Şimdi Ara

(ARAÇ SATILDI) ARKADAŞLAR TOPLANIN... Ford Otokoç'un Beni Nasıl Dolandırmaya Çalıştığını Anlatacağım

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
336
Cevap
6
Favori
24.212
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> (ARAÇ SATILDI) ARKADAŞLAR TOPLANIN... Ford Otokoç'un Beni Nasıl Dolandırmaya Çalıştığını Anlatacağım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gs09gs09

    Ayni bokun lacisi bizi toyotada buldu aracta gaza basinca inilti sesi geliyodu 60 80 km arasinda goturduk garantisi var tabiyki devamda ediyor ne desin usta aracin biseyi yok bu kronik sorun aha surdada bi toyota var oda aynisi dedi ya kardes ne alakasi var o arabada var diye bizdede mi olucak neyse hic bir turlu degistirmediler parcayi en son bir sirkette ust duzey bir makine muhendisi arkadasi var pederin onla beraber bi kac test yaptilar bisilere bakti rulmandan geliyo bu ses degismesi lazim felan dedi ayna rulman mi ne ole bi parcaymis servise geri gittik dedik boyle boyle bi bakalim allem kullem edip degistirmediler gene daha sonra bu aracin avusturyada sanirim karistiriyom o iki ulkeyi :) k bakmayin artik orada birlestirilmis kontrolleri vs orda yapipipda gelmis buraya oraya ses kayidi video vs ekleyerek bir mail attik bize turkiyedeki fabrikaya bildiriceklerini ve parcanin degistirilicegi seklinde geri donus sagladilar.sonuc 1 hafta dahi gecmedi toyota turkiyeden aramaya basladilar gunde 4 5 defa ariyor getirin degistirelim iste ozur dileriz normalde iscilik ucreti aliyoz almicaz felan filan goturduk 5 kurus vermeden gerekli parcayi degistirdiler simdi ulan biz nasil ulkede yasiyoz illa global olarak mi sikayet etmemiz gerekiyor.



    Bu arada ilk japonya toyota merkezine sikayet yazdim japonca bilmedimizden midir nedir adamlar ingilizce metne cevap verdiler sorunu anlamadik yerel olarak cozun bilmem ne diye tr numara adres vermis ulan bunlarla cozebilcek olsak sana niye yaziyim :)

    Bu konuyu ABD'ye dahi taşıyacağım zaten. Buradakiler de şuan arıyor ediyor ama yok yani...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    393 Mesaj
    Geçmiş olsun. Benimde yakın bir abim 2012 yılında sıfır Civic aldı. Aracın sorunu sürekli akü bitirmesiydi araba sürekli servise gidiyordu 2 kez garatinden akü değişimi yapıldı, farlar, beyin, kontrol panelleri, göstergeler torpido dahil arabada neredeyse sokulmedik yer kalmadı sonuç araç 2 gün civarında calistirilmazsa yine çalışmıyordu. Abimi zor ikna edip servis yerine sanayiye götürdüm ustama durumu anlattım yapılan tüm işlemleri dinledi bagajı açtı lambanın karşısına telefonun video kaydını açıp koydu ve aracı kilitledi. Önceden çırak sokardik bagaja teknoloji gelişti, dedi Sonuç bagaj lambası sönmüyor ve aküyü bitiriyor. Burda tecrübe ortaya çıkıyor ustaniz gerçekten iyiyse boşuna servislere fazla para vermeye gerek yok tabi aracın garantisi yoksa.b



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniuye

    Sırf bu sebepler hep şu stratejiyi uyguluyorum. Bir sorun çıktığında araştırıp danışarak önce kesin teşhis koyuyorum. Ardından tamire götürüyorum.

    Keşke vaktim olsaydı, öyle bir vakit olmayınca acil olsun diye bıraktım geçtim, dedim hadi yetkili servisidir, 3-4 fazla olsun temiz olsun, hep bu kafa ile götürdüm ama hata etmişiz. Belki geçmiş bakımlarda bile yaptık deyip yapmadılar bir çok şeyi!
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    alırsın ford olursun lord diyorlardı.yinemi kandırıldık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mianfei


    quote:

    Orijinalden alıntı: D. Targaryen

    Adam gibi servis var mı ülkede?

    Her türlü ürün içinden bir tek laptopumun servisinden memnun kaldım. Monster Notebook

    Arkadaşım almıştı, baya böyle sağlam gamerlardan eleman, yani 10-15 bin gamerbooklara gözü kapalı veren cinsinden, denemek için aldı, 1 hafta sonra memnun kalmadığını iade etmek istediğini söyledi (böyle bir şans tanıyor sanırım Monster) anında alıp 7-8bin gibi bir ücreti hesabına geri yatırdılar.
    _____________________________
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: murdock9999

    Otokoç'a gitmeyin hiçbir türlü, Ankara'da da rezillik Otokoç, bir arabanın aküsü serviste biter mi ya, sorunca "şansa bak akünün ömrü dolmuş" diyorlar? Bir de başka yetkili serviste 800 dediklerine Otokoç'ta 950 diyorlar. Neyse ki sattık Ford'u lord olduk.

    Sıra benim de ona geldi ancak durumlar biraz toparlansın ilk işim aracı değiştirmek olacak.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PROOFF

    Hocam geçmiş olsun güle güle kullanın

    İyi ustanın serviste ne işi var !! İyi olan dışarıda yerini açıyor.

    Serviste tamir yok. Garanti verdikleri için değiştir mantığı var . Değişim ile de deneyim kazanılmıyor. Sok tak durum düzelene kadar hepsini sök tak.

    İyi Günler

    Valla usta aynen bunu söyledi "iyi ustanın serviste işi yok" diye, küçük görmek değil ama onların tek avantajı sürekli aynı modelleri görmek diye de ekledi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    alırsın ford olursun lord diyorlardı.yinemi kandırıldık

    hemde nasıl kandırılmak. daha alırken ilgisizlikten hayıflanmıştım, boşa değilmiş.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanerz

    Hocam çok haklısınız ama sanayideki ustamızın bilgileri de yazın lütfen. 8 bin liralık iş gibi gelip 160 lira ile dönülen usta adamdır adam !!

    Kütahya'da iseniz Suhul usta, sanayide. Genç bir arkadaş 30lu yaşlarında. İhtiyaç olan olursa numarasını veririm.
    _____________________________
  • Yarbay
    2240 Mesaj
    Tamamını okudum geçmiş olsun.
    |
    |
    _____________________________
    - 22 Eylül 2009;DH Bir DH'Lİ OLDUM
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    Ülkede ki tüm yetkili servisler müşteri ye kaz gibi bakıyor tavsiyem varsa ticari amaç gütmeyen fabrika servisleri ile çalışılması yahut detaylı araştırma ve çalışma esnasında gözlemleme ve her adımı resmiyete dökmek. Bu bahsettiğim otomotiv sektörü değil her turlu elektrik elektronik sanayi makinaları vs vs her şey için geçerli. Ben kompresör teknisyeniyim şu anda fabrika servisi olarak çalışıyorum ve bayi ile arasındaki fark inanılmaz sadece müşteri odakli. Geçmiş olsun inşallah bir daha yaşamazsınız bu tarz bir şey.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2338 Mesaj

    Hocam size ilk çıkarılan 1.300 küsürlük parayı ödediniz mi bu çakallara ?
    inşallah bu hatayı yapmamaışınızdır.
    |
    |
    burki_rock kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ülkümüz Göklerde Dalgalanan Al Sancak, Bizler ALLAH Huzurunda Eğiliriz Ancak !!!

  • Yarbay
    2068 Mesaj

    Yaptık maalesef azizim :(
    |
    |
    reallist55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3575 Mesaj
    Kardeşim yat kalk dua et, VW alıp da DSGyle uğraşmamışsın...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5494 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ultrasaray0643


    quote:

    Orijinalden alıntı: burki_rock

    Volkswagen ile de sorun yaşayanlar var, Toyota pek duymadım ama illa ki vardır. Ya aslında benim ki sorun değil sadece, direkt olarak dolandırmaya çalışmış olmaları. 10 bin diyor olmaz diyorum "aaa o kadar büyük değilmiş yaaaa sorun 4-5 bine hallolur" diyor 160 tl ye düzeliyor :D çıldıracağım hala yazarken dahi!

    Is yerimden arkadaslarimin cogunun arabasi vw.kutahya vw den memnunlar haberin olsun.





    Kütahyalı genel olarak zengin olup Kütahya'nın yerlisi diye tabir ettiğimiz kişilerde 4 5 ev dükkan bilmem ne olduğundan WW olması çok normal. Ha bir tane faydalı şey yapmışlar mi Kütahya ya yok...



    Bakın buraya bari yazayım. Sadece Antalya'dan İstanbul'a domates taşıyan kamyonlar için bile bir dinlenme tesisi park benzinlik kompleksi yapılsa parasını çıkarır sadece domatesciler için ya.. ama koskoca Kütahya'da 1 tane dinlenme tesisi yok..



    Adamlar hızlı tren yapıyor İzmir Manisa Uşak Afyon dan geçiyor kutahyadan geçmiyor şaka gibi..



    Eskişehir'e ektarma koymuşlar sözde 1 saat önceden gitmek zorundasınız. Halbuki sabah ilk tren 5 dk farkla kaçırıyor hızlı treni 10 dk erkene almak bu kadar mı zor bunları...



    Toyota servisi de yok malum; afyondan aldık 1 sene olacak Haziran'da memnunuz şimdilik hayırlısı..



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    YOUTUBE KİMYA DENEYLERİ VİDEOLARIMA BAKTINIZ MI???

    NOT: Youtube deney kanalımı, bir doktorun evine kadar gidip önce karısını sonra kendisini öldüren hayvan yüzünden kapattım. #Doktorlaröldürülüyor




  • Yarbay
    8402 Mesaj
    Otokoç ataşehirde triger değişimi 1800 TL, yine yetkili servis olan Şahsuvaroğlunda 1300TL. Otokoç sanıyorum zarar ediyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5831 Mesaj
    geçmiş olsun maalesef ülkede yetkili servisler bile dolandırıcı

    geçen ay kombi bozuldu özellikle dolandırmasın ye yetkili servis çağırdım. eleman 2 dk da sorunu çözdü 240 tl dedi, bende iyi napalım mecbur yaptıracaz dedim yapıldı. ödemeyi kredi kartı ile yapmak istedim 50 tane bahane buldu baktı ki kararlıyım tamam yarın gelirim dedi gitti.

    eleman kapıdan çıkınca kafamda ampül yandı ya şu parçaya bi bakayım fiyatı neymiş diye.baktım ki parça 55 tl. kafamdan aşağı kaynar sular döküldü.

    aradım servisi parayı aldı sanıyo ya kamil bana artislik yapıyor. parayı ödemediğimi duyunca elemanını gönderdi parçayı söktü götürdü. ben dışarda yaptırdım 100 tl



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2530 Mesaj
    geçmiş olsun
    yapılacak şey belli
    yıllarca yetkili serviste çalışmış, sonra da kendi dükkanını açmış sağlam bir usta bulunacak
    (ki ben buldum 1 tane izmirde)
    |
    |
    _____________________________
    "Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti'ni kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!"

    Çalışmadan, yorulmadan ve üretmeden, rahat yaşamak isteyen toplumlar; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.
  • Binbaşı
    1411 Mesaj
    Ford servisleri zaten 5 para etmez. Doğuşa laf atanlar hic ford servisi falan görmemiş. Geçmiş olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2890 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun , Allah kaza bela göstermesin.



    Konu ile ilgili ne bekliyorsun ki üstadım, yeni çıkan torba yasada hileli mal ve dolandırıcılık cezaları hafifletilmiş. Gerisini var sen düşün.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "İnsanlara dinin ne, namazın var mı, oruç tutuyor musun gibi Allah'ın soracağı sorular sormayacaksınız!
    İnsanlara aç mısın, ne ihtiyacın var, bir sorunun var mı gibi kulun kula soracağı sorular soracaksınız!"

    Fatih Sultan Mehmet Han
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
emek server
SEO
Canlı Tv izle
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,844
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.