Bildirim
araçların maliyeti
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Büyük ihtimalle -
http://msl1.mit.edu/classes/esd123/vyas.pdf
http://answers.google.com/answers/threadview/id/741692.html
genelde vergisiz fiyatının %60 ı civarına denk gelir ama pazarlama politikası ile alakalı olarak ta değişir. mesela mercedes en eski otomobillerinin bile yedek parçalarını bulundurur. "yedek parçası bulunamıyor" sorununu asla mercedes ile yaşamazsınız. araç 50 yaşında bile olsa bu böyledir. bunun da bir maliyeti var. bazı başka markalar da böyle bir masrafa girmez dolayısıyla böyle bir maliyeti de hesaba katmaz.
üretim maliyeti, ar-ge maliyeti, lojistik maliyeti, satış sonrası hizmet maliyeti..vs
bunların oranları tamamen şirket politikaları ile alakalı olduğu için başta verdiğim %60 rakamı çok aldatıcı ve yanlıştır aslında. sadece bir ön fikir verir.
-
süper spor otomobillerin karlarının çok büyük olduğunu söyleyebilirim -
quote:
Orijinalden alıntı: NoSt3am
süper spor otomobillerin karlarının çok büyük olduğunu söyleyebilirim
emin ol daha yüksek falan değil evet belki kullandığı demire bakınca öyle diyorsun ama birde bu aracı üretecek fabrikaya koyacağın makineler ve bunun arge masrafı var atıyorum corollanın geliştirme masrafı 500 milyon lira ise, 250 milyon corolla satılıyorsa araç başına 2 lira geliştirme mağliyeti vardır ama bu bir Ferrari'de böyle değil geliştirme mağliyeti 500 milyon lira ise 5000 tane Ferrari satılıyorsa araç başına geliştirme mağliyeti 100.000 liradır. -
quote:
Orijinalden alıntı: dekorasyonankara
http://msl1.mit.edu/classes/esd123/vyas.pdf
http://answers.google.com/answers/threadview/id/741692.html
genelde vergisiz fiyatının %60 ı civarına denk gelir ama pazarlama politikası ile alakalı olarak ta değişir. mesela mercedes en eski otomobillerinin bile yedek parçalarını bulundurur. "yedek parçası bulunamıyor" sorununu asla mercedes ile yaşamazsınız. araç 50 yaşında bile olsa bu böyledir. bunun da bir maliyeti var. bazı başka markalar da böyle bir masrafa girmez dolayısıyla böyle bir maliyeti de hesaba katmaz.
üretim maliyeti, ar-ge maliyeti, lojistik maliyeti, satış sonrası hizmet maliyeti..vs
bunların oranları tamamen şirket politikaları ile alakalı olduğu için başta verdiğim %60 rakamı çok aldatıcı ve yanlıştır aslında. sadece bir ön fikir verir.
Aynı durum Renault için de geçerli mi acaba. Reklamlarında bunu vurguluyordu. Adam 1900 küsür model Renault arabasını getiriyordu. Renault servisi bakım ve yedek parça hizmeti veriyordu.
Mesela Renault 12 TL arabayı götürsek yedek parçası bulunur mu?
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- dönüşlerde debriyaja basılır mi
- bijon tamirini kim yapar
- egea 1.3 multijet yağ eksiltme
- citroen nemo 1.4 hdi sx plus vizyon yorumları
- adblue öngörünüz 2400 km den önce ne demek
- byd denza d9 gt
- toyota corolla cross 1.8 hybrid kullanıcı yorumları
- togg batarya kapasitesi
- bmw jeep 2024
- suzuki jimny 5 kapı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X