Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ SORUNLAR İÇİN BURAYA!!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
6
Favori
33.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: STRONG 1970

    usta ben 307xt var sağa sinyal verip döndükten sonra direksiyon düzelince araç bu seferde sola kendi sinyal veriyor.

    Yakın zamanda aracının direksiyonunu söktürdüysen direksiyon simidinin
    atlında sinyal verildikten sonra kapanması için sinyal kolunun tırnakları vardır
    muhtemelen bu tırnaklara tam olarak otutturulamamıştır.Buradan kaynaklanıyordur.


    İyi çalışmalar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: decrypter35

    Hakan ustam,cliolarda ledli benzin göstergesi şamandıradan okumuyor galiba ve sorum şu:ne zamanda bir benzin seviye güncellemesi yapıyor,bu güncelleme yazılımla erken bir zamana alınabilir mi?



    Bu ledli benzin göstergesi muhakkak şamandıradan aldığı sinyale göre gösterir.
    Ama şu olay vardır göstergenin şamandıraya göre kalibrasyonu gerekebilir.
    Bunu servise gidip şamandıra söküldükten sonra göstergedeki değerlerin birbirine
    uyup uymadığını bire bir gözlemlemek gerekir.Bunu servisteki cihazlarla yapılabilir.




    İyi çalışmalar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackinblank

    hakan usta 1993 model Honda Prelude aracım var. Çözemediğim 2 sorunum var. Yardımcı olursan sevinirim.
    1- Bazen sabahları ilk kontağı çevirdiğimde gösterge ışıkları yanmasına rağmen marş motorunda tık yok. Biraz bekleyip birkaç kez kontağı kapatıp açtığımda marş basıyor. Akü sağlam. Bu sorun sabah ilk marş basma dışında başka hiçbir zaman olmuyor.

    2-Hızlanma sırasında kısa bir süre araç hızlanmada silkeliyor sonra sorun yok. Benzin filtresi, buji yenilendi. Enjektörler carbon-clean ile temizlendi ancak sorun yine oluyor. Hızlanma sırasında hafif bir tıkanma dışında performans normal. Servis oksijen sensorunun arızalı olabileceğini söyledi. Orijinalini bulmak hem çok zor, hemde çok pahalı. Aracımın bu parçasının Bosch ta muadili varmıdır? Varsa kod numarası nedir? Servisin söylediği gibi sorunun sebebi sensor olabilir mi? veya başka bir sebep ne olabilir?. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.

    [simage] http://icelord.net/honda/my/inside/ice03.jpg [/simage]



    1- Muhtemelen sebep aracın kontağını marş siviçlerinde bi sorun olabilir.
    Veya marş rölesi ve marşın otomatiğinden kaynaklanabilir.
    2-Muhtemel sebepleri ilk önce benzin basıncın kontrolü,Enjektörlerin
    sökülüp kontrolü çünkü enjektörlerin girişindede filtre bulunmaktadır.
    Araba EGR varsa bunun konrolü, katalitik tıkalı olabilir, lamdanın
    sökülüp dışarda kontrolü yapılmalıdır.
    Lamda sondası tek koblolu ise;
    Bocsh No:0 258 985 501
    Fiyatı yaklaşık olarak 130Ytl'dir.



    />




  • Arabam VW Polo 1.6 2000 model. 2 Farklı sorunum var:

    1) Motor soğukken ilk çalıştığında gaza basarsan boğulur gibi oluyor. 5-6 sn motor kendine gelmeden yürümeye kalkarsam motor duruyor. Bujiler, yakıt, yağ hava filtreleri ve yağ değişti sorun geçmedi.

    2) Gaza yüklenince veya ayağımı gaza bir anda basınca klima açıksa metalik bir sürtünme sesi geliyor.

    Şimdiden Teşekkürler.
  • Aracım 2001 Model Skoda Fabia Comfort... Aracımdaki sorun uzaktan kumanda ile aracı açıp kapatamıyorum.. Anahtar ile araç kitleniyor ve açılıyor.. Yedek kumandası dahil her iki kumandayı da kontrol ettirdim servise problem yok .. Servisin söylediği Comfort Beyni denen ünitenin arızalandığı ve değişmesi gerektiği ( 450 YTL ).. Bu beyin; merkezi kilit, otomatik cam, uzaktan kumanda, pasif güvenlik gibi özellikleri kumanda ediyor.. Bende sadece uzaktan kumanda arızalı.. Bunu tamir ettirmem mümkün mü?? Yardımcı olursanız sevinirim.. Tşk..
  • vay be.. danışma topikleri çoğalmaya başladı.
    teknik konularda yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.
  • benimki aslında sorun değil :D dizel arabada sık sık boşa atmak motora zarar verir mi ?
  • Ben daha önce forumda da yazmıştım ancak tam bir çözüm söyleyen olmadı. Aslında gayet doğal cumartesi servise götürdüm yaptık dediler ancak sorun halen devam ediyor.
    Sorun şu: Megane1 aracım var. Araçla 10 dakika bile gittikten sonra istop ettiğimde altında çın çın diye ses geliyor ve bu ses 5 dakika kadar sürüyor. Ben egsoz borusundaki bir genleşmeden kaynaklandığını düşünüyorum ancak serviste de tam anlamıyla bir çözüm bulamadılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tniaskrad

    benimki aslında sorun değil :D dizel arabada sık sık boşa atmak motora zarar verir mi ?

    Aracı dizel ise boşa attığında cebinden boş yere yakıt yakarsın
    araç viteste iken yakıt pompası enjektörlere yakıt vermez taki
    gaza basana kadar o yüzden boşa yakıt yakarsın...




    İyi çalışmalar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes


    vay be.. danışma topikleri çoğalmaya başladı.
    teknik konularda yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.


    Birşey dağil arkadaşların hepsine teşekkür ederim.
    Ama sorulan sorular elektronik hakkında olursa elimden geldiği kadarıyla
    yardım ederim.





    İyi çalışmalar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratkurt

    Aracım 2001 Model Skoda Fabia Comfort... Aracımdaki sorun uzaktan kumanda ile aracı açıp kapatamıyorum.. Anahtar ile araç kitleniyor ve açılıyor.. Yedek kumandası dahil her iki kumandayı da kontrol ettirdim servise problem yok .. Servisin söylediği Comfort Beyni denen ünitenin arızalandığı ve değişmesi gerektiği ( 450 YTL ).. Bu beyin; merkezi kilit, otomatik cam, uzaktan kumanda, pasif güvenlik gibi özellikleri kumanda ediyor.. Bende sadece uzaktan kumanda arızalı.. Bunu tamir ettirmem mümkün mü?? Yardımcı olursanız sevinirim.. Tşk..



    Elbetteki tamiri olur fakat beyin tamirini yapan arkadaşlar kaça yaparlar?
    Sen en iyisi sadece uzaktan kumanda için diyorsan piyasadaki normal
    bir uzaktan kumanda taktır.Daha ucz olur.Yaklaşık 40Ytl



    İyi çalışmalar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xeon82

    Arabam VW Polo 1.6 2000 model. 2 Farklı sorunum var:

    1) Motor soğukken ilk çalıştığında gaza basarsan boğulur gibi oluyor. 5-6 sn motor kendine gelmeden yürümeye kalkarsam motor duruyor. Bujiler, yakıt, yağ hava filtreleri ve yağ değişti sorun geçmedi.

    2) Gaza yüklenince veya ayağımı gaza bir anda basınca klima açıksa metalik bir sürtünme sesi geliyor.




    Şimdiden Teşekkürler.



    Motor numarasını yazarsan sevinirim.
  • selam
    euro civic 1.6 ils otm.
    forumda daha önce sordum tatmin edici yanıt alamadım.
    arızanın periyodu ve zararı su gune kadar olmadıgı için
    servise gitmedim.(yaklasık 10000-12000km)

    sadece cok sıcak havalar da hareket halinde motor sarı ısıgı yanıyor.
    stop edince sönüyor eger aynı sartlar devam ediyorsa tekrar yanıyor.
    kıs bahar sonbahar ve geceleri kesinlikle yanmıyor.yakıt tuketimine
    kesinlikle etkisi yok.100 -110 km ile giderken çok minik bir sarsıntının
    ardından yanıyor cogu zaman yanacagını hissediyorum.

    tesekur ediyorum.
  • O ZAMAN BAŞLIĞA PARANTEZ İÇİNDE ELEKTRONİK YAZ KARDEŞ DAHA İYİ OLUR
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakanusta


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes


    vay be.. danışma topikleri çoğalmaya başladı.
    teknik konularda yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.


    Birşey dağil arkadaşların hepsine teşekkür ederim.
    Ama sorulan sorular elektronik hakkında olursa elimden geldiği kadarıyla
    yardım ederim.





    İyi çalışmalar...




  • bende arızamla ilgili topic açmıştım
    sağolsun bazı arkadaşlar yardımcı oldular
    birde sizden bilgi alayım

    arabayı çalıştırıyorum
    vitese takıp kalkmaya çalışınca gaza bastığımda devir düşüo 400 lere kadar inio silkelio
    debriyaja basıp gazdan ayağımı çekerek kurtarıyorum...
    yine debriyaja basılıyken dahi gaza basınca ilk anda devir düşüo sonra yükselmeye başlıyo...
    5 e atmış 100 le giderken bazen birden gaz kesmişim gibi arabanın sürati kesilio ayağımı gazdan çekip tekrar basınca düzelio....

    bununla ilgili midir bilmiorum ama bu da dün oldu
    araba ile giderken vites arttırmak için debriyaja bastığımda bi an devir yükselmeye devam edio gaz veriomuşum gibi (gaza fln basmıyorum ayağımı çekmiş oluyorum) sonra beklersem kendi düşüo...
  • Merhaba ;
    407 comfort aracim var (06 model) 6000K Kaixen Marka h1 xenon kit i Servise taktirdim Mutlu bir sekilde 2 gun kullandım 2. Gun sonunda Sigorta Kutusuna zarar verdigi icin Yolda giderken sileceklerim tam hız da calismaya basladı servise goturdum yetkili servis taktıgı icin siforta kutusunu garanti den degistirdi. Ve Servis biras daha arastirma yaptıgında sadece bende degil tum 407 lerde (comfort) Bu problemin yasandıgını soylediler. Sizce bu sorun neden olabilir. Ayrica araya bu sorunu engelleyici parca takarak ya da yaparak ,xenon kitime yeniden kavusabilirimiyim.(yetkili servis 6 aydir bana peugeot bunun icin birsey uretecek fln diyorda)


    2. Sorum ise

    407 comfort 1.6hdi 110hp PSA uretimi Motor S40,C4,c5,Focus vs vs bir cok marka tarafindan kullaniliyor ancak hangi Chip tunning sitesine balktiysam Benim aracin modeli gecmiyor ancak s40 a baktigimda ayni motor icin yapilmis uygulamayi bulabilmek mumkun. ACABA 407 1.6hdi a Chip yapilamiyormu yoksa bu model sadece Turkiye ve 3.Dunya ulkeleri icin mi uretiliyor da ondan mi yok? Bu konuda bilginiizi paylasirsaniz sevinirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ricardozonta

    selam
    euro civic 1.6 ils otm.
    forumda daha önce sordum tatmin edici yanıt alamadım.
    arızanın periyodu ve zararı su gune kadar olmadıgı için
    servise gitmedim.(yaklasık 10000-12000km)

    sadece cok sıcak havalar da hareket halinde motor sarı ısıgı yanıyor.
    stop edince sönüyor eger aynı sartlar devam ediyorsa tekrar yanıyor.
    kıs bahar sonbahar ve geceleri kesinlikle yanmıyor.yakıt tuketimine
    kesinlikle etkisi yok.100 -110 km ile giderken çok minik bir sarsıntının
    ardından yanıyor cogu zaman yanacagını hissediyorum.

    tesekur ediyorum.



    Eğer motorun arıza lambası yanıyorsa servise gidip cihaza bağlattırman gerekir.
    Çıkan arıza koduna göre işlem yapmak gerekir.Lamba yanıp sonra sönüyorsa
    arasıra yapan bir arızadır muhakkak...



    İyi çalışmalar...




  • hakanusta yardımın için teşekkür ederim. :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    bende arızamla ilgili topic açmıştım
    sağolsun bazı arkadaşlar yardımcı oldular
    birde sizden bilgi alayım

    arabayı çalıştırıyorum
    vitese takıp kalkmaya çalışınca gaza bastığımda devir düşüo 400 lere kadar inio silkelio
    debriyaja basıp gazdan ayağımı çekerek kurtarıyorum...
    yine debriyaja basılıyken dahi gaza basınca ilk anda devir düşüo sonra yükselmeye başlıyo...
    5 e atmış 100 le giderken bazen birden gaz kesmişim gibi arabanın sürati kesilio ayağımı gazdan çekip tekrar basınca düzelio....

    bununla ilgili midir bilmiorum ama bu da dün oldu
    araba ile giderken vites arttırmak için debriyaja bastığımda bi an devir yükselmeye devam edio gaz veriomuşum gibi (gaza fln basmıyorum ayağımı çekmiş oluyorum) sonra beklersem kendi düşüo...




    Arabanın markası nedir?




  • Hakan ustam merhaba, bi sorum daha olucak, araçta dış sıcaklığı gösteren termometre yoksa sonradan takılabiliyormu, takılıyorsa nası oluyor bu? cevabın için şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.