Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
73
Favori
793.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sıgortada sag kapı sıgortası dıye bı sema yok kontrol ettım galıba baska bı sey ama cozemedım yınede fıkır ıcın tesekkur bıde arcım golf 4 kasa kumandayı arbanın orjınalını bozmadan taktırabılırmıyım kendılıgınden anahtarı takınca camlar ve sunruf acılıyo ve kapanıyo normal ama sorun kumandamın olmaması benım duydugum merkezdekı ıcadın markasına bakıp bu kumanda verıyolarmıs şifresını cozdukten sonra sızın bılgınız varmı sımdıden tesekkur 2001 golf
  • Merhaba opel corsa cdti essentiA aracımdaki termometre ile ilgili bir sıkıntı var sanırım içerdeki göstergede ısı göstermesi gereken yerde bir kaç düz çizgi var sorun ne olabilir acaba?
  • Bu soruyu tam olarak anlayamadım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: forzaiso

    Merhaba opel corsa cdti essentiA aracımdaki termometre ile ilgili bir sıkıntı var sanırım içerdeki göstergede ısı göstermesi gereken yerde bir kaç düz çizgi var sorun ne olabilir acaba?





  • güzel konuymuşş bende daha yeni farkettim arada bir elektrik problemler cıkıyor
  • Soruyu şimdi anladım dış sıcaklığı gösteren yerden bahsediyorsunuz?
    Bir kaç düz çizgi varsa ön tamponun içinde bulunan sıcaklık sensör arızalı veya soketi çıkmıştır.
    Veya elektrik hattında kopukluk olabilir.



    quote:

    Orjinalden alıntı: forzaiso

    Merhaba opel corsa cdti essentiA aracımdaki termometre ile ilgili bir sıkıntı var sanırım içerdeki göstergede ısı göstermesi gereken yerde bir kaç düz çizgi var sorun ne olabilir acaba?
  • hakan bey yardımlarınızı bekliyorum.
    Şu an benim başımda olan şu olaya nasıl bir açıklama geticeğinizi merak ediyorum çünkü ben işin içinden çıkamadım.Başlıyorum..................
    Aracım 2004 fiesta (benzinli)56000km de.Aracı eylül ayında aldım ve o günden bu güne farklı zaman ve km aralıklarında motor arıza lambası yandı toplam 9yada 10 defa.
    İlk 2-3 ünde sensör hatası olabileceğinden bahsedildi ,benzini farklı yerden alıp almadığım soruldu ve arıza lambası söndürülüp tekrar yanarsa getirin dendi.Vee tekrar yandı , artık direkt olarak katalitik konvektör denmeye başlandı.
    Şimdi gelelim benim kafamın karıştığı noktaya .Eğer benim aracımın katında bir arıza var ise 2 şekilde olmalı....
    1. Katın içindeki seramik parçalanmış olabilir.
    2.Kat tıkanmış olabilir.
    1. Katın içi parçalanmış olsa ses yapmalı ama öle birşey yok
    2.Kat tıkanmış olsa aracın yakıtının artması,yığılma yapması ve çekişin düşmesi gerekli .Araç şehir içi 8.5 yakıyor fabrika verileri de sanınırm 8.1,çekişle ilgili bir problem yok her şey normal ,tabi lambanın 3000 km de veya 1500 km de kafasına göre yanması haricinde.
    Sensörlerle ilgili bir sorunum olsa aracı bağladığımız makinede sensör arızalarının da bir kodu olduğu ifade edildi yetkili iki sevis tarafından da .
    Eğer şimdi ne yapabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.




  • Öncelikle şunu söyleyim arıza ışığı yanınca araçta ne değişiklikler oluyor, ve aracı cihaza bağlattırdığınızda ne gibi arıza kodları verdi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: erturko

    hakan bey yardımlarınızı bekliyorum.
    Şu an benim başımda olan şu olaya nasıl bir açıklama geticeğinizi merak ediyorum çünkü ben işin içinden çıkamadım.Başlıyorum..................
    Aracım 2004 fiesta (benzinli)56000km de.Aracı eylül ayında aldım ve o günden bu güne farklı zaman ve km aralıklarında motor arıza lambası yandı toplam 9yada 10 defa.
    İlk 2-3 ünde sensör hatası olabileceğinden bahsedildi ,benzini farklı yerden alıp almadığım soruldu ve arıza lambası söndürülüp tekrar yanarsa getirin dendi.Vee tekrar yandı , artık direkt olarak katalitik konvektör denmeye başlandı.
    Şimdi gelelim benim kafamın karıştığı noktaya .Eğer benim aracımın katında bir arıza var ise 2 şekilde olmalı....
    1. Katın içindeki seramik parçalanmış olabilir.
    2.Kat tıkanmış olabilir.
    1. Katın içi parçalanmış olsa ses yapmalı ama öle birşey yok
    2.Kat tıkanmış olsa aracın yakıtının artması,yığılma yapması ve çekişin düşmesi gerekli .Araç şehir içi 8.5 yakıyor fabrika verileri de sanınırm 8.1,çekişle ilgili bir problem yok her şey normal ,tabi lambanın 3000 km de veya 1500 km de kafasına göre yanması haricinde.
    Sensörlerle ilgili bir sorunum olsa aracı bağladığımız makinede sensör arızalarının da bir kodu olduğu ifade edildi yetkili iki sevis tarafından da .
    Eğer şimdi ne yapabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.




  • Araçta herhangi bir değişiklik olmuyor her şey normal.Hata kodunu bilmiyorum yanlız yan taraftaki açıklamada katalitik konvektörün arızalı olduğunu anlatan bir çok madde sıralanıyor.
  • Bana sadece hata kodu ve açıklamasını öğrenebilirseniz iş daha kolay olacak.




    quote:

    Orjinalden alıntı: erturko

    Araçta herhangi bir değişiklik olmuyor her şey normal.Hata kodunu bilmiyorum yanlız yan taraftaki açıklamada katalitik konvektörün arızalı olduğunu anlatan bir çok madde sıralanıyor.
  • Sanırım onun için tekrar ışığın yanmasını beklemem gerekecek.Kodu öğrenir öğrenmez yazıcam teşekkür ederim .
  • Hakan bey ;peki benim fiestada(2004) çift sensör olduğu ve bu yüzden katı iptal ettiremeyeceğim söyleniyor.Bu konuda ne yapabiliriz.
  • Katalitiği iptal ettirirseniz arıza lambasını söndüremezsiniz.
    lambda arızası verecektir.Sakın iptal ettirmeyin.


    quote:

    Orjinalden alıntı: erturko

    Hakan bey ;peki benim fiestada(2004) çift sensör olduğu ve bu yüzden katı iptal ettiremeyeceğim söyleniyor.Bu konuda ne yapabiliriz.
  • hakan usta selamlar
    sorunumla ilgili danısmak ıstıyordum

    2006 model palıo multıjet ım var.
    yaklasık 10 gundur hızlanmada bır problem var gıbı gelıyor.

    eskıden 1500 - 2000 devırlerde turbo devreye gırıp cok serı bır sekılde hızlanıyordu arac ama artık gaza ne kadar yuklensemde hızlanma cok yavas ve herhangı bır acceleratıon ıvme hıssetmıyorum.

    mesela dusuk devırlerde 2. vıteste 1500 devırden ıtıbaren cok hızlı bır sekılde ıvme alıyordu gerek duz yolda gerekse yokusta. ama gecenlerde yokus cıkarken kamyon sollayayım dedıgımde 2. vıteste gaza ne kadar cok yuklensemde (1800 devır cıvarındayken) cok yavas ve cok hantal lastı arac.

    bunun sorunu ne olabılır acaba.

    kullandıgım yakıt falan olabılırmı. bp euro dızel kullanıyorum.

    2006 model 68000 km de.
    mobıl servıse gosterdıgımde servıs elemanı aracı bılgısayara bagladıgında herhangı bır sorun bulamadı ama ben hala bır sorun oldugunu dusunmekteyım.

    bu konuda lutfen bana yardım edın, tesekkurler




  • hakan usta ;
    2000 model peugeot 306 sahibiyim. Aracımı dün birkaç nedenden dolayı servise bırakmıştım. Aracımı yıne dun teslım aldım ancak sinyal kolundan devamlı olarak sankı sınyal verıyormusum gıbı ses gelmeye basladı. Ancak bakıyorum sınyalde o ses geldıgınde calısmıyor.Kolu asağı yukarı oynatınca normal işlevinde calısıyor. Sizce sorun neden olabilir ve ne kadara hallolur?
  • Aracında birazda olsa geç çalışma var mı?


    quote:

    Orjinalden alıntı: hmisirlioglu

    hakan usta selamlar
    sorunumla ilgili danısmak ıstıyordum

    2006 model palıo multıjet ım var.
    yaklasık 10 gundur hızlanmada bır problem var gıbı gelıyor.

    eskıden 1500 - 2000 devırlerde turbo devreye gırıp cok serı bır sekılde hızlanıyordu arac ama artık gaza ne kadar yuklensemde hızlanma cok yavas ve herhangı bır acceleratıon ıvme hıssetmıyorum.

    mesela dusuk devırlerde 2. vıteste 1500 devırden ıtıbaren cok hızlı bır sekılde ıvme alıyordu gerek duz yolda gerekse yokusta. ama gecenlerde yokus cıkarken kamyon sollayayım dedıgımde 2. vıteste gaza ne kadar cok yuklensemde (1800 devır cıvarındayken) cok yavas ve cok hantal lastı arac.

    bunun sorunu ne olabılır acaba.

    kullandıgım yakıt falan olabılırmı. bp euro dızel kullanıyorum.

    2006 model 68000 km de.
    mobıl servıse gosterdıgımde servıs elemanı aracı bılgısayara bagladıgında herhangı bır sorun bulamadı ama ben hala bır sorun oldugunu dusunmekteyım.

    bu konuda lutfen bana yardım edın, tesekkurler






  • Aracında tam olarak ne yaptılar?Ne gibi sorunlar vardı?


    quote:

    Orjinalden alıntı: alcat81

    hakan usta ;
    2000 model peugeot 306 sahibiyim. Aracımı dün birkaç nedenden dolayı servise bırakmıştım. Aracımı yıne dun teslım aldım ancak sinyal kolundan devamlı olarak sankı sınyal verıyormusum gıbı ses gelmeye basladı. Ancak bakıyorum sınyalde o ses geldıgınde calısmıyor.Kolu asağı yukarı oynatınca normal işlevinde calısıyor. Sizce sorun neden olabilir ve ne kadara hallolur?
  • sadece burçlar değişti ve sağ amortisör değişti.Birde arka cam suyu püskürtmüyordu.Onu yaptılar ama cam suyu sileceğin orda sinyal koluyla bir alakası yok bildiğim kadarıyla
  • merhaba hakan usta aracım 2004 megane 2.aracımda şöyle bir sorun var arabayı çalıştırdığımda düdük sesi gibi ses geliyor debriyaja basınca bu ses geliyor.debriyajdan çekip gaza bastığımda bir sorun yok.neden kaynaklanır bu ve ne kadar tutar.ayrıca aracın trigerini kaç kmde değiştirmek gerekli aracım 60.000 i geçti bişey olurmu?
  • --------------------------------------------------------------------------------

    Arkadaşlar burdan Hakan Usta ya teşekkür etmeyi bir borç biliyorum. Bende Kia Cerato Benzinli bir araç var. Geçen sene yazdan beri bir türlü çözülemeyen bir sorunu vardı. Vardı diyorum çünkü Hakan Usta sorunu şıp diye çözdü. Sorunum sabahları kontağı ilk çevirişte (kaç sn. olursa olsun) motorun çalışmayıp ikinci kez kontağa bastığımda heman almasıydı. Motor birkez çalıştığında motoru durdurup tekrar çalıştırmak istediğinizde sorun olmuyordu. Araç uzun süre en az 8-10 saat beklemeden bu sorun olmuyordu. Ankara da iki Kia servisi her ikisine de birkaz kez gittim. Bujilerin değişim (3.kez), hava filtresi gibi aslında benimde aklıma ilk gelebilecek seçeneklerden ileri gitmeyen çözüm olmayan yollar denendi. Bu arada kontağı nasıl çevirmem gerektiği gibi saçmalama boyutunda cevaplar almaktan bıkmıştım. Burada ki forumlarda incelereken Hakan Usta'nın sorunlara yaklaşım şeklinden oldukca etkilenerek sorunu çözebileceğini, çözemese de ilgileneceği bir yol gösterebileceğini düşünerek kendisine ulaştım. Sağolsun hemen benim ilgilendi aynı gün içinde aracı iş yerine götürdüm. Sorunu aktardığımda birkaç deneme yaptı sonra aracın benzin hava karışımı, CO2 değerlerini ölçerken fakir bir karışım olduğunu ve motorun kısa zamanlar da ilk çalıştırmadan hemen çalışmayıp biraz sorunlu olduğunu (işin ilginci bu durumu bende bilmeme rağmen durumu kanıksamış olacağımdan sorun olarak görmüyordum. Aracın sorunu giderildiğinde ne demek istediğini daha iyi anladım) belirterek yakıt sisteminden şüphelendi. Yakıt basıncını ölçtüğünde, kontak kapatıldığında basıncın sıfırlandığını oysa bu düşüşün olmaması gerektiğini belirti. Kontak açıldığında basınç tekrar yükseliyor ama marşa basıldığına kadar yakıt ateşleme gelmediğinden ilk çevirişte motor çalışmayıp daha sonra dolan yakıt ikinci çevirişte ateşlenebildiğini belirtti. Yakıt pompasını, yakıt şamandırasını inceledi ve burada bulunan yakıt hortumunun sızıntı yaparak yakıtı depoya kaçırdığı tesbit ederek hortumu tamir etti. Böylece artık sabahları kontağı ilk çevirişte çalışmama sorunu hemde aslında pek de fark etmediğim geç çalışma sorunlarımdan kurtuldum. Hakan Usta ya tekrar teşekkür ediyorum. Bu sorunu şimdiye kadar çözemeyen yetkili ama bilgisiz servisleri de kınıyorum.




  • Daha önce buna benzen bir olay başıma gelmişti.Silecek kolu üzerinde soketlerden birisi yerine tam oturmuyordu.Tınağını kırmışlardı bende soketli yerine tam otutturup sıkıştırınca düzelmişti.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alcat81

    sadece burçlar değişti ve sağ amortisör değişti.Birde arka cam suyu püskürtmüyordu.Onu yaptılar ama cam suyu sileceğin orda sinyal koluyla bir alakası yok bildiğim kadarıyla
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.