Şimdi Ara

Arac Tercihi (Mustang alindi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
4
Favori
4.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Abd ye tasindim ve arac alma arifesindeyim. Hepimizin cok fikri olan araclar degil ancak su 2 arac arasinda bilgisi olan varsa hangisi daha iyidir, niye tercih edilmelidir gibi yorumlarinizi merak ediyorum.

    Mustang
    (2014 model, 20k mil)
    Gorunus olarak bir tik uste, 18 inc jantlari biraz cezbediyor.
    3.7 motor 305 hp, manuel kombinasyonuyla yakit tuketimi biraz daha dusuk ve cok az da olsa daha performansli.

    Charger (2013 Model 35k mil)
    5 kisi rahat seyahat edebilir.
    Yasadigim yere cok yakin. Digerini almak icin baya bi yol gitmem gerekcek.
    Otamatik vites olmasi satarken burda isimi kolaylastirir.
    Ic mekan kalitesi bildigim kadariyla biraz daha iyi.
    5 ileri vites sanirim eski tip. Yeni chargerlar 8 ileri vitesle geliyor.

    Bu araclar hakkinda bilgisi olan paylasirsa cok sevinirim.

    Mustang:http://images.craigslist.org/00M0M_blvI5p5HxU_600x450.jpg
    Charger:http://images.craigslist.org/00707_ajVXTik6KQh_600x450.jpg

    Not: Iki aracin fiyatlari da baya yakin. Ihtilal cikarmamak icin fiyatlarini vermiyorum.

    Edit: Mustang alinda yardimlar icin cok tesekkurler. Bir iki foto ekliyorum.

     Arac Tercihi (Mustang alindi)
     Arac Tercihi (Mustang alindi)
     Arac Tercihi (Mustang alindi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CThirty -- 13 Ekim 2015; 5:15:15 >



    _____________________________




  • biraz daha para katıp yeni mustang alabilirseniz çok iyi olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babasamsunlu -- 5 Ekim 2015; 5:23:41 >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    biraz daha para katıp yeni mustang alabilirseniz çok iyi olur

    Aslinda sifir Mustang alabilirim ancak ayirdigim para ucu ucuna yetiyor ve gelirim cok yuksek degil. O yuzden dikkatli davranmak istiyorum. Ayrica burda sifir araclar satildiktan sonra inanilmaz deger kaybediyorlar. Bizim arabalar gibi satildiktan sonra degeri yukselmiyo bu meretlerin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CThirty -- 5 Ekim 2015; 7:34:53 >
    _____________________________
  • Ford F150

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Corsair Severler Derneği Corsair Fan Club


    AMD Ryzen 7 1700 // MSI GTX 1060 6GB GAMING X // Corsair Carbide 400R // FSP Aurum-PT 1200W // Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz // Corsair H100i v2 // ASUS PRIME B350-PLUS // OCZ RD 400 NVMe

    OnePlus 3T 128GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    Herkese merhaba,

    Abd ye tasindim ve arac alma arifesindeyim. Hepimizin cok fikri olan araclar degil ancak su 2 arac arasinda bilgisi olan varsa hangisi daha iyidir, niye tercih edilmelidir gibi yorumlarinizi merak ediyorum.

    Mustang

    Gorunus olarak bir tik uste, 18 inc jantlari biraz cezbediyor.
    Sadece 15 aylik ve 20.000 milde.
    3.7 motor 305 hp, manuel kombinasyonuyla yakit tuketimi biraz daha dusuk ve cok az da olsa daha performansli.

    Charger
    5 kisi rahat seyahat edebilir.
    Yasadigim yere cok yakin. Digerini almak icin baya bi yol gitmem gerekcek.
    Otamatik vites olmasi satarken burda isimi kolaylastirir.
    Ic mekan kalitesi bildigim kadariyla biraz daha iyi.
    5 ileri vites sanirim eski tip. Yeni chargerlar 8 ileri vitesle geliyor.

    Bu araclar hakkinda bilgisi olan paylasirsa cok sevinirim.

    Mustang:http://images.craigslist.org/00M0M_blvI5p5HxU_600x450.jpg
    Charger:http://images.craigslist.org/00707_ajVXTik6KQh_600x450.jpg

    Not: Iki aracin fiyatlari da baya yakin. Ihtilal cikarmamak icin fiyatlarini vermiyorum.





    67' Mustang al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Alea iacta est




  • Mustang al

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Steam ID: aeyi
    Origin ID: andaceyi
    PSN ID: andaceyi
  • Alternatiflere bak. Gercekten buyuk ikilem :) ikisi de guzel.

    Turkiyede yasayan insanlarin cogu sadece nfs de bu iki arac arasinda kalabilir :)

    Ben oyumu chargerdan yana kullaniyorum.

    Hangisini alirsaniz alin gule gule kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Model Araba hakkinda
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Mustang...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mustang diyorum bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam kimse alınmasın ama bu forumda bu araçlara binip de yorum yapacak kişi sayısının bir elin parmaklarını geçeceğini(o da belki) sanmıyorum. Siz en iyisi iki aracı da test edebilirseniz edin ve hangisi içinize sinerse onu alın. Çoğu kişi bu araçları ancak nfs'de sürmüştür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Saygılarımla.
  • Mustang diyorum😍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn2355

    Gelirim çok yüksek mustang e ucu ucuna param yetiyordan sonrasını okumadım.

    yüksek değil yazmış. Bi kelime daha okusaydın iyiydi
    _____________________________
    Snowboard //// Yamaha XMAX 250
  • CThirty kullanıcısına yanıt
    Biliyorum hocam bende abd de yasiyorum :) o zaman simdilik al ikisinden birini 1 2 sene sonra guncel mustang alirsin 2.ele dusunce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • Amerikan forumlarina sorsan daha mantıklı değil mi çünkü trde kimse amerikan kulusturlerine o kadar para vermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    aka Proteinbar Bro
    Face>(height>Body)>Status>(Location/propinquity)>(Personality/voice)>Money>everything else aka FBSLPM
    eye area>jaw line> (Teeth/bridge/philtrum)>skin>hair>skull size>everything else face
  • Mustang biraz dayanıksız olduğu söyleniyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oberyn

    Amerikan forumlarina sorsan daha mantıklı değil mi çünkü trde kimse amerikan kulusturlerine o kadar para vermez.

    Burdakiler bir garip o yuzden buraya sormak istedim. Ornegin ayni temizlikte Honda Accord, Mustangle ayni fiyatta. Hatta biraz doluysa daha pahali. Mustang v6 305 olan modelini cok adamm yerine koymuyolar mesela. Mustang v8 olmadikca bi olayi yok gibi dusunenlerde cok fazla var. Ben hala bizim kafadayim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    quote:

    Orijinalden alıntı: Oberyn

    Amerikan forumlarina sorsan daha mantıklı değil mi çünkü trde kimse amerikan kulusturlerine o kadar para vermez.

    Burdakiler bir garip o yuzden buraya sormak istedim. Ornegin ayni temizlikte Honda Accord, Mustangle ayni fiyatta. Hatta biraz doluysa daha pahali. Mustang v6 305 olan modelini cok adamm yerine koymuyolar mesela. Mustang v8 olmadikca bi olayi yok gibi dusunenlerde cok fazla var. Ben hala bizim kafadayim.

    Bizim kafadaysan sana bir alman yakışır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    aka Proteinbar Bro
    Face>(height>Body)>Status>(Location/propinquity)>(Personality/voice)>Money>everything else aka FBSLPM
    eye area>jaw line> (Teeth/bridge/philtrum)>skin>hair>skull size>everything else face
  • gkhn2355 kullanıcısına yanıt
    Bizim burada clio ya verdiğimiz parayla abd de bunlar alınıyor.Yadirgayacak yada laf sokacak bir durum yok.Illa laf sokacaksan pasalarimiza sok %175 otv üstüne kdv onun üstüne opsiyon alirsan ödediğin ek vergiler nereye gidiyormuş onun hesabini sor.

    Abd de 20-30 bin dolara bizim anca oyunlarda gördüğümüz araçlar alınıyor arkadasin da takribi geliri 1500 -2000 dolar civaridir en kötü hesapla işte dengeyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD9800X3D MSI PRO X670-P WIFI AM5 DDR5/Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB / MSI 5080 Triox OC / LG C3 48 İnç" Oled Monitör/ PHANTEKS ENTHOO 719 10 fan/ Cooler Master V1000 Vangard 90 Plat 1000w/ Kingston Fury Beast RGB AMD EXPO 32GB 6000 mhz cl32 / Samsung 990Pro 1000 GB M.2 /2x 1 TB Samsung 970 EVO PLUS/2x Samsung 860 pro 500 gb /SEAGATE 1TB BARRACUDA/TRANSCEND 128GB 320/Creative Sb Z Pcı-E Ses Kartı LG BH9520TW 3D Bluray Ev Sinema Sistemi /Razer NAGA EPiC/Razer Anansi Expert MMO -Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Brown
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Bizim burada clio ya verdiğimiz parayla abd de bunlar alınıyor.Yadirgayacak yada laf sokacak bir durum yok.Illa laf sokacaksan pasalarimiza sok %175 otv üstüne kdv onun üstüne opsiyon alirsan ödediğin ek vergiler nereye gidiyormuş onun hesabini sor.

    Abd de 20-30 bin dolara bizim anca oyunlarda gördüğümüz araçlar alınıyor arkadasin da takribi geliri 1500 -2000 dolar civaridir en kötü hesapla işte dengeyi.

    Su an yuksek lisans yapiyorum. Okul butun giderlerimi karsiliyor, ayrica maasim var asistanlik yaptigim icin. Soyle soyliyim calisma yukum haftada maks 20 saat ve ben bu maasi kenara atarsam 10 ayda bu bahsettigim araclari alabiliyorum. Part time calisip okuyan biri olarak alabiliyorum dusunun. Koyuyor tabi insana bir bizim halimize bakip bir de burdakilere bakinca.
    _____________________________




  • Ben ikisinide nfs de kullandım ikiside güzel arabalar :)
    Bizim en lüx arabamız patlak scrocco o da 2. Elleri 70 bin 22.000 dolar gibi bir fiyat

    Samimi söylüyorum fiyatları çok merak ettim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.