağ değişimi sırasında kenara taşırma şeklinde olabileceğiydi. Bir yandan da bizim yağ dolum kapağında çatlak vardı. Oradan da sızdırma oluşturabileceği söylendi. Önceden sorun oluşturmaz demişlerdi. Şimdi araçta yağ kaçağı olan her yeri temizlediler. Tekrar bir kaçak oluşması durumunda servise gideceğim. Durumlar böyle arkadaşlar. :)




  • Hocam merhaba, öncelikle büyük geçmiş olsun.Bire bir aynı problem bende de var.Cep telefonu numaranı paylaşabilirsen konuşalım, hatta görüşelim derim :) ben hala çözemedim problemi, sen çözebildin mi acaba, bi konuşsak.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.