Şimdi Ara

Araç Tercih 100.000 TL Yardım Lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 23
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 19
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 16 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Beetle Juice (19 mesaj) -s-laughter (3 mesaj) Hamikisi (3 mesaj) defiant82 (3 mesaj) integral77 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (32 mesaj) Mobil (14 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    368 Mesaj
    Gönlümde ki BMW almayıp golf almıştım mantigimla hareket ederek 6 ayda sıkıldım ve saatim şimdi 2015 1.18i Aldım her gün mutlu ediyor beni. Bence gönlünü sustur sonra mantıklı olani alırsın saygılar ve Allah güzel ömürler versin hepimize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sanırım öyle yapacağım yarın hayırlısıyla satılsın bakalım, hemen iletişime geçeceğim aklımda 2 adet araç var. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

    @zQrba

    Teşekkür ederim hocam
    |
    |
    Bahsedilenler: xxmamixxHSJNVJD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör zQrba
  • Yüzbaşı
    905 Mesaj
    Bir Peugeot'a sahibim ama sanırım BMW alırdım. Çok geçmiş olsun.
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok teşekkür ederim.
    |
    |
    ThEagles kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Bmw den ziyade 308 in motor hdi eğer ki otomatikte eat 6 ise(ki öyle) rahat binersiniz bakım fiatları serviste bile makul.Bmw de sorunsuz olabilir ama standart bakımları yüksek olur muhtemel sarf malzemeler parça durumu açısından belirttim.İkinci el durumu yakın gibi ikisi de pek tutulmuyo ben özetle 308 öneririm.

    Alıntıları Göster
    bakım fiyatları ucuz filan değil, 2017 model 308 imi 15bin bakımına götürdüm, sadece yağ değişimi, hava ve polen filtresi değişti, 1000 liraya mal oldu.

    yani ucuz filan değil.

    edit : yetkili servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sunbird -- 6 Mart 2019; 18:50:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    4422 Mesaj
    dostum merhaba, çok geçmiş olsun, bu can sıkıcı olayla beraber ne güzel bir tecrübe edinmişsin ki hayatı ertelemiyorsun. Allah'ın izniyle güzel haber geldiğinde doktordan konuya yazmayı ihmal etme :)

    Araç tercihine gelirsem;
    1-Volvo S60
    2-Volvo V40
    4-Alfa Romeo Giulietta
    4-Ford Ranger ?!?
    5- C Serisi W204
    arasından birini seçerdim.

    Volvo'nun "ana kucağı" koltukları, alfanın yol tutuşu ve sürüş hissiyatı, Ranger'in dağ bayır çıkabilmesi, C serisinin "kemik" yapısı sizleri her durumda mutlu edecektir.

    Asla ama asla 308'e, i30'a, Golf'e, Civic'e o paraları kaptırmayın.
    |
    |
  • Binbaşı
    1993 Mesaj
    Bir kere daha yakalanmayacak icin yapay sekerden ve paketlenmisten uzak dur. Spor yap ve mutlu ol. Koy gotune dunyanin. Arac icin bilmiyorum. Kendinize iyi bakin.

    Onemli : tekrar ederse yenme ihtimalin baya dusuyor. Bu yuzden diyorum. Ve bogazina bak hocam dogal ye direncten dusmemek icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    508 nasıl olur hocam hem d sınıfı hem az yakıyor. Yaşınıza da yakışır bütçenize göre alabileceğiniz güzel bir araba bence geçmiş olsun bu arada hayatı doyasıya yaşamanız dileğiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Arkadaşlar teker teker cevap verip diğer konuları meşgul etmeyeyim hepinize çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

    Yarın aracı alıyorum, 2014 techno+ışık paketli 52.000 km de boyasız, kazasız 1.16i

    101.000 tl ye anlaştık. Satın alınca bir incelemesini yaparım.

    Hepinize tekrardan çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beetle Juice -- 7 Mart 2019; 1:32:14 >
  • Yarbay
    4422 Mesaj
    Al geç dayı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4422 Mesaj

    Bnm valide nin 3 kere tekrar etti , hele ki sonuncusu çerez gibi kolay geçti , yanlış bilgi veriyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Hamikisi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1993 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    Bnm valide nin 3 kere tekrar etti , hele ki sonuncusu çerez gibi kolay geçti , yanlış bilgi veriyorsunuz
    Hocam genel olarak dediğim şekilde çünkü belirli kemoterapi ilaçları tekrar tekrar verilemiyor. belirli bir dozdan sonra ilaç değişikliği yapılmak zorunda.İlaç değişikliği yapıldıkça kanserli hücrelerin bu ilaca karşı bağışıklılığı artıyor.Çoğu kişi ilkinde yener ama yenmekle bitmiyor önemli olan tekrarlamamasını sağlamak. Geçmiş olsun validenize de. Herkese önerim bol bol meyve yiyin.
    |
    |
  • Binbaşı
    1993 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Beetle Juice

    Arkadaşlar teker teker cevap verip diğer konuları meşgul etmeyeyim hepinize çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

    Yarın aracı alıyorum, 2014 techno+ışık paketli 52.000 km de boyasız, kazasız 1.16i

    101.000 tl ye anlaştık. Satın alınca bir incelemesini yaparım.

    Hepinize tekrardan çok teşekkür ederim.
    hayırlı olsun hocam.Bende de focus 2014 var.
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    hayırlı olsun hocam da 100.000₺ max bütçenizken bmw almak da biraz cesaret işi, arızası bakımı kaskosu sigortası mtvsi yakıtı düşünüp almışsınızdır inşallah yoksa yürütmesi çok maliyetli bu makinelerin malum.
  • Teğmen
    152 Mesaj
    1.4 tsi leon fr bakarım ben olsam
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: willyyyyy

    hayırlı olsun hocam da 100.000₺ max bütçenizken bmw almak da biraz cesaret işi, arızası bakımı kaskosu sigortası mtvsi yakıtı düşünüp almışsınızdır inşallah yoksa yürütmesi çok maliyetli bu makinelerin malum.
    Teşekkür ederim,

    Sigorta bedeli 700 TL tuttu
    Kasko 1900 TL (aracın kasko bedeli 110.000 TL)
    Bakımı sordum, normal bakım (yağ + filtreler) teknik oto da 1100 TL, bu arada aracın son bakımı 10 gün önce yapılmış ve balatalara kadar değişmiş.

    Önceden Astra K vardı 1.4 Turbo enjoy düz vites

    Sigorta 700 TL
    Kasko 1300 TL (aracın kasko bedeli 91.000 TL)
    Bakım, normal bakım 2018 yılı eylül ayında 1600 TL demişlerdi dışarıda yaptırdım.

    Sanırım araç 1.16 olduğundan çok maliyetli olmaz diye düşünüyorum.
    |
    |




  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhabalar,

    Leon güzel bir araç ancak hem otomatik vitesinde olan sıkıntılar hem de kullanıcı kitlesi beni düşündürdü açıkçası, 2016 da sıfır almaya niyetlenmişti kısmet olmamıştı.
    |
    |
    Brawilyon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok güzel bir araç hemde yol tutuşu efsane, iyi günlerde kullanırsınız inşallah.
    |
    |
    Hamikisi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    152 Mesaj

    hocam dsg ler öyle eskisi kadar sıkıntılı değil korkmanıza gerek yok sizin araç tercihiniz nasıl bilmiyorum yani sedan hb sw falan ben kendime bakıyor olsam amerikan ve fransızı eler ilk alman sonra asya markalarına bakarım ilk tercihim leon olur dizel yada benzinli tercih meselesi o olmazsa golf bakarım oda olmazsa asya ya yönelir hyundai i30 yada kia ceed bakarım 1.6 dizel crdi olan motor
    |
    |
    Beetle Juice kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aldım artık hocam, bmw ye geçiş yaptım çok şükür. Astra ile arasında inceleme yapacağım yakın bir zamanda.
    |
    |
    Brawilyon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.