Şimdi Ara

Aracınız 2000 Devirde kaç km hız ile gidiyor ? (Dizelciler içeri) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
254
Cevap
2
Favori
32.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20likcivi

    Elektrikli araçlarda da istenirse tabi ki de ?anzıman eklenbilir elektrik motorunun gücüne bağlı olarak mevzu bu değil. Bu arada videoyu izledim gayet güzel bilgelndirici. Ancak kavrama yok demişsiniz var video da kocaman 3. Nesil kavrama diyor. Ben bunların ayrıntısını cartini curtunu bilmiyordum ancak şundan eminim eğer ki bir araçta; fosil yakıtla çalışan motor direkt olarak tekerlere güç aktarıyorsa bunun için vitese ihtiyaç duyacağı.
    Motor sadece batarya şarjı için kullanılıyor ise tamam vitese gerek duyulmayabilir. Bunun içinde daha yüksek batarya kapasitesine ihtiyaç var.
    Burda yarıse bildiğim kadarıyla 1.3 kv lik bir batarya konulmustu buda kısa menzil olacağı için sürekli bir batarya şarjına ihtiyaç duyacağı buda kısa sürede batarya sorununa yol açacağını varsaydım.
    Sorum şu benzinli motor direkt olarak tekerlere güç veriyor mu
    - 'clutch like flywheel design' diyor. Kavrama değil, sadece benzetiyor. O aleti iyice incelediğinizde kavrama olmadığını göreceksiniz. Zaten üzerinde balata yok. Gördüğünüz o yaylar ise benzin motoru ve dişli grubu ararındaki titreşimi ve sesi engellemek için kullanılır.

    - Yaris Hybrid'de 0.94kWh Batarya bulunur.

    - Evet, benzin motoru direkt tekerleklere güç aktarabilir. Toyota hibrit sistemindeki benzin motoru, sadece tekerleklere veya sadece jeneratöre ve her ikisine de ayrı ayrı oranlarda güç aktarabilir. Sistemin; hem seri hibrit, hem paralel hibrit, hem de ikisinin birleşimi şeklinde çalışabilme kabiliyeti vardır. Bunu, bilgisayar yönetimindeki şarj yükü ve PowerSplitDevice (PSD) mekanik yapısıyla başarır.

    PSD'yi anlamak için klasik diferansiyelin mantığını düşünün. Mesela, sol tekerlek kaygan zemindeyken bütün güç sol tekerleğe akar ve sol tekerlek patinaj çeker, sağ tekerlek olduğu yerde kalır. Aynı şekilde, PSD de bilgisayar yardımıyla benzin motorunun gücünü MG1'e veya direkt tekerleklere aktarabilir.

    HSD'de kavrama ve şanzıman bulunmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 4 Ağustos 2019; 1:37:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • xweser X kullanıcısına yanıt
    125 e kadar geçmiyor 2bini
    Aracınız 2000 Devirde kaç km hız ile gidiyor ? (Dizelciler içeri)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    O zaman bu aracin şarji olmadığı zaman atmosferik ve gayet düşük torklu bu motor arabayı nasıl hareket ettirecek. Cvp psd ise psd=sanziman demektir. Gücü cogaltici bir dişli kutusu demektir psd.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kılyo 1.5 dci 2000 devir 113 rpm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1990 Honda CRX 3 bin devir 100 km Kısa şanzımanımız sağolsun canını yerim
  • Mercedes a180d 116hp dizel 7.vites 2 bin devir 124km/h

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phbfmv

    2012 Citroen C5 1.6 e-HDi MCP6
    6. vites 2000 d/d 102 km/s
    Hocam C5 düşünüyorum.Araba daha çok şehir içinde kullanılacak.Uzun yolda yolda 2-3 kez gidilir sadece.Bir dizel motorun 2000 devirde 102 km/h ile gitmesi bana az geldi.Uzun yolda 120-130 sabitlendiğinde devir kaça geliyor ve motor sesi devir arttığında çok geliyor mu? Şimdiden teşekkürler.Mcp düşünüyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DECF0C154

    Hocam C5 düşünüyorum.Araba daha çok şehir içinde kullanılacak.Uzun yolda yolda 2-3 kez gidilir sadece.Bir dizel motorun 2000 devirde 102 km/h ile gitmesi bana az geldi.Uzun yolda 120-130 sabitlendiğinde devir kaça geliyor ve motor sesi devir arttığında çok geliyor mu? Şimdiden teşekkürler.Mcp düşünüyoruz

    Alıntıları Göster
    Hocam 2000 devirde 102 yapması az değil normal dizel araç için. Ben uzun yolda 130-140 gidiyorum motor sesi hiç rahatsız etmiyor 3000 devirde 153 yapıyor aracın ses izolasyonu iyi onu dert etmeyin. 120-130 civarında da 2500 devire denk gelecektir.
    Bunlar dışında araç gayet konforlu, gösterişli, keyifli, geniş, az yakan bir araç. 1 sene oldu alalı 25 bin km yaptım gayet memnunum iyi ki almışım diyorum. Tam anlamıyla F/P aracı. Tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu biraz sapmış ama ben de ekleme yapayım.

    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Otomatik - 6. Vites 2000rpm'de 140km/h yapıyor.
  • 1.5 dCi 65 bundan kısa şanzımanlısı yoktur 😂 sanırım 130 a kadar diş geçiriyor ortalama araçlara sonrası ölüm 😂😂

    2000 devir 78-80 km/saat yapıyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    1.5 dCi 65 bundan kısa şanzımanlısı yoktur 😂 sanırım 130 a kadar diş geçiriyor ortalama araçlara sonrası ölüm 😂😂

    2000 devir 78-80 km/saat yapıyor :)
    Aracım Clio dCi 2014 model 75 Hp 2 bin devirde 112 km yapıyor. Bu yüzden de müthiş az yakıyor. Uzun yolda klima kapalı 100 km sabit gidilen yolun sonunda ortalama yakıt tüketimi 3.1 lt /100 km.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnerman

    Aracım Clio dCi 2014 model 75 Hp 2 bin devirde 112 km yapıyor. Bu yüzden de müthiş az yakıyor. Uzun yolda klima kapalı 100 km sabit gidilen yolun sonunda ortalama yakıt tüketimi 3.1 lt /100 km.

    Alıntıları Göster
    75 likler 90 lığa göre daha uzun oranlı şanzımanı zaten anormal şekilde :) uzun yolda iş görüyor da 3.1 nasıl yakabldiyseniz helal olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4000 devirde 130'la gidiyor. Atmosferiğin gözünü yiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suprémacy -- 27 Ağustos 2019; 16:27:52 >
  • Yanlış biliyorsun hocam 105 yapıyor bende de var.
    Ayrıca VAG grubu büyük çoğunluğu 105 yapıyor sanırım. golflerde de aynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Aracım benzinli 3000 bin devirde yaklaşık 160 km hızda gidiyorum

    4000 devirde 200 diyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Cvt sanzimanlar haric de bari,



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 27 Ağustos 2019; 17:17:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    1.2tsı leon 3bın devırde 140km/s hız yapıyordu

    Sımdıkı dandık atmosferık 1.6gdı bıle 1.5ton ve tam otomatıge ragmen 3bın devırde 130km/s hızı gecıyor. Senın bılgıler 2000 yılında kalmıs, guncelle kendını :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    125 e kadar geçmiyor 2bini
    Manuel 308 ile aynı şanzıman demek ki.
    2000 dd 124 kmh.
    3000 dd 186 kmh falan olması lazım 6. Viteste.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    3bın devır ve ustunde 120km/s hız yapar demıssın, ben de daha fazla yaptıgını soyluyorum. Once sen ne yazdıgını gor :)

    Ayrıca benzının 3bın devırı dızelın 2bın devırınden sessızdır :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 27 Ağustos 2019; 22:22:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ilgi alanin olmadigi cok belli.

    Uzun yolda 100 km 2000 devirde gidiyorsun.

    Ne motor ne sanziman sesi mevcut.

    Ne sesinden bahsediyorsun anlamak guc?

    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.