Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
73
Favori
793.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar kolay gelsin..
    Yeni aldığım ikinci el opel astra G kasa Elegance da philips 4 lu CD changer var. ancak bunu nasıl calıstıracagımı bir turlu bulamadım. Torpido gozundeki aletin ne işe yaradıgını ve nasıl kullanılacagını da cozemedim. onun dısında cd taktıgım zaman okutamıyorum. cd yi ondeki 4 gozden birine takıyorum. teyp üzerindeki 0 tusuna basıyorum. Ordan CD ye geçmiyor. ancak torpido gozundeki phipsin kapagını acınca CDC open yazıyo.. baska da bişi yapmıyor.. kimse de nasıl kullanılacagını bilmiyor yardımcı olur musunuz..
  • Hakan Bey Selamlar!
    Benimde şöyle bir sorunum var. Yardımcı olursanız size çok minnettar olacağım.
    Aracım 2001 model opel vectra cdx 2000 motor otomatik vites ve LPG li
    araç hararet cıktığı zaman çekiş cok düşüyor sanki başka araca dönüşüyor
    ama yol durumu düzelince hararet düşünce hiç bir sıkıntı kalmıyor.
    devir daim termostat yeni değişti orjinal serviste cihaza bağladılar hiçbir sorun yok dediler

    SAYGILARIMLA...
  • sağ sinyal yanıyor,dönüş bitiyor otomatik atıyor,ama çok kısa süreliğine atar atmaz dörtlüler yanıyor. bir anlık bişi.her zaman olmuyor. tam olarak da yanmıyor,sadece göstergede beliriyor çok dikkat edilirse. sorun ne olabilir?
  • merhaba hakan usta bora aracımın kapıalrını kumandadan kilitlediğimde 4 lü ler yanmıyor servise gittim komfor modülünün değişmesi gerektiği söylendi. konfor modülü denilen şey alarmın merkezi kilidin vs nin kontrol edildiği bir beyinmiş eğer bu sorunluysa merkezi kilitte kumandada alarmda vsde de sorun olması gerekmezmiydi kafam karıştı parça 400 tl civarında çıkması varmıdır böyle bi sorun yaşayan varmı yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner006

    hakan usta sana bi kaç sey belirteyim öncelikle 93 tempra sxak alcam 1 araçta dijital gösterge gelip gidiyomuş 2 sağ amortisörü patlakmış 3 ekzoz manifoltu delikmiş bunların hepsini bana maliyeti ne olur tahmini olarak bide araç bakmaya beraber gitme sansımız var mı yanımda usta olarak götürebilirmiyim ve ne kadara gidersin şimdiden tşkler



    Bu türlü işler için gitmiyorum.Kusura bakmayın.
  • hakan usta cevap verebilirmisin?
  • Selamlar Hakan Usta,

    2006 model opel vectra aracımızda yaklaşık 30 dkmüzik dinledikten sonra ( hafif yüksek ses ile ) sesi azaltıp tekrar yükseltmek istediğimizde ses olduğu belli bir seviyeden sonra yükselmiyor.

    Aracı kenara çekip beklettikten sonra ( tahminimizce içinde bir parçası ısınıyor ama... ) tekrar denediğimizde sorun çözülmüş görünüyor.

    Bu neden naynaklanıyor olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  • merhaba HAKAN USTA 2000 model megane 1 rte kullanıcısıyım.aracımın gosterge ısıklarından hızı gozteren sondu sonra gostergesını sokturup km recıye goturdum led oldugu ıcın degıstırdıler ve orda yanıyordu gelıp arabaYA TAKTIRDIGIMDA YINE YANMADIGINI FARKETTIM SEBEBI BASKA NE OLABILIR YARDIM LUTFEN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PsKLjkDeLy -- 6 Ağustos 2010; 10:46:27 >
  • arkadaşlar iyi akşamlar,

    seat ibiza marka dizel aracım var. uzun süredir var olan bir sorunumu paylaşmak istiyorum. aracı çalıştırırken marşın zorlandığını hissediyorum, bir çok sefer ilk seferde çalışmıyor, defalarca kontağı kapatıp açıp denemek zorunda kalıyorum bazen..

    ilk zamanlar yakıtla ilgili olduğunu düşünüyordum, az yakıt kalınca daha sık oluyordu ancak yakıt doldurduktan sonra da bazen yapıyor yine aynı durumu.

    arabada lamba, radyo, klima gibi şeyleri çalıştırmıyorum hiç motor çalışmazken, ufak bir lamba yanması bile aküyü yiyecek ve çalışmayacak endişesiyle..

    halbuki 1.5 sene önce değiştirdiğim aküm de garantiden değiştirildi, yapılan testte şarkı az çıkınca.. ama sorunum halen devam ediyor.

    bazen kaportayi açıp akünün kablolarını sallıyorum, tekrar kontağı denediğimde çalışıyor, servise akü kablolarında sorun olabilir mi dediğim de yok ondan değil diyor.

    forumlarda okuduğuma göre sebep olan değişik şeyler olabilece fikrine kapıldım ama hangisi olduğundan nasıl emin olacağım, servise götürdüğümde de konu geçiştiriliyor ve maliyetli olabileceği sebep gösterilerek garanti verilemiyor yapılacak işlemin düzeltici olacağına..

    okuduğum farklı birçok mesaja göre;

    benzin pompasında sorun olabilirmiş,

    marş motorunda sorun olabilirmis,

    şarj dinamosunda sorun olabilirmiş,

    ama bunlardan hangisinde nasıl bileceğim? arabayı servise değil, çok maliyet çıkartmayacak bir ustaya götürmek yoluna gidebilirim, çok maliyet yapmak istemiyorum. arabam 150.000 km'de. bakımları her sene yapılıyor..

    teşekkür ederim yardımlar için simdiden...
    bu arada bir iki ekleme daha yapayım: konsoldaki direnc gorunumdeki sarı lamba yanıyor diye serviste kızıştırma bujilerinden bir tanesi değiştirildi, elektrik akımını geçirmediği tespit edildiği için 3 tanesinden birinin.. ancak halen kontağı çevirince, o lamba önce bir kendini gösteriyor, sonra sarı lamba sönüp gidiyor. ayrıca, arabayı çalıştırırken gaza basma ihtiyacı olmaması gerekirken; çalıştırırken araba sanki çalıştırmayı almayacakmış geri bırakacakmış hissi yarattığı için gaz pedalına basmak durumunda kalıyorum. buna rağmen bazı çalışma denemleri başarılı gibi görünse de birkaç saniye sonra motor kapanıyor... bir-iki kere aynı şeyi motoru zorla çalıştıktan sonra arabayı hareket ettirdikten sonra yaşadım, araç stop etti ve direksiyonda hafif bir sertleşme hissettim sanki (bu sertleşme her seferinde oluyor diyemem ama)

    şu gaza basmak zorunda hissetmek durumu da kafamı kurcalıyor, debriyaj yeterli olmalı halbuki.... ???

    ne dersiniz? bu kronik hale gelen çalışmama ya da defalarca denemeden sonra çalışma sorununa bir çözüm bulmak isterim.


    acil yardım lütfenn... bu hafta sonu çözmek isterim bu büyük problemi...

    uzun bir mesaj oldu, tesekkurler...

    http://forum.donanimhaber.com/m_41911249/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41914044




  • Dostum aklıma gelen ilk şey marş motorunun kömürünün değişmesi olacaktır. çok maliyetli bir parça değil,bende aynı senin sorununu yaşıyordum. kızdırma bujisiyle kızdırsam bile
    motoru çok yawaş çeviriyordu marş motoru. akülerimde sağlamdı. sorunu kömürleri değiştirerek hallettik. ilk çalışmada sıkıntı varsa da aklıma gelen konu enjektörlerin temizlenmesi olacaktır.
    hidrolik direksiyonlarda sertleşme ise genellikle düşük rölantiden,yani motor ilk çalıştığında soğuk olduğu için tam rölanti almayabilir. hidrolik pompasına gerekli deviri sağlayamayacağı
    için direksiyon sertleşir. benim aklıma gelen ilk şeyler bunlar..


    quote:

    Orijinalden alıntı: soru_cevap

    arkadaşlar iyi akşamlar,

    seat ibiza marka dizel aracım var. uzun süredir var olan bir sorunumu paylaşmak istiyorum. aracı çalıştırırken marşın zorlandığını hissediyorum, bir çok sefer ilk seferde çalışmıyor, defalarca kontağı kapatıp açıp denemek zorunda kalıyorum bazen..

    ilk zamanlar yakıtla ilgili olduğunu düşünüyordum, az yakıt kalınca daha sık oluyordu ancak yakıt doldurduktan sonra da bazen yapıyor yine aynı durumu.

    arabada lamba, radyo, klima gibi şeyleri çalıştırmıyorum hiç motor çalışmazken, ufak bir lamba yanması bile aküyü yiyecek ve çalışmayacak endişesiyle..

    halbuki 1.5 sene önce değiştirdiğim aküm de garantiden değiştirildi, yapılan testte şarkı az çıkınca.. ama sorunum halen devam ediyor.

    bazen kaportayi açıp akünün kablolarını sallıyorum, tekrar kontağı denediğimde çalışıyor, servise akü kablolarında sorun olabilir mi dediğim de yok ondan değil diyor.

    forumlarda okuduğuma göre sebep olan değişik şeyler olabilece fikrine kapıldım ama hangisi olduğundan nasıl emin olacağım, servise götürdüğümde de konu geçiştiriliyor ve maliyetli olabileceği sebep gösterilerek garanti verilemiyor yapılacak işlemin düzeltici olacağına..

    okuduğum farklı birçok mesaja göre;

    benzin pompasında sorun olabilirmiş,

    marş motorunda sorun olabilirmis,

    şarj dinamosunda sorun olabilirmiş,

    ama bunlardan hangisinde nasıl bileceğim? arabayı servise değil, çok maliyet çıkartmayacak bir ustaya götürmek yoluna gidebilirim, çok maliyet yapmak istemiyorum. arabam 150.000 km'de. bakımları her sene yapılıyor..

    teşekkür ederim yardımlar için simdiden...
    bu arada bir iki ekleme daha yapayım: konsoldaki direnc gorunumdeki sarı lamba yanıyor diye serviste kızıştırma bujilerinden bir tanesi değiştirildi, elektrik akımını geçirmediği tespit edildiği için 3 tanesinden birinin.. ancak halen kontağı çevirince, o lamba önce bir kendini gösteriyor, sonra sarı lamba sönüp gidiyor. ayrıca, arabayı çalıştırırken gaza basma ihtiyacı olmaması gerekirken; çalıştırırken araba sanki çalıştırmayı almayacakmış geri bırakacakmış hissi yarattığı için gaz pedalına basmak durumunda kalıyorum. buna rağmen bazı çalışma denemleri başarılı gibi görünse de birkaç saniye sonra motor kapanıyor... bir-iki kere aynı şeyi motoru zorla çalıştıktan sonra arabayı hareket ettirdikten sonra yaşadım, araç stop etti ve direksiyonda hafif bir sertleşme hissettim sanki (bu sertleşme her seferinde oluyor diyemem ama)

    şu gaza basmak zorunda hissetmek durumu da kafamı kurcalıyor, debriyaj yeterli olmalı halbuki.... ???

    ne dersiniz? bu kronik hale gelen çalışmama ya da defalarca denemeden sonra çalışma sorununa bir çözüm bulmak isterim.


    acil yardım lütfenn... bu hafta sonu çözmek isterim bu büyük problemi...

    uzun bir mesaj oldu, tesekkurler...

    http://forum.donanimhaber.com/m_41911249/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41914044




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockie86

    Dostum aklıma gelen ilk şey marş motorunun kömürünün değişmesi olacaktır. çok maliyetli bir parça değil,bende aynı senin sorununu yaşıyordum. kızdırma bujisiyle kızdırsam bile
    motoru çok yawaş çeviriyordu marş motoru. akülerimde sağlamdı. sorunu kömürleri değiştirerek hallettik. ilk çalışmada sıkıntı varsa da aklıma gelen konu enjektörlerin temizlenmesi olacaktır.
    hidrolik direksiyonlarda sertleşme ise genellikle düşük rölantiden,yani motor ilk çalıştığında soğuk olduğu için tam rölanti almayabilir. hidrolik pompasına gerekli deviri sağlayamayacağı
    için direksiyon sertleşir. benim aklıma gelen ilk şeyler bunlar..


    quote:

    Orijinalden alıntı: soru_cevap

    arkadaşlar iyi akşamlar,

    seat ibiza marka dizel aracım var. uzun süredir var olan bir sorunumu paylaşmak istiyorum. aracı çalıştırırken marşın zorlandığını hissediyorum, bir çok sefer ilk seferde çalışmıyor, defalarca kontağı kapatıp açıp denemek zorunda kalıyorum bazen..

    ilk zamanlar yakıtla ilgili olduğunu düşünüyordum, az yakıt kalınca daha sık oluyordu ancak yakıt doldurduktan sonra da bazen yapıyor yine aynı durumu.

    arabada lamba, radyo, klima gibi şeyleri çalıştırmıyorum hiç motor çalışmazken, ufak bir lamba yanması bile aküyü yiyecek ve çalışmayacak endişesiyle..

    halbuki 1.5 sene önce değiştirdiğim aküm de garantiden değiştirildi, yapılan testte şarkı az çıkınca.. ama sorunum halen devam ediyor.

    bazen kaportayi açıp akünün kablolarını sallıyorum, tekrar kontağı denediğimde çalışıyor, servise akü kablolarında sorun olabilir mi dediğim de yok ondan değil diyor.

    forumlarda okuduğuma göre sebep olan değişik şeyler olabilece fikrine kapıldım ama hangisi olduğundan nasıl emin olacağım, servise götürdüğümde de konu geçiştiriliyor ve maliyetli olabileceği sebep gösterilerek garanti verilemiyor yapılacak işlemin düzeltici olacağına..

    okuduğum farklı birçok mesaja göre;

    benzin pompasında sorun olabilirmiş,

    marş motorunda sorun olabilirmis,

    şarj dinamosunda sorun olabilirmiş,

    ama bunlardan hangisinde nasıl bileceğim? arabayı servise değil, çok maliyet çıkartmayacak bir ustaya götürmek yoluna gidebilirim, çok maliyet yapmak istemiyorum. arabam 150.000 km'de. bakımları her sene yapılıyor..

    teşekkür ederim yardımlar için simdiden...
    bu arada bir iki ekleme daha yapayım: konsoldaki direnc gorunumdeki sarı lamba yanıyor diye serviste kızıştırma bujilerinden bir tanesi değiştirildi, elektrik akımını geçirmediği tespit edildiği için 3 tanesinden birinin.. ancak halen kontağı çevirince, o lamba önce bir kendini gösteriyor, sonra sarı lamba sönüp gidiyor. ayrıca, arabayı çalıştırırken gaza basma ihtiyacı olmaması gerekirken; çalıştırırken araba sanki çalıştırmayı almayacakmış geri bırakacakmış hissi yarattığı için gaz pedalına basmak durumunda kalıyorum. buna rağmen bazı çalışma denemleri başarılı gibi görünse de birkaç saniye sonra motor kapanıyor... bir-iki kere aynı şeyi motoru zorla çalıştıktan sonra arabayı hareket ettirdikten sonra yaşadım, araç stop etti ve direksiyonda hafif bir sertleşme hissettim sanki (bu sertleşme her seferinde oluyor diyemem ama)

    şu gaza basmak zorunda hissetmek durumu da kafamı kurcalıyor, debriyaj yeterli olmalı halbuki.... ???

    ne dersiniz? bu kronik hale gelen çalışmama ya da defalarca denemeden sonra çalışma sorununa bir çözüm bulmak isterim.


    acil yardım lütfenn... bu hafta sonu çözmek isterim bu büyük problemi...

    uzun bir mesaj oldu, tesekkurler...

    http://forum.donanimhaber.com/m_41911249/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41914044




    artık her çalıştırmada sorun yaşıyorum. bujileri ısııtmak maksatlı birkaç kez tam çalıştırmadan açıp kapama yapsam da çalışmada zorluk oluyor. gaz pedalına basmam gerekiyor bol bol, bazen çalışştıktan sonra stop bile ediyor... gaz ile ilgili bir sorunu var sanki ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soru_cevap -- 12 Ağustos 2010; 2:19:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soru_cevap

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockie86

    Dostum aklıma gelen ilk şey marş motorunun kömürünün değişmesi olacaktır. çok maliyetli bir parça değil,bende aynı senin sorununu yaşıyordum. kızdırma bujisiyle kızdırsam bile
    motoru çok yawaş çeviriyordu marş motoru. akülerimde sağlamdı. sorunu kömürleri değiştirerek hallettik. ilk çalışmada sıkıntı varsa da aklıma gelen konu enjektörlerin temizlenmesi olacaktır.
    hidrolik direksiyonlarda sertleşme ise genellikle düşük rölantiden,yani motor ilk çalıştığında soğuk olduğu için tam rölanti almayabilir. hidrolik pompasına gerekli deviri sağlayamayacağı
    için direksiyon sertleşir. benim aklıma gelen ilk şeyler bunlar..


    quote:

    Orijinalden alıntı: soru_cevap

    arkadaşlar iyi akşamlar,

    seat ibiza marka dizel aracım var. uzun süredir var olan bir sorunumu paylaşmak istiyorum. aracı çalıştırırken marşın zorlandığını hissediyorum, bir çok sefer ilk seferde çalışmıyor, defalarca kontağı kapatıp açıp denemek zorunda kalıyorum bazen..

    ilk zamanlar yakıtla ilgili olduğunu düşünüyordum, az yakıt kalınca daha sık oluyordu ancak yakıt doldurduktan sonra da bazen yapıyor yine aynı durumu.

    arabada lamba, radyo, klima gibi şeyleri çalıştırmıyorum hiç motor çalışmazken, ufak bir lamba yanması bile aküyü yiyecek ve çalışmayacak endişesiyle..

    halbuki 1.5 sene önce değiştirdiğim aküm de garantiden değiştirildi, yapılan testte şarkı az çıkınca.. ama sorunum halen devam ediyor.

    bazen kaportayi açıp akünün kablolarını sallıyorum, tekrar kontağı denediğimde çalışıyor, servise akü kablolarında sorun olabilir mi dediğim de yok ondan değil diyor.

    forumlarda okuduğuma göre sebep olan değişik şeyler olabilece fikrine kapıldım ama hangisi olduğundan nasıl emin olacağım, servise götürdüğümde de konu geçiştiriliyor ve maliyetli olabileceği sebep gösterilerek garanti verilemiyor yapılacak işlemin düzeltici olacağına..

    okuduğum farklı birçok mesaja göre;

    benzin pompasında sorun olabilirmiş,

    marş motorunda sorun olabilirmis,

    şarj dinamosunda sorun olabilirmiş,

    ama bunlardan hangisinde nasıl bileceğim? arabayı servise değil, çok maliyet çıkartmayacak bir ustaya götürmek yoluna gidebilirim, çok maliyet yapmak istemiyorum. arabam 150.000 km'de. bakımları her sene yapılıyor..

    teşekkür ederim yardımlar için simdiden...
    bu arada bir iki ekleme daha yapayım: konsoldaki direnc gorunumdeki sarı lamba yanıyor diye serviste kızıştırma bujilerinden bir tanesi değiştirildi, elektrik akımını geçirmediği tespit edildiği için 3 tanesinden birinin.. ancak halen kontağı çevirince, o lamba önce bir kendini gösteriyor, sonra sarı lamba sönüp gidiyor. ayrıca, arabayı çalıştırırken gaza basma ihtiyacı olmaması gerekirken; çalıştırırken araba sanki çalıştırmayı almayacakmış geri bırakacakmış hissi yarattığı için gaz pedalına basmak durumunda kalıyorum. buna rağmen bazı çalışma denemleri başarılı gibi görünse de birkaç saniye sonra motor kapanıyor... bir-iki kere aynı şeyi motoru zorla çalıştıktan sonra arabayı hareket ettirdikten sonra yaşadım, araç stop etti ve direksiyonda hafif bir sertleşme hissettim sanki (bu sertleşme her seferinde oluyor diyemem ama)

    şu gaza basmak zorunda hissetmek durumu da kafamı kurcalıyor, debriyaj yeterli olmalı halbuki.... ???

    ne dersiniz? bu kronik hale gelen çalışmama ya da defalarca denemeden sonra çalışma sorununa bir çözüm bulmak isterim.


    acil yardım lütfenn... bu hafta sonu çözmek isterim bu büyük problemi...

    uzun bir mesaj oldu, tesekkurler...

    http://forum.donanimhaber.com/m_41911249/mpage_1/f_/key_//tm.htm#41914044




    artık her çalıştırmada sorun yaşıyorum. bujileri ısııtmak maksatlı birkaç kez tam çalıştırmadan açıp kapama yapsam da çalışmada zorluk oluyor. gaz pedalına basmam gerekiyor bol bol, bazen çalışştıktan sonra stop bile ediyor... gaz ile ilgili bir sorunu var sanki ???



    araba gaz pedalına basmadan kesinlikle çalışmıyor. o da defalarca kontak açıp kapamadan sonra çalışabiliyor.. ??? nedir sorunu sizce? kafayı yicem
    (bu hafta sonu servise götürmek istiyorum)




  • Merhabalar, taze bir elektronik sorunla geldim.

    2000 model 1.6 Fiat bravo aracım var.

    Aracımı aldığımdan beri haftada bir defada olsa bazen seyir halindeyken havalandırma kendi kendine çalışıyor. Sarsıntıdan dolayımı çalışıyor diye çalışırken sert fren yapıyorum aracı sarsmaya çalışıyorum ama kendi kendine kapanmıyor.

    Fan tuşundan aç kapa yapıyorum tepki vermiyor. 2 3 dk içinde kendi kendine düzeliyor. Böyle tuhaf bir durumla karşı karşıyayım.

    Sorun beni rahatsız etmiyor ama belki tecrübe etmişsinizdir diye sormak istedim.
    Teşekkürler
  • Merhabalar.


    Babamın kullandığı c4 te kapılar kendi kendini otomatik kapatmıyor.Yol bilgisayarına baktım , ancak birşey bulamadım.

    AYrıca yakıt göstergesi , hız göstergesinin olduğu ekranda kaç km daha gideceğini gösteriyor , ancak teyp ekranındaki hep 3495 km olarak sabit kalıyor.



    Neden kaynaklanabilir bu durum ? Düzelirmi acaba ?
  • Merhaba

    Hakan bey galiba benim aractada elektronik problrm var problem soyle ---Arabayi calistirmak icin kontagi cevirirken o an teyip veya isiklar yaniliysa bendeks bos ceviriyor ( PIXXX ) diye bir ses geliyor ama teybi isiklari sondurunce arac calisiyor

    Aracim 95 model w124 E 200 diesel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PsKLjkDeLy

    merhaba HAKAN USTA 2000 model megane 1 rte kullanıcısıyım.aracımın gosterge ısıklarından hızı gozteren sondu sonra gostergesını sokturup km recıye goturdum led oldugu ıcın degıstırdıler ve orda yanıyordu gelıp arabaYA TAKTIRDIGIMDA YINE YANMADIGINI FARKETTIM SEBEBI BASKA NE OLABILIR YARDIM LUTFEN.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PsKLjkDeLy


    quote:

    Orijinalden alıntı: PsKLjkDeLy

    merhaba HAKAN USTA 2000 model megane 1 rte kullanıcısıyım.aracımın gosterge ısıklarından hızı gozteren sondu sonra gostergesını sokturup km recıye goturdum led oldugu ıcın degıstırdıler ve orda yanıyordu gelıp arabaYA TAKTIRDIGIMDA YINE YANMADIGINI FARKETTIM SEBEBI BASKA NE OLABILIR YARDIM LUTFEN.





    Göstergeden kaynaklanıyor.Ledleri besleme yapan parçayla ilgili bir sorun.
  • Merhabalar. 2004 model VW polo aracımda şöyle bir sorun var. Aracımda cenmax bir alarm sistemi var. Alarmın kumandasından kapıları kilitlediğimde depo kapağı kilitlenmiyor. Fakat manuel olarak anahtarla kilitlediğimde merkezi kilit sistemi düzgün çalışıyor depo kapağı kilitleniyor. Yani alarm ile depo kapağı ne kilitleniyor nede açılıyor. Sizce sorun ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onyxmustafa

    Merhabalar. 2004 model VW polo aracımda şöyle bir sorun var. Aracımda cenmax bir alarm sistemi var. Alarmın kumandasından kapıları kilitlediğimde depo kapağı kilitlenmiyor. Fakat manuel olarak anahtarla kilitlediğimde merkezi kilit sistemi düzgün çalışıyor depo kapağı kilitleniyor. Yani alarm ile depo kapağı ne kilitleniyor nede açılıyor. Sizce sorun ne olabilir?



    Merhaba,

    Merkezi kilit modülü ve alarm sisteminin bağlantıları konfigüre ederek bu sorun ortadan kaldırılabilir.
  • Sn. Hakan Usta
    V2004 model bora pasific aracımın 62000 km de triger kayışını değiştirttim.
    Son zamanlarda 1. vitesten 2. vitese geçtikten sonra tam hızlanırken çok hafifce bir kelkinme oluyor. Teklemenin olduğu devir 2000 ile 2300-2500 arasında oluyor. Arac biraz daha hızlanıp devir yükselince/arac hızlanınca kesiyor. Sebebi ne olabilir? diye araştırdığımda

    1) triger kayışı değişimi sırasında sente kaçıklığı olmuş olabilir dediler
    2) benzinde problem olabililir dediler,
    3) Bujileride değiştirip yenilemişlerdi. Ondan da olabilir mi?

    1. soru için Triger kayışı değişmeden önce böyle bir sorunum yoktu. 1 yıl kadar önce arac 62 binde iken değiştirdim. Şimdi 70 binde ve son 5 bin km dir bu arıza var.Triger kayışını değiştirmemin akabinde bu arızayı tam olarak hissetmedim ancak aracın hızlanmasını önceki haline göre pek beğenmemiştim. 1 ay kadar önce aracı yetkili servise götürüp (başka ustaların tavsiyesi üzerine) sente kaçıklığı için aracı kontrol ettirdim. Yapılan incelemede beyin kontrol edildi ve herhangi bir arıza ile karşılaşılmadı. Ayrıca aracı kontrol eden usta "sente kaçıklığı olan aracın 5000-6000 devire çıkması mümkün değildir" dedi...Hızlanmasıda iyi...

    2. olarak yakıtı aldığım yeride değiştirdim. Daha güvenilir firmalardan yakıt alıyorum.
    3. bujilerde kontrol edildi. bi sıkıntı görülemedi. Bilgisayara bağlayınca hata bulamadılar

    başka servis de trigeri kontrol etti oda bişey bulamadı. Normal dedi. oda bujiler baktı. Normal dedi. Sonra enjektör temizleme için benzine katkı koydu. Yine hiç bişey yok.

    Ancak hala daha bu arıza devam ediyor. Bazen azalıyor, bazen artıyor. Kimi zamanda hiç olmuyor. Sürüş keyfini tamamen bitiren bu arızaya şimdiye kadar çözüm bulamadım. Araç şimdi 83000 km ye geldi, bir çok yere sorduk, pek ilgilenen bile olmadı.
    Yardımlarınızı rica ederim.
    Mail adresim:tnr.ydn@hotmail.com




  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.