Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
73
Favori
793.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkun_soyer

    iyi günler arabamda bir sorun var ama çözemedik, araba 2003 1.6 16 sporting palio araba gazda giderken aşırı derecede sarsılıyor, önce arızanın gazdan yaptığını sandım servise gittim ama tüp sisteminde sıkıntı olmadığını benzinde de yaptığını az da olsa gösterdiler, arabayı aldığım kişiyi aradım o da buna benzer bi arıza olduğunu gaz kelebeğinden yaptığını söyledi bende gaz kelebeğini değiştirdim ama arıza devam ediyor. fiat servisine götürdüm tüp takılı diye servise almadılar tüpü söktür gel dediler. diğer tamircilerde bilgisayara bağladıklarında araba ile uyumlu motor bulamıyorlar brawa albea gibi araçlarla denediler. en son çare tüpü söktüreceğim ama bu konuda yardımı olabilecek veya tavsiyede bulunabilirmisiniz.

    Hava-Yakıt karışımındaki düzensizlikten kaynaklanıyor. maf sensörünü yenilemelisin başka birşey değildir.

    ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI




  • Peugeot 307 de 5 li cd calismiyor isiklarin hepsi ayni anda yanip sonuyor cd ye bir turlu geciremiyorum..
    Birde geri vitese atinca sacma bi ses geliyo nedeni ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.2007 Honda Civic Sedan aracın sürücü camı otomatik(2.Kademede)konumda kapatıldığında kapanmayı müteakip kendiliğinden yarıya kadar açılıyor(Muhtemelen sıkışmayı önleyici sistem) birşeyleri sıkıştırdığını zannediyor galiba. Sorunun çözümü noktasında bir fikri olan varmıdır.Saygılarımla.
  • arkadaşlar 6 ay önce 2000 model marea sx aldım. alıralmaz lavato lpg taktırdım. 3 aydır arabada sönme silkinme ve devir dalgalanması vardı.
    buji vs değişti bogaz kelebeği temizlendi sorun geçmedi silkinme azaldı sadece.
    kelebek değişti sorun devam etti.
    bilg baglandı 2 hata verdi. hatalar denetlenince özelde hata vermedi yeni program attı 5 gün düzeldi bugün yine sönmeye başladı. bazı yerlerder kelebege gelen siyah kablodan yazıyordu koblolar kontrol edildi çalışıyor dendi.
    nasıl çözülecek daha önce çözen bu konuda sorun yaşayanların önerileri nedir?
  • merhaba arkadaşlar 1buçuk ay önce 2003 peugeot 206 aldım. 2 haftadır frene ve gaza basarken sık sık tiz bi ses duyuluyor. Fren-balatalara aldığımda baktırdım. lastikleri 2 ay önce değişmiş. Ciddi bi sorun var mıdır ve neden kaynaklı olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wonderit

    merhaba arkadaşlar 1buçuk ay önce 2003 peugeot 206 aldım. 2 haftadır frene ve gaza basarken sık sık tiz bi ses duyuluyor. Fren-balatalara aldığımda baktırdım. lastikleri 2 ay önce değişmiş. Ciddi bi sorun var mıdır ve neden kaynaklı olabilir?

    fren balataları değiştirip,diskleri tornalattır.
  • Merhaba Palio 2009 sole aracımda klima fan düğmesi 1-4 kademe ve sadece 4 de üfleme yapıyor.sivici söktüm ölcü aletiyle kontrol ettim , röleleri (yolcu tarafında göğüslük orta hizasında altta olan 2 adet turuncu renkli)değiştirdim bir tek fan motoru kaldı akşam oldu karanlıkta sökemedim artık... daha önce söken bilgisi olan varmı fan motoru üzerinde ne var ne olabilir teşşekkürler. bir günümü yedi:)
  • tekrar merhaba palio 2009 aracımda lpg ve benzinde uzun süredir stop etme problemi var.birkaç ustaya gösterdim çözülmedi.zamanında olmadı tekrar göstermeye.
    şöyle oluyor
    benzin veya lpg farketmez seyir halinde debriyaja bastığımda devir rolantiden aşağı düşüp genelde stop ediyor veya silkeleyip toparlıyor.
    araç hareket etmiyor iken boşta gaz pedalına basıp çektiğimde yine rolantiden aşağı düşüp ya stop ediyor yada silkeleyip kurtarıyor.
    bu arıza için yapılanlar
    elektrik arızası şüphesiyle ateşleme bobini yenisiyle değişti
    buji kabloları değişti
    boğaz kelebeği temizliği ve kontrolü yapıldı izmir aliberti yetkili serviste(yarım ağız belki subaplarda problem var sökmek lazım dediler yakışmadı onlarada ama neyse)
    piyasadan usta ile aynı model aracla sensörler sırayla değiştirilip sürüş testi yapıldı
    veee arıza bulunamadı devam ediyor
    bilgi paylaşan olursa sevinirim teşekkürler




  • Merhabalar. Sayın HAKAN USTA ve VOLVERİN cevap ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    aracım 2004 model 2.0 T lpg li Volvo s80.
    aracım 30 gün kadar önce yolda giderken birdenbire silkeleme yapıp, ardından göstergeler gitti. camlar açılmadı, bir süre sonra da stop etti ve marş basmadı:

    1- 2 saat kadar bekledikten sonra çalıştı. ancak ekranda SRS-SBS arıza gösteriyordu. arızayla ilgili ustaya gittim. herşeyini kontrol ettiler,
    ancak herhengi bir problem tespit edemediler.
    ustam, yüksek gerilim hattı ya da yoğun baz istasyonu olan bir yerden geçip geçmediğimi sordu. yüksek gerilimin yoğun olduğu bir bölgeden geçmiştim.
    sorunun ondan kaynaklanabileceği söylendi.

    30 gün içinde 3500 km civarı yaptım. aracı sitenin parkına bıraktım ve 5 gün kadar kullanmadım. 5 gün sonra araç aynı şekilde SRS-SBS hatası yazdı.
    klima bi soğuk bi sıcak üflemeye başladı. sonra soğuğu tamamen kesti. SRS-SBS yazısı gitti. fren ikazı verdi. fren ikazıyla birlikte araç 3 vitese geçerken alttan
    vuruk gibi bi ses geldi. aracı stop ettim. tekrar kontak açtım. camlar açılmadı. göstergeler gitti. kapattım, bekleyip tekrar marşa bastım, marş almadı. 10-15 dk
    bekledim, çalıştı ve eve park ettim.
    ustama gittim. bilgisayara bağladı. bir sürü hata gözüktü. sildi ve biraz daha kullan tekrar aynı hataya verirse detaylı bakacağız, sıcaklardan olabileceğini söyledi.

    aracı aldım 10 km kadar kullandım, şimdi de ampul arızası yazıyor.
    aracın sol arka kapısının iç kısmında SRS-SBS değişim 2014 yazıyor. arabayı alalı daha 3 ay oldu ve alırken çok detaylı baktırmıştım.
    hiç bir sıkıntısı yoktu.
    araç her çalıştığında farklı bir hata uyarısı alıyorum. mantıken aracın her yerinin arızalı olması mümkün olamaz.

    Sorun ne olabilir. yardımlarınız için çok teşekkür ederim. iyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Secho97

    Elektrikli katlanır aynam var sağ ayna katlanmıyor elektrikçiye gösterdim kapının içini açtılar katlama motorunda 4 tane kesik kablo vardı manuel ayna takılmış dediler ve ayna değişecek dediler. Tek çözüm aynanın değişmesi mi yoksa kabloyu ekleyemiyor muyuz aynaya ?

    Manuel aynaya kablo takmanın ne faydası olabilir ki. Elektrikli katlanır ayna olacak tek çözümü bu.

    Alıntıları Göster
    r



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AttAbey -- 3 Ağustos 2012; 10:06:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: wonderit

    merhaba arkadaşlar 1buçuk ay önce 2003 peugeot 206 aldım. 2 haftadır frene ve gaza basarken sık sık tiz bi ses duyuluyor. Fren-balatalara aldığımda baktırdım. lastikleri 2 ay önce değişmiş. Ciddi bi sorun var mıdır ve neden kaynaklı olabilir?

    fren balataları değiştirip,diskleri tornalattır.

    Merhabalar. Sayın VOLVERİN cevap ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    aracım 2004 model 2.0 T lpg li Volvo s80.
    aracım 30 gün kadar önce yolda giderken birdenbire silkeleme yapıp, ardından göstergeler gitti. camlar açılmadı, bir süre sonra da stop etti ve marş basmadı:

    1- 2 saat kadar bekledikten sonra çalıştı. ancak ekranda SRS-SBS arıza gösteriyordu. arızayla ilgili ustaya gittim. herşeyini kontrol ettiler,
    ancak herhengi bir problem tespit edemediler.
    ustam, yüksek gerilim hattı ya da yoğun baz istasyonu olan bir yerden geçip geçmediğimi sordu. yüksek gerilimin yoğun olduğu bir bölgeden geçmiştim.
    sorunun ondan kaynaklanabileceği söylendi.

    30 gün içinde 3500 km civarı yaptım. aracı sitenin parkına bıraktım ve 5 gün kadar kullanmadım. 5 gün sonra araç aynı şekilde SRS-SBS hatası yazdı.
    klima bi soğuk bi sıcak üflemeye başladı. sonra soğuğu tamamen kesti. SRS-SBS yazısı gitti. fren ikazı verdi. fren ikazıyla birlikte araç 3 vitese geçerken alttan
    vuruk gibi bi ses geldi. aracı stop ettim. tekrar kontak açtım. camlar açılmadı. göstergeler gitti. kapattım, bekleyip tekrar marşa bastım, marş almadı. 10-15 dk
    bekledim, çalıştı ve eve park ettim.
    ustama gittim. bilgisayara bağladı. bir sürü hata gözüktü. sildi ve biraz daha kullan tekrar aynı hataya verirse detaylı bakacağız, sıcaklardan olabileceğini söyledi.

    aracı aldım 10 km kadar kullandım, şimdi de ampul arızası yazıyor.
    aracın sol arka kapısının iç kısmında SRS-SBS değişim 2014 yazıyor. arabayı alalı daha 3 ay oldu ve alırken çok detaylı baktırmıştım.
    hiç bir sıkıntısı yoktu.
    araç her çalıştığında farklı bir hata uyarısı alıyorum. mantıken aracın her yerinin arızalı olması mümkün olamaz.




  • G
    Ü
    N
    C
    E
    L
    !
    !
    !
  • http://www.permoveo.ltd.uk/DiagnosticElectrical/AirbagSRSWarningLight.aspx
    adresinde airbaglerle ilgili bir problem olduğu yazıyor.
    Bence araca ait kodları biliyorsanız, akü kutup başlarını söküp bi 5 dakka bekleyip tekrar
    takınca ecu sıfırlanır gibi geliyor.
    benim eski lpgli aracımda bazen lpg ecusunun ayarı karışıyodu sigortasını çıkarıp çalıştırarak yani elektrik akımını keserek
    ecu yu sıfırlayıp yoluma devam ediyodum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault 11 gösterge panelini ışıklandırma için söktüm. Ampüller gevsemis sıkıstırıp geri taktım. Herse düzgün calısıyor. Ama kilometre kadranı çalısmıyor. Alttaki küçük sayaç veya normal kilometre ilerliyor ama. Ne gibi bir sorun vardır ? Şimdiden teşekkürler
  • İyi günler; 2001 model fiat siena aracımın günlük km sayacı, olması gerekenden çok daha fazla gösteriyor 20 km yol yaptığımda 800-1000 gösteriyor ama asıl kilometre sayacında problem yok, bunun çözümü ne olabilir?
  • sil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 18 Ocak 2013; 2:47:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    1.3mpi accent admire 2004 aracım var.

    merkezi kilit mevcut. ama uzaktan kumanda değil. Yani anahtarla açıp kapatıyordum.

    arada diğer kapılar açılmıyor. Sadece anahtarı takıp çevirdiğim sürücü kapısı açılıyor. Alarm taktırdım. Harici motor filan. yine diğer kapılar açılmıyor...

    Merkezi kilit beyni var dediler bulamadım, kilit röleleri var dediler röle kutusunda onlar da yok... sigorta kutusundan kapı kilit sigortasını kontrol ettim...

    aracın orijinal kilit motoru 4fişli. 2-4 fişleri aynı kilit sistemi gibi çalışıyor. yani açmak için -/+ kapatmak için +/- geçmesi gibi.

    Sürücü kapısından alarmı bu fişlere bağlasam diğer kapılara komut gönderme şansımız var mı?
    yoksa bütün kapıları alarma mı bağlayacağım....

    Hocam modeller bolumune acmadiysaniz oraya acmanizi tavsiye ederim cunku adamlar cigerini ezberlemisler araclarin kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    1.3mpi accent admire 2004 aracım var.

    merkezi kilit mevcut. ama uzaktan kumanda değil. Yani anahtarla açıp kapatıyordum.

    arada diğer kapılar açılmıyor. Sadece anahtarı takıp çevirdiğim sürücü kapısı açılıyor. Alarm taktırdım. Harici motor filan. yine diğer kapılar açılmıyor...

    Merkezi kilit beyni var dediler bulamadım, kilit röleleri var dediler röle kutusunda onlar da yok... sigorta kutusundan kapı kilit sigortasını kontrol ettim...

    aracın orijinal kilit motoru 4fişli. 2-4 fişleri aynı kilit sistemi gibi çalışıyor. yani açmak için -/+ kapatmak için +/- geçmesi gibi.

    Sürücü kapısından alarmı bu fişlere bağlasam diğer kapılara komut gönderme şansımız var mı?
    yoksa bütün kapıları alarma mı bağlayacağım....

    Hocam modeller bolumune acmadiysaniz oraya acmanizi tavsiye ederim cunku adamlar cigerini ezberlemisler araclarin kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    sil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 18 Ocak 2013; 2:47:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    1.3mpi accent admire 2004 aracım var.

    merkezi kilit mevcut. ama uzaktan kumanda değil. Yani anahtarla açıp kapatıyordum.

    arada diğer kapılar açılmıyor. Sadece anahtarı takıp çevirdiğim sürücü kapısı açılıyor. Alarm taktırdım. Harici motor filan. yine diğer kapılar açılmıyor...

    Merkezi kilit beyni var dediler bulamadım, kilit röleleri var dediler röle kutusunda onlar da yok... sigorta kutusundan kapı kilit sigortasını kontrol ettim...

    aracın orijinal kilit motoru 4fişli. 2-4 fişleri aynı kilit sistemi gibi çalışıyor. yani açmak için -/+ kapatmak için +/- geçmesi gibi.

    Sürücü kapısından alarmı bu fişlere bağlasam diğer kapılara komut gönderme şansımız var mı?
    yoksa bütün kapıları alarma mı bağlayacağım....

    hocam bizde de getz var. 2 yılda bir sol kapının motoru bozuluyor. sadece kendini kilitleyip açar hale geliyor. aldığımızdan beri aynı durum söz konusu. bozulduğunda babam söküyor,tamir edip takıyor. Dişlisi bozuluyor sanırım. Bir de diğer kapılar için tel mevcut,o yerinden kaydığı zaman da aynı problem oluyor. Siz harici motor demişsiniz ama,sorun ya sürücü kapısındaki ana motordan,ya da o motora bağlı telden kaynaklıyordu bizimkinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizza

    quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    1.3mpi accent admire 2004 aracım var.

    merkezi kilit mevcut. ama uzaktan kumanda değil. Yani anahtarla açıp kapatıyordum.

    arada diğer kapılar açılmıyor. Sadece anahtarı takıp çevirdiğim sürücü kapısı açılıyor. Alarm taktırdım. Harici motor filan. yine diğer kapılar açılmıyor...

    Merkezi kilit beyni var dediler bulamadım, kilit röleleri var dediler röle kutusunda onlar da yok... sigorta kutusundan kapı kilit sigortasını kontrol ettim...

    aracın orijinal kilit motoru 4fişli. 2-4 fişleri aynı kilit sistemi gibi çalışıyor. yani açmak için -/+ kapatmak için +/- geçmesi gibi.

    Sürücü kapısından alarmı bu fişlere bağlasam diğer kapılara komut gönderme şansımız var mı?
    yoksa bütün kapıları alarma mı bağlayacağım....

    hocam bizde de getz var. 2 yılda bir sol kapının motoru bozuluyor. sadece kendini kilitleyip açar hale geliyor. aldığımızdan beri aynı durum söz konusu. bozulduğunda babam söküyor,tamir edip takıyor. Dişlisi bozuluyor sanırım. Bir de diğer kapılar için tel mevcut,o yerinden kaydığı zaman da aynı problem oluyor. Siz harici motor demişsiniz ama,sorun ya sürücü kapısındaki ana motordan,ya da o motora bağlı telden kaynaklıyordu bizimkinde.

    Alıntıları Göster
    sil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 18 Ocak 2013; 2:47:45 >




  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.