Şimdi Ara

Aracın computest sonucu nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar aracın motor gucu ve tekerlege aktarılan guc arasında cıddı fark gozukuyor.Siz ne dersınız aracın motoruna ıyı dedıler ama bırde sıze sormak ıstedım.
     Aracın computest sonucu nasıl?

    Ford Fiesta, 1.4 TDCI, 2007, 65000 km,5 ileri Manuel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headbanger_Kerry -- 29 Mart 2015; 12:47:09 >



  • Bu sonuclara gore kayip var gibi.

    Yalniz bunlara pek guvenilmemesi de yazildi burada daha once.Nitekim herhangi bir oynama olmayan araclarin da degerlerinin fabrika verisinden yuksek ciktigi da oldu:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunlara hiç ama hiç güvenme takribi 500 binde km.si düşürülmüş motoru artık ölmüş durumda olan turbosu yağ kaçıran arabama ruhsatta yazdığından 5 bg daha fazla güç üretiyor demişlerdi gelde güven şimdi
  • Headbanger_Kerry kullanıcısına yanıt
    boya değişen yoksa al. bindikçe anlarsın. eğer bir masrafı varsa yaptırırsın. çok büyük ihtimal büyük bir masraf çıkaracağını sanmıyorum bu değerlerle. ben de arabayı alırken motr düşük çıkmıştı sonra bakımlarını yaptırınca tekerleri falan değiştirince araç düzeldi. birçok etken var sadece motor değil
  • İlla aracin gucunu merak ediyorsaniz adam gibi dyno olan yerler var, onlara gidin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı bır staya daha goturdum.Adam kaputu actı bıseyler yaptı bu motor bıtık dedı.Bende nasıl anladın deyınce yag cubugundan hava gelıyor u arac kompresyon kacırıyor dedı.Eve gelıncede anneme 2012 yılında sıfır aldıgımız a3 un yag cubugunu cıkarıp baktım o da hafa kacırıyor.Arac daha 18 bınde onundamı motoru bıtık.Ne yapacaz anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Headbanger_Kerry

    Aracı bır staya daha goturdum.Adam kaputu actı bıseyler yaptı bu motor bıtık dedı.Bende nasıl anladın deyınce yag cubugundan hava gelıyor u arac kompresyon kacırıyor dedı.Eve gelıncede anneme 2012 yılında sıfır aldıgımız a3 un yag cubugunu cıkarıp baktım o da hafa kacırıyor.Arac daha 18 bınde onundamı motoru bıtık.Ne yapacaz anlamadım.

    Bu durum yanlış anlaşılıyor bazı arkadaşlar yağ kapağından bakıyor hava geliyorsa üfleme yaptığını düşünüyor oysa içeride eksantrik mili hızla dönüyor hava sirkülasyonu olağandır. Üfleme yapan motordan hava değil egzoz dumanı gelir.

    Dyno testi hata payı o kadar yüksek ki verdiğiniz para tamamen boşa gitmiş olur. Motor durumu hakkında kesin sonuç için kompresyon testi yaptırın. Contamı yanık supaplarmı sorunlu piston mu. Segmanda kırıkmı var yoksa silindirmi çatlak? Hepsini öğrenirsiniz.

    Tabi test sonuçlarını yorumlayacak iyi bir usta şart. İdeal basınç değeri araçtan araca farkeder. İnterneti açıp bakacak yahut aracın servis klavuzu elinde olacak silindir basıncı kaç bar olmalı önceden bilecek.




  • Headbanger_Kerry kullanıcısına yanıt
    65.000 km. de aracın motor kayıp değeri olması enteresan. Bence öncelikle km bilgisi doğru mu onu kontrol edin, Ford müşteri hizmetleri saolsunlar cevaplarlar. Ayrıca araç çekişi lastik vs. ile de düzelmez. Bu durumları çözdükten sonra fiyat/masraf per formans oranını gözden geçirebilirsiniz. Ayrıca çift eksantriklerin hepsi üfler, zaten tespitiniz doğru, o üflemeler eski araçlarda yetersiz sonuç verir. Usta ile kompresyon testi yapılan yer bakıp burada da paylaşabilirsiniz. Hayırlısı olsun. Müh. tavsiyesi...
  • Arac alındıgından berı her yıl yetkılı servıse gırıp bakım yapılmıs.En son 2014 de 55 bın bakımına gırmıs.Agır bakımlarına kadar 55 bınde yaptırmıs.Arac dırı duruyor.Perfrmans cok ıyı.Duman atmıyor.Ama egzozundan pıs bır koku gelıyor.Aracın bır sıkıntısı oldugunu zannetmıyorum ama usta ufluyor dıye yag cubuguna bakınca dırek motor bıtık dedı.Suan 18 000 olan de sıfır aldıgımız dızel aracta ufluyor.Daha alalı 2 sene oldu.Usta ya hıcbırseyden anlamıyor yada cıddı sorun var.Neyse aracı aldık artık bınıyoruz sıkıntımız yok Allaha sukur.Bu kompresyon testı cok pahalı degılse yınede yaptırayım en azından bındıgımız seyın ne oldugunu ogrenmıs oluruz.Ne kadara kompresyon testı yaparlar?
  • -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MAXSTAR -- 30 Mart 2015; 20:47:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MAXSTAR kullanıcısına yanıt
    Hocam bıraz daha acık yazarsanız anlayamadım cunku?
  • Headbanger_Kerry kullanıcısına yanıt
    Dizel motorun 160nm tork üretmesine şaşırdım fakat şimdi teknik verilere baktım gerçekten de öyleymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resimdeki pembe çizgi çipsiz 1.4 dizel motorun eğrisi, onunla kıyaslandığında sizin ölçtürdüğünüzle farkı %15 kayıp çıkıyor.

     Aracın computest sonucu nasıl?
  • Aktarma organindaki kayip güc 93.8 sizce nasil

    Wv Caddy

    2007 model 1.9

    148 beygir

    Otomatik !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlara pek güvenmemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.