|
Herkese iyi günler, geçtiğimiz gün aldığım kahvenin üstündeki krem şantiden bir parça aracın içine döküldü bildiğiniz gibi süt ürünü olduğu için aklımda sorular var acaba koku yapar mı ne yapmalıyım tarzı yardımcı olursanız sevinirim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






