Şimdi Ara

Aracına Carbon Clean Yaptıran var mı??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracına Carbon Clean yaptıran arkadaşlar. Yakıt tüketimi ve performansta ne gibi değişiklikler oldu. ? Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler..



  • Ben yaptırmadım ama merak etmiyor değilim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olay kamyonculara göre tamamen ters bişi heralde. Bi tanıdığım var mesela yeni araba veya kamyon için "kurum bağlasın yakıtı da düşer" diyor. Benim bildiğim carbon clean olayıda kurumları temizlemek? O zaman carbon clean yaptırınca arabanın yakıtı ilk rodaj süresi gibi mi olur kamyoncu abimizin dediğini düşünürsek ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REVENT0N

    Bu olay kamyonculara göre tamamen ters bişi heralde. Bi tanıdığım var mesela yeni araba veya kamyon için "kurum bağlasın yakıtı da düşer" diyor. Benim bildiğim carbon clean olayıda kurumları temizlemek? O zaman carbon clean yaptırınca arabanın yakıtı ilk rodaj süresi gibi mi olur kamyoncu abimizin dediğini düşünürsek ?

    enjektörlerden geçen yakıt miktarı azalıyor kurum bağlayınca. Fakat araç fakir karışım alarmı verip pompaya yüklenir. enjektörlerin yorulur. Araç sıkıştığı için daha çok gaza basarsın. Yani şehir efsanesi. Bu kamyoncular değil mi 10 numara yağ koyup öyle ilerleyen.
  • Valla bende bir aralar yapmaya niyetlenmiştim arabanın kilometresi yüksek olduğu için yapmaman daha iyi olur dediler , daha sonraları sıkıntı felan çıkabiliyormuş.Bende vazgeçtim çok da önemli bir şey değildir diye.
  • Ben, egr iptalinin ardindan 20binde cclean yaptirip bakima girmistim; ozellikle dusuk devirde vites degisimlerinin ardindan gaz tepkileri iyilesmisti.. onemli bir nokta da islem yapilirken ayni zamanda emme manifolduna kimyasal temizleyici enjekte edilmesi; vapur gibi tütmüştü zaten daha ileri safhalarda ilerleyen kmlerde aracin durumuna gore manifold falan sokulup fiziksel temizlik gerekiyor.. benim basinc kelebegi megersem siyah degilmis simdi 52bindeyiz; kelebek halen cillop gibi; egr terorune bir dur demek gerekiyor

    Komsumun 140bindeki fiestasina da yaptirmistim; sorunsuz biniyor halen daha..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben 150.000 üstü araçlarda yapıldığı zaman yağ yakma gibi şeylerin olabileceğini duymuştum
  • biz yaptırdık..İlk çalıştırmada daha kolaylaştı , gaz tepkimesi daha hafif oldu,yakıt tüketimi azaldı(27 kuruş yakıyordu 25 e düştü uzun yolda),aracın sesi bile değişti..Bu arada araç 260 bin km deyken yaptırdık.Şu an 2.000 km falan oldu yaptıralı..Hiç bir sorun yok hatta baya öncede yazdığım gibi iyileşme var..Ayrıca yağ yakma vb şeyleri kim uydurmuş bilmiyorum ama düşüncesi bile saçmalık..Bu temizliğin amacı piston üzerindeki ve subap aralarındaki kurumları temizlemektir.
  • Daha önce kullandığım Palio multijete ve şu an kullandığım Punto multijete serviste yaptırdım, yaptırdıktan 150-200km sonra farkı hissediyorsunuz, aracın çalışma sesi azalıyor ve çekiş kesinlikle artıyor. Uzmanlar dizel araçlarda her 40bin kmde yapılmasını öneriyorlar. Benzinli araçlarda ise 80 bin km olduğunu hatırlıyorum. Özellikle enjektörlerin ömrünü uzattığını duydum.
  • Benzinli araçlar için bence gereksiz , dizeller için yüksek kilometrelerde uygulanabilir geliyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya yanlış bilgi var burada. Dizel için kesin bilgim var onu aktarayım.

    Dizel bir araca CC yaptıracak iseniz, kilometresi kesinlikle düşük olmalı. 150 bin kilometre üstüne kimse garanti veremiyor. Aracınızın yağ yakmaması gerekir öncelikle.

    Gerçekten CC hakkında bilgi istiyorsanız müthiş bir araştırma yazısı olan şu yazıyı okumasını şiddetle tavsiye ederim.http://forum.vwturk.com/showthread.php?84219-Carbon-clean-yaptrd%FDm-%F6ncesi-ve-sonras%FD&p=1268621#post1268621




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.