< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Ayni durumun tersi olsaydi nereden bilecegiz sizin yapmadiginizi derlerdi.
Siz de oyle deyip kapatin telefonu |
|
Sonradan yaptılar belki ne bilelim ? Kesinlikle geri adım atmayın versinler mahkemeye.
|
|
Şimdi şöyle düşünün, empati yapalım ,
aynı aracı size ilgili bayi satsaydı ve aldığınız gün gösterip bir problemi olmadığına kanaat getirip alsaydınız ve 10 gün sonra sizde conta yaksaydı tutumunuz ne oldurdu ? Bu empatiye göre bayinin sorumluluğu neyse şuan kş durumda sizinde sorumluluğunuz o'dur. |
|
Hiçbirşey yapamazlar. Kuru gürültü sadece.
|
|
bence reno blöf yapıyor. üst kapak contası kaç para ki? orjinali 500 tl olsun en fazla. garanti kapsamındakilere bile "kullanıcı kusuru" demez mi bu firmalar hep. biraz da onlar çeksin. muhatap bile olmayın.
|
|
Sen kasinmissin .Adana dan değil araba şise su bile almam.
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 20 Kasım 2018; 11:21:1 > |
_____________________________
Hyundai i20 1.4 Crdi 90 HP Select Opak Kırmızı 2009
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
"...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.” ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir. Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır.. Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez... |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
"...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.” ![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
2011 W204 OM271 Fascination
2015 C4 1.6 e-HDI Exclusive |