|
|
|
_____________________________
|

|
|
|
_____________________________
|
|
corsa 1.3 otomatik şanzıman problemi ile ünlü bir araç zaten. Almadan önce bunu düşünmeniz gerekiyodu. O fiyatlara otomatik alacaksanız tam otomatik araç bakın. |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
peki bunun 2015 model manuelini alsam tavsiye der misin artık otomatik almak niyetim kalmadı |
|
_____________________________
|
|
beyler düşündüm taşındım sanırım symbol alacağım olursa 85 lik < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vızır -- 10 Aralık 2025; 14:43:32 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 10 Aralık 2025; 23:19:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
millet tavsiyeler için teşekkür ederim. bir ara fiat linea 1.6 lounge almaya karar verdim sonra bir arkadaş honda jazz satıyor onu alacağım 2006 model. şimdi elimdeki corsayı kaça ilana koymalıyım. 2006 yarı otomatik, dizel, 261 bin km, siyah, sol ön çamurluk değişen harici boya yok. Kozmetik olarak tavanda ve kaputta hafiften güneş yanığı var.2 ,3 yerde ufak göçükler de mevcut. Baskı balata yeni değişti. Zincir değişti. Mazot pompası değişti gerekli işlemler yapıldı yani. İlanlarda millet uçmuş bunun oluru kaç liradır? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
jazz yıkık değilse sorun olmaz. eğer arızalanıp düzgün bakımı yapılmamış hor kullanılmış ise yine uğraşırsınız. aracınızı fiyat belirleyen uygulamalardan bilgilerini girerek başlangıç fiyatı belirleyebilirsiniz. |
|
_____________________________
.
|
|
Attention Required! | Cloudflare https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-otomerkezi-nden-1.19-ile-12-ay-kredi-k.karti-12-taksit-clio-1281061342/detayAttention Required! | Cloudflare https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-otomerkezi-nden-1.19-ile-12-ay-kredi-k.karti-12-taksit-clio-1281061342/detay |
|
_____________________________
|
|
Herkese merhaba! Bu videoda 2019 model Renault Symbol 0.9 TCe aracımı 20.000 kilometre boyunca kullandıktan sonra edindiğim gerçek tecrübeleri, artılarını ve eksilerini tüm şeffaflığıyla anlattım. Araçla ilgili merak ettiğiniz tüm sorulara bu videoda cevap bulabilirsin. Herkese merhaba! Bu videoda 2019 model Renault Symbol 0.9 TCe (90 Bg) aracımı 20.000 kilometre boyunca kullandıktan sonra edindiğim gerçek tecrübeleri, artılarını ve eksilerini tüm şeffaflığıyla anlatıyorum.
Pek çok kişinin kafasında "0.9 motor bu kasayı çeker mi?", "Yokuşta bayılır mı?", "Kronik sorunu var mı?" gibi sorular var. Fabrika verilerini bir kenara bıraktık, gerçek yol şartlarında, şehir içi ve şehir dışı kullanımda bu aracın neler yapabildiğini test ettik. Eğer bütçe dostu, az yakan bir aile arabası arıyorsanız veya bu aracı almayı düşünüyorsanız, bu video tam size göre!
Videoda Nelerden Bahsettim?
✅ 0.9 TCe Turbo motorun performansı ve çekiş gücü
✅ Gerçek yakıt tüketim verileri (Fabrika verisi vs. Gerçek hayat)
✅ İç malzeme kalitesi, konfor ve yalıtım
✅ 510 litrelik bagaj hacminin kullanımı
✅ 20.000 km sonunda yaşadığım deneyimler ve bakım maliyetleri
Araç Teknik Özellikleri (Özet):
Motor: 0.9 TCe (Turbo Benzinli)
Güç: 90 Beygir / 140 Nm Tork
Model Yılı: 2019
Bagaj Hacmi: 510 Litre
Videonun bölümlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz 👇
Video Bölümleri (Zaman Çizelgesi):
00:00 Motor Performansı ve Yakıt Tüketimi
01:35 Özellikleri - ECO MOD
02:36 Yalıtım Kalitesi
03:55 0-100 Hızlanma Testi
04:34 Güvenlik
05:20 Bagaj Genişliği
05:38 Klima
06:30 Genel Değerlendirme
BEĞENMEYİ VE ABONE OLMAYI UNUTMAYIN! 👍
Sorularınızı yorumlarda bekliyorum,
hepsini tek tek cevaplayacağım.
#RenaultSymbol #Symbol09TCe #Arabaİnceleme #YakıtTüketimi #UzunKullanımTesti https://www.youtube.com/watch?v=MhQ-djrihFQ |
|
_____________________________
|
|
beyler 2014 fluence aldım araç icon paket 110 luk hız sabitleme tuşu var ama aktif değil. en dolu pakette neden hız sabitleme yok bilen var mı? |
|
_____________________________
|
|
Tuş bozuktur ya da sistem çalışmıyordur... Bırakın icon nu bir alt donanım olan touch da da var hız sabitleyici... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Birisi bana 'Napıyorsun' diyince, kısık bir sesle 'Hiç' diyorum.
Kimse anlamıyor; H'ayatın İ'çinden Ç'ıkamıyorum. "Yüreğin, kadını erkeği yoktur. Bi mert olanı vardır, bir de namert olanı"... |
|
Otomatik mi aldınız hocam? |
|
_____________________________
Minnettarlık bir yüktür; intikam ise zevk...
|
|
otomatik aldım |
|
_____________________________
|
|
yok tuş bozuk değil zaten direksiyonda hız sabitleyici için değil eski sistem tuşsuz yani. |
|
_____________________________
|
|
hayırlı olsun aracınız. |
|
_____________________________
.
|
|
kaça aldınız birde km, durum vs detayı verebilir misiniz? |
|
_____________________________
|
|
hocam ablamdan aldım aracı 370 bine aldım. km yüksek 315 binde. henüz bir arızası çıkmadı yağ su filtre değişimi yaptırdım. iki sene idare eder beni sonrası kısmet bakalım... boya durumunu tam bilmiyorum ama kazaları var. ama büyük kazalar değil arabaya sürtme yandan çarpılma gibi. bildiğim arabaydı onun için eksper yaptırmadım. martta aldım arabayı |
|
_____________________________
|