Bildirim
araç ilk çalışmada niye stop eder.?????????
Kuashidai Mini Kamera Dedektörü Mikro Kamera Bulucu Otel Anti Açık Çekim Casus Kamera Kızılötesi Dedektörü : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BYYNZF3
7 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
bu problemin kaynaklanabileceği bir kaç olay var..öncelikle benzin pompası,benzin filtresi,buji,rölanti regülatorü,marş dinamosu gibi birimlerden oluşan ateşleme sisteminin kontrol edilmesi lazım..hava filtresine bakılmalı..enjektörlerdeki pislikler de buna neden olabilir..ultrason ile enjektör temizliği gerekebilir..son olarak eğer farklı bir yerlerden benzin aldıysanız kalitesiz benzin de bu tip problemlere yol açabilir -
GAZ VERİNCE TOPARLAYIP NORMAL ÇALIŞMASI NE KADAR ZAMAN ALIYOR?
ÇALIŞABİLDİKTEN SONRA (GAZA BASMAZKEN) DEVİR KAÇTA OLUYOR?
quote:
Orjinalden alıntı: abbess
araç ilk çalıştırmada devir düşüyor ve stop ediyor
daha sonra tekrar çalıştırıp gaz verince toparlıyor. sorun nerdedir acaba.
ve bu durum daha önce yoktu.
araç 2003 model golf 4
yardımlarınız için teşekkürler.
-
bu durup dururken oluştuysa,önceden çekiş şikayeti yoksa ki anlatılmamış..bunu çeşme sulu yakıt kalitesi olarak söyleyebilrim..quote:
Orijinalden alıntı: roverci
GAZ VERİNCE TOPARLAYIP NORMAL ÇALIŞMASI NE KADAR ZAMAN ALIYOR?
ÇALIŞABİLDİKTEN SONRA (GAZA BASMAZKEN) DEVİR KAÇTA OLUYOR?
quote:
Orjinalden alıntı: abbess
araç ilk çalıştırmada devir düşüyor ve stop ediyor
daha sonra tekrar çalıştırıp gaz verince toparlıyor. sorun nerdedir acaba.
ve bu durum daha önce yoktu.
araç 2003 model golf 4
yardımlarınız için teşekkürler.
eğer düşük devirlerde çekiş sorunu varsa önceden ,ve gaz verildiğinde stop etmiyorsa enjektörlere baktırmak gerekir derim..
-
bakım zamanı geldimi.. en son hangi bakımlar yapıldı...quote:
Orijinalden alıntı: emre.
bu durup dururken oluştuysa,önceden çekiş şikayeti yoksa ki anlatılmamış..bunu çeşme sulu yakıt kalitesi olarak söyleyebilrim..
eğer düşük devirlerde çekiş sorunu varsa önceden ,ve gaz verildiğinde stop etmiyorsa enjektörlere baktırmak gerekir derim..
Alıntıları Göster
bujilerin ne durumda.
gaz kelebeğiyle aran nasıl.
bu araçlarda sık görülen bir durum. -
gidemedim ama servisi aradım bir görelim dediler ama tam bir yorum yapmadılar. 1 gün onlarda kalması lazımmışquote:
Orijinalden alıntı: serkes
bakım zamanı geldimi.. en son hangi bakımlar yapıldı...
bujilerin ne durumda.
gaz kelebeğiyle aran nasıl.
bu araçlarda sık görülen bir durum.
Alıntıları Göster
buda benim işime gelmiyor en son bakımda yağ, yağ filitresi hava filitresi değişti buji değişmedi
ayrıca servis gaz kelebeğindende bahsetti ama bir şey anlamadım temizlenmesi gerekiyormuş galiba.... -
yakıtım nerdeyse hepo aynı yerden alıyorum...ve bu ilk defa başıma geliyor.quote:
Orijinalden alıntı: emre.
bu durup dururken oluştuysa,önceden çekiş şikayeti yoksa ki anlatılmamış..bunu çeşme sulu yakıt kalitesi olarak söyleyebilrim..
eğer düşük devirlerde çekiş sorunu varsa önceden ,ve gaz verildiğinde stop etmiyorsa enjektörlere baktırmak gerekir derim..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: emre.
bu durup dururken oluştuysa,önceden çekiş şikayeti yoksa ki anlatılmamış..bunu çeşme sulu yakıt kalitesi olarak söyleyebilrim..
eğer düşük devirlerde çekiş sorunu varsa önceden ,ve gaz verildiğinde stop etmiyorsa enjektörlere baktırmak gerekir derim..
devir 1000 i geçiyor sonrada altına düşüp stop ediyor.
quote:
roverci Tarih 9 Mayıs 2006; 22:00:50
GAZ VERİNCE TOPARLAYIP NORMAL ÇALIŞMASI NE KADAR ZAMAN ALIYOR?
ÇALIŞABİLDİKTEN SONRA (GAZA BASMAZKEN) DEVİR KAÇTA OLUYOR?
yakıt filitresinden olabilirmi araba bazen ışıklarda durunca rölantide ikende titriyor gibi oluyor.
devirde ufak hareketlenmeler oluyor.
quote:
türbülans Tarih 9 Mayıs 2006; 21:53:50
bu problemin kaynaklanabileceği bir kaç olay var..öncelikle benzin pompası,benzin filtresi,buji,rölanti regülatorü,marş dinamosu gibi birimlerden oluşan ateşleme sisteminin kontrol edilmesi lazım..hava filtresine bakılmalı..enjektörlerdeki pislikler de buna neden olabilir..ultrason ile enjektör temizliği gerekebilir..son olarak eğer farklı bir yerlerden benzin aldıysanız kalitesiz benzin de bu tip problemlere yol açabilir
-
aracın yakıt tüketimi nasıl?quote:
Orijinalden alıntı: abbess
yakıtım nerdeyse hepo aynı yerden alıyorum...ve bu ilk defa başıma geliyor.
quote:
Orjinalden alıntı: emre.
bu durup dururken oluştuysa,önceden çekiş şikayeti yoksa ki anlatılmamış..bunu çeşme sulu yakıt kalitesi olarak söyleyebilrim..
eğer düşük devirlerde çekiş sorunu varsa önceden ,ve gaz verildiğinde stop etmiyorsa enjektörlere baktırmak gerekir derim..
devir 1000 i geçiyor sonrada altına düşüp stop ediyor.
quote:
roverci Tarih 9 Mayıs 2006; 22:00:50
GAZ VERİNCE TOPARLAYIP NORMAL ÇALIŞMASI NE KADAR ZAMAN ALIYOR?
ÇALIŞABİLDİKTEN SONRA (GAZA BASMAZKEN) DEVİR KAÇTA OLUYOR?
yakıt filitresinden olabilirmi araba bazen ışıklarda durunca rölantide ikende titriyor gibi oluyor.
devirde ufak hareketlenmeler oluyor.
quote:
türbülans Tarih 9 Mayıs 2006; 21:53:50
bu problemin kaynaklanabileceği bir kaç olay var..öncelikle benzin pompası,benzin filtresi,buji,rölanti regülatorü,marş dinamosu gibi birimlerden oluşan ateşleme sisteminin kontrol edilmesi lazım..hava filtresine bakılmalı..enjektörlerdeki pislikler de buna neden olabilir..ultrason ile enjektör temizliği gerekebilir..son olarak eğer farklı bir yerlerden benzin aldıysanız kalitesiz benzin de bu tip problemlere yol açabilir
Alıntıları Göster
aynı mı arttı mı?
-
bu araçlarda otomatik cikle yokmu????quote:
Orijinalden alıntı: abbess
yakıtım nerdeyse hepo aynı yerden alıyorum...ve bu ilk defa başıma geliyor.
quote:
Orjinalden alıntı: emre.
bu durup dururken oluştuysa,önceden çekiş şikayeti yoksa ki anlatılmamış..bunu çeşme sulu yakıt kalitesi olarak söyleyebilrim..
eğer düşük devirlerde çekiş sorunu varsa önceden ,ve gaz verildiğinde stop etmiyorsa enjektörlere baktırmak gerekir derim..
devir 1000 i geçiyor sonrada altına düşüp stop ediyor.
quote:
roverci Tarih 9 Mayıs 2006; 22:00:50
GAZ VERİNCE TOPARLAYIP NORMAL ÇALIŞMASI NE KADAR ZAMAN ALIYOR?
ÇALIŞABİLDİKTEN SONRA (GAZA BASMAZKEN) DEVİR KAÇTA OLUYOR?
yakıt filitresinden olabilirmi araba bazen ışıklarda durunca rölantide ikende titriyor gibi oluyor.
devirde ufak hareketlenmeler oluyor.
quote:
türbülans Tarih 9 Mayıs 2006; 21:53:50
bu problemin kaynaklanabileceği bir kaç olay var..öncelikle benzin pompası,benzin filtresi,buji,rölanti regülatorü,marş dinamosu gibi birimlerden oluşan ateşleme sisteminin kontrol edilmesi lazım..hava filtresine bakılmalı..enjektörlerdeki pislikler de buna neden olabilir..ultrason ile enjektör temizliği gerekebilir..son olarak eğer farklı bir yerlerden benzin aldıysanız kalitesiz benzin de bu tip problemlere yol açabilir
Alıntıları Göster
ayrıca ben nice soğuk havalarda tek marş ile çalıştırdığımı bilirim.
serviste çok yatması işime gelmiyor. yardım ederseniz minnettar kalırım.
-
ufak bir artış var gibi.quote:
Orijinalden alıntı: emre.
aracın yakıt tüketimi nasıl?
aynı mı arttı mı?
Alıntıları Göster
ama bunu hesaplayıp söylemiyorum yanlızca hissettiğim arttığı yönünde.
quote:
Orjinalden alıntı: emre.
aracın yakıt tüketimi nasıl?
aynı mı arttı mı?
-
Gaz kelebeğini hiç temizletmedin mi? Araba kaç km.de? Normalde 10 binde bir temizletilmesi gerekiyor ama büyük ihtimalle bundan daha fazladır senin araç. Zaten kelebek kirliliği rölantide devir düzensizliği ile kendini belli eder. Eğer sorun bu ise, 1-2 saatte halledilir ve yaklaşık 30-40 ytl alıyorlar.quote:
Orijinalden alıntı: abbess
ufak bir artış var gibi.
ama bunu hesaplayıp söylemiyorum yanlızca hissettiğim arttığı yönünde.
quote:
Orjinalden alıntı: emre.
aracın yakıt tüketimi nasıl?
aynı mı arttı mı?
Alıntıları Göster
-
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...quote:
Orijinalden alıntı: civcivx
Gaz kelebeğini hiç temizletmedin mi? Araba kaç km.de? Normalde 10 binde bir temizletilmesi gerekiyor ama büyük ihtimalle bundan daha fazladır senin araç. Zaten kelebek kirliliği rölantide devir düzensizliği ile kendini belli eder. Eğer sorun bu ise, 1-2 saatte halledilir ve yaklaşık 30-40 ytl alıyorlar.
Alıntıları Göster
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
-
doğrusu hiç temizlendiğini hatırlamıyorum.quote:
Orijinalden alıntı: civcivx
Gaz kelebeğini hiç temizletmedin mi? Araba kaç km.de? Normalde 10 binde bir temizletilmesi gerekiyor ama büyük ihtimalle bundan daha fazladır senin araç. Zaten kelebek kirliliği rölantide devir düzensizliği ile kendini belli eder. Eğer sorun bu ise, 1-2 saatte halledilir ve yaklaşık 30-40 ytl alıyorlar.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: civcivx
Gaz kelebeğini hiç temizletmedin mi? Araba kaç km.de? Normalde 10 binde bir temizletilmesi gerekiyor ama büyük ihtimalle bundan daha fazladır senin araç. Zaten kelebek kirliliği rölantide devir düzensizliği ile kendini belli eder. Eğer sorun bu ise, 1-2 saatte halledilir ve yaklaşık 30-40 ytl alıyorlar.
-
nasıl bir düzenek bu ...nasıl tamir edilir ve çok zaman /ücret tutarmı acaba bozukmudur. yoksa temizlikmii olay.???quote:
Orijinalden alıntı: roverci
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
Alıntıları Göster
otomatik cikle omu yoksa.
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
-
carbon kilin uygulaması yaptırquote:
Orijinalden alıntı: abbess
nasıl bir düzenek bu ...nasıl tamir edilir ve çok zaman /ücret tutarmı acaba bozukmudur. yoksa temizlikmii olay.???
otomatik cikle omu yoksa.
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
Alıntıları Göster
-
DÜZENEK OTOMATİK JİKLE...quote:
Orijinalden alıntı: abbess
nasıl bir düzenek bu ...nasıl tamir edilir ve çok zaman /ücret tutarmı acaba bozukmudur. yoksa temizlikmii olay.???
otomatik cikle omu yoksa.
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
Alıntıları Göster
ÇALIŞMA AMACI AYNI OLSA DA, SİSTEM ARAÇTAN ARACA FARKLILIK GÖSTERİR... GENELLİKLE, MOTOR SUYU SICAKLIĞINI ALGILAYARAK ÇALIŞIR...
AMACI, MOTOR SOĞUKKEN YÜKSEK RÖLANTİ (ZENGİN KARIŞIMLA) SAĞLAMAKTIR. MOTOR SUYU ISINDIKÇA DEVİR NORMALE DÜŞER. EĞER BU SAĞLANAMAZSA, SOĞUK MOTORUN GAZA BASILMADAN ÇALIŞTIRILABİLMESİ MÜMKÜN OLMAZ... ANCAK BİRKAÇ MARŞTAN SONRA MOTOR KENDİNE GELECEĞİ İÇİN (KISMİ ISINMA) DEVİR DÜŞÜK OLSA BİLE ÇALIŞABİLECEKTİR...
EĞER PROBLEM BUYSA, JİKLE SICAK KONUMDA KALMIŞ (TAKILMIŞ) OLABİLİR...
quote:
Orjinalden alıntı: abbess
nasıl bir düzenek bu ...nasıl tamir edilir ve çok zaman /ücret tutarmı acaba bozukmudur. yoksa temizlikmii olay.???
otomatik cikle omu yoksa.
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
-
aracın rölantidede arada bir titremesinin sebebi bumudur.quote:
Orijinalden alıntı: roverci
DÜZENEK OTOMATİK JİKLE...
ÇALIŞMA AMACI AYNI OLSA DA, SİSTEM ARAÇTAN ARACA FARKLILIK GÖSTERİR... GENELLİKLE, MOTOR SUYU SICAKLIĞINI ALGILAYARAK ÇALIŞIR...
AMACI, MOTOR SOĞUKKEN YÜKSEK RÖLANTİ (ZENGİN KARIŞIMLA) SAĞLAMAKTIR. MOTOR SUYU ISINDIKÇA DEVİR NORMALE DÜŞER. EĞER BU SAĞLANAMAZSA, SOĞUK MOTORUN GAZA BASILMADAN ÇALIŞTIRILABİLMESİ MÜMKÜN OLMAZ... ANCAK BİRKAÇ MARŞTAN SONRA MOTOR KENDİNE GELECEĞİ İÇİN (KISMİ ISINMA) DEVİR DÜŞÜK OLSA BİLE ÇALIŞABİLECEKTİR...
EĞER PROBLEM BUYSA, JİKLE SICAK KONUMDA KALMIŞ (TAKILMIŞ) OLABİLİR...
quote:
Orjinalden alıntı: abbess
nasıl bir düzenek bu ...nasıl tamir edilir ve çok zaman /ücret tutarmı acaba bozukmudur. yoksa temizlikmii olay.???
otomatik cikle omu yoksa.
quote:
Orjinalden alıntı: roverci
BU PROBLEM SADECE MOTOR SOĞUKKEN ÇALIŞTIRILIRKEN OLUYORSA, YÜKSEK RÖLANTİYİ SAĞLAYAN DÜZENEKTE PROBLEM VAR DİYECEĞİM...
İLK ÇALIŞTIRMADA DEVİR, 1200 LERDE BAŞLAMALI VE 1-2 DAKİKA İÇİNDE NORMAL DEVRİNE (800-850) DÜŞMELİ...
AYRICA,
GAZ VEREREK ÇALIŞTIRILABİLİYORSA VE ISININCA PROBLEM KALMIYORSA BU İHTİMALİ GÜÇLENDİRİR...
Alıntıları Göster
ve bir araç neden rölantide titrer.
-
quote:
Orijinalden alıntı: abbess
aracın rölantidede arada bir titremesinin sebebi bumudur.
ve bir araç neden rölantide titrer.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: abbess
aracın rölantidede arada bir titremesinin sebebi bumudur.
ve bir araç neden rölantide titrer.
rolanti regülatörünün bogazı kurumlanıyor temizlettirin, en sık sebebi bu. Oto sanayinde iyi bir usta yarım saatte halleder. Çok para da tutmaz. Buji kablolarında da çatlaklar oluşmuş olabilir ama onun sarsıntısı değişiktir.
-
sayın abbess,quote:
Orijinalden alıntı: Umitquote:
Orjinalden alıntı: abbess
aracın rölantidede arada bir titremesinin sebebi bumudur.
ve bir araç neden rölantide titrer.
rolanti regülatörünün bogazı kurumlanıyor temizlettirin, en sık sebebi bu. Oto sanayinde iyi bir usta yarım saatte halleder. Çok para da tutmaz. Buji kablolarında da çatlaklar oluşmuş olabilir ama onun sarsıntısı değişiktir.
Alıntıları Göster
ben sana ilk önce rolanti devrini kontrol eden sensörü temizletmeni tavsiye ederim .Genelde bunda kurum ve toz birikmesi oluyor ,sensör devreye girmediği veyahut geç girdiği için aracın motor sıcak zannederek deviri düşürüyor ve motorun da onun için titriyor.
Eğer araç sıcak iken titriyor deseydin durum farklı olurdu onun için soğukken böyle bir problem yapıyorsa ilk önce rölentiyi etkileyen ve ayarlayan parça olan rölanti sensörünü çıkartırıp temizlet .
5 ytl fazla bile bu iş için .Sonra tekrar konuşalım derim .resimleri izle istersen kendin yap.Sonuç iyi olursa birşeyler öğrenmiş olursun .Bilgi en önemli şeydir .UNUTMA
-
ve aracım sürekli yağı kirleniyor.quote:
Orijinalden alıntı: vezir
sayın abbess,
ben sana ilk önce rolanti devrini kontrol eden sensörü temizletmeni tavsiye ederim .Genelde bunda kurum ve toz birikmesi oluyor ,sensör devreye girmediği veyahut geç girdiği için aracın motor sıcak zannederek deviri düşürüyor ve motorun da onun için titriyor.
Eğer araç sıcak iken titriyor deseydin durum farklı olurdu onun için soğukken böyle bir problem yapıyorsa ilk önce rölentiyi etkileyen ve ayarlayan parça olan rölanti sensörünü çıkartırıp temizlet .
5 ytl fazla bile bu iş için .Sonra tekrar konuşalım derim .resimleri izle istersen kendin yap.Sonuç iyi olursa birşeyler öğrenmiş olursun .Bilgi en önemli şeydir .UNUTMA
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- symbol teyp ekranı silik tamiri
- en iyi motor takozu markası
- honda civic şanzıman yağı kaç km"de değişir
- ford alman mı
- frene basınca kazıma sesi
- nio et9 hangi ülkenin
- xceed 2023
- jeep avenger fiyat
- skoda octavia 2024
- elektrikli araba batarya fiyatları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X