Şimdi Ara

Arabaya TüP Taktırmak... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
31.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    Aracın motorunu yıpratıyor. Zaman içinde bunu daha iyi anlarsınız.
    Aracın subaplarının zarar görmemesi için her ne kadar yüksek devirlere çıkmasanız da aracın gömlek sekman bölgesindeki aşınmaların önüne geçemiyorsunuz.
    Tabi bu zamanla ortaya çıkıyor. Bence araç hangi yakıt için dizayn edilmiş ve malzeme kriterleri ona göre süreklilik sergiliyor.
    Uzun süreli binici değilseniz tamam takalım diyebilirsiniz ama ileriki dönemlerde 40-50 bin km sonra öyleyken böyle oluyormuş diyebilirsiniz.
    En güzeli dizel/miş.



    evet en güzeli dizelmiş,,

    şirkete aldığımız 2010 model 2 doblo araç, 2 kere enjektör bozdu,kötü sulu dizel yakıtlardan 2 si için şu an araçlar 60 bin km civarı 6 bin tl gibi masraf çıkardılar toplamda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar77


    quote:

    Orijinalden alıntı: tucjar


    quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar77

    dostum ben çok uzun süre Yalova'da LPG montaj bir dükkanda personel şefi olarak çalıştım. hiç bir sorun yok emin olabilirsin. araban enjeksiyonlu olduğu için max %5 Bg düşer. oda 90 Bg lik bir araçta 85.5 e düşer ki o kadar fark etmez. Lpg benzinden daha hafif ve ince olduğu için benzinden daha çok yakar ama ülkemizde benzine oranla litre fiyatı düşük olduğu için cebin rahatlar. LPG taktırmak çevreyi daha az kirletir. Temiz yakıttır. Arkadan çarpmalarda LPG tüpünün yolcuları korudupu bir kaç video da vardı . bulabilirsem eklerim.
    Ayrıca gaz kaçırma gibi bir lüksü yok. artık kalite standartları oldupu için tank çıkışında ve motora püskürtülene kadar ortalama 3 tane gaz müşürü var bunlar kaçak olduğu anda gazı kesiyorlar( çarpışma anı dahil). Bunalrın hepsinin yanında LPG yi taktıracağın yer güvenilir olmalı. Tankın üstünde üretim tarihi vardır ona bakmalısın. ve kullanılan malzemeler çıkma değil ilk senin aracın için kullanılmalı. Gazı alacağın yerde önemli. En çok tutulan AYGAZ'dır. Şu ana kadar bundan önceki tüm araçlarımda AYGAZ kullandım hiç bir sorun çıkmadı.4 kişi ve bagaj full araçla klima açık (opel astra 2010 model.1.6 16V 115 Bg) 120 yle kesilmeden rampa çıktığımı hatırlarım.

    aklına takılan başka soru olsa yanıtlayabilirim. saygıuılarımla iyi akşamlar.



    Hocam teşekkürler çok güzel bilgiler vermişsin.Birde size LPG markası sormak istiyorum.Sizce hangi markayı/markaları taktırmalıyım ??



    dostum herkese göre marka değişir ama ben şu ana kadar BRC den bir sıkıtnı duymadım. atiker ucuz olduğu için çok tercih ediliyor. yada LANDRENZO var ( ama her yerde orjinal enjektör takmıyorlar pahalı olduğu için ) bu markaları öneririrm.



    Hocam galiba yazın BRC taktıracam.Genel olarak kimse şikayetçi değil bundan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tucjar


    quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar77


    quote:

    Orijinalden alıntı: tucjar


    quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar77

    dostum ben çok uzun süre Yalova'da LPG montaj bir dükkanda personel şefi olarak çalıştım. hiç bir sorun yok emin olabilirsin. araban enjeksiyonlu olduğu için max %5 Bg düşer. oda 90 Bg lik bir araçta 85.5 e düşer ki o kadar fark etmez. Lpg benzinden daha hafif ve ince olduğu için benzinden daha çok yakar ama ülkemizde benzine oranla litre fiyatı düşük olduğu için cebin rahatlar. LPG taktırmak çevreyi daha az kirletir. Temiz yakıttır. Arkadan çarpmalarda LPG tüpünün yolcuları korudupu bir kaç video da vardı . bulabilirsem eklerim.
    Ayrıca gaz kaçırma gibi bir lüksü yok. artık kalite standartları oldupu için tank çıkışında ve motora püskürtülene kadar ortalama 3 tane gaz müşürü var bunlar kaçak olduğu anda gazı kesiyorlar( çarpışma anı dahil). Bunalrın hepsinin yanında LPG yi taktıracağın yer güvenilir olmalı. Tankın üstünde üretim tarihi vardır ona bakmalısın. ve kullanılan malzemeler çıkma değil ilk senin aracın için kullanılmalı. Gazı alacağın yerde önemli. En çok tutulan AYGAZ'dır. Şu ana kadar bundan önceki tüm araçlarımda AYGAZ kullandım hiç bir sorun çıkmadı.4 kişi ve bagaj full araçla klima açık (opel astra 2010 model.1.6 16V 115 Bg) 120 yle kesilmeden rampa çıktığımı hatırlarım.

    aklına takılan başka soru olsa yanıtlayabilirim. saygıuılarımla iyi akşamlar.



    Hocam teşekkürler çok güzel bilgiler vermişsin.Birde size LPG markası sormak istiyorum.Sizce hangi markayı/markaları taktırmalıyım ??



    dostum herkese göre marka değişir ama ben şu ana kadar BRC den bir sıkıtnı duymadım. atiker ucuz olduğu için çok tercih ediliyor. yada LANDRENZO var ( ama her yerde orjinal enjektör takmıyorlar pahalı olduğu için ) bu markaları öneririrm.



    Hocam galiba yazın BRC taktıracam.Genel olarak kimse şikayetçi değil bundan.



    geç olsun da güç olmasın hocam ..atiker veya diğerlerinden fazla verirsin ama en azından için rahat olur sağlamlığını bilirsin.




  • palio 1.4 fire motor aracıma 35 bin kmde iken brc lpg taktırdım.88bin kmde sattım.Şehir içi ağırlıklı kullandım.Ne çekişte sorun yaşadım nede motorla ilgili.
    Bu araçtan sonra 1.2 16v yine palio marka araç aldım.60 bin km de iken bu sefer ucuz olsun dedim (500 lira farketti) atiker taktırdım..Daha 10 bin km olmadan sorunlar yaşamaya başladım.Kalkışlarda vuruntulu çalışma, tekleme.Özellikle motor soğukken manifolt patlakmış gibi gelen sesler, su eksiltme beni bıktırdı.Binmek niyetiyle aldığım aracı satmak zorunda kaldım.Benzinde kullanırken sorunsuz bir araçtı, lpgden sonra başladı sorunlar...

    Şimdi bu iki araçtan bana kalan tecrübeler iyi marka ve daha önemlisi iyi usta.

    Yeni aracım 2006 model 307 sw 1.6-16v..Buna da lpg takmak istiyorum.Yalnız servisin lpg ye soğuk bakması hatta taktırma sorun yaşarsın demesi beni rahatsız etti.

    Takmaya karar verirsem kesinlikle BRC ve Faruk Sevgili usta olacak.

    Biraz daha araştırıyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: outdoor76

    palio 1.4 fire motor aracıma 35 bin kmde iken brc lpg taktırdım.88bin kmde sattım.Şehir içi ağırlıklı kullandım.Ne çekişte sorun yaşadım nede motorla ilgili.
    Bu araçtan sonra 1.2 16v yine palio marka araç aldım.60 bin km de iken bu sefer ucuz olsun dedim (500 lira farketti) atiker taktırdım..Daha 10 bin km olmadan sorunlar yaşamaya başladım.Kalkışlarda vuruntulu çalışma, tekleme.Özellikle motor soğukken manifolt patlakmış gibi gelen sesler, su eksiltme beni bıktırdı.Binmek niyetiyle aldığım aracı satmak zorunda kaldım.Benzinde kullanırken sorunsuz bir araçtı, lpgden sonra başladı sorunlar...

    Şimdi bu iki araçtan bana kalan tecrübeler iyi marka ve daha önemlisi iyi usta.

    Yeni aracım 2006 model 307 sw 1.6-16v..Buna da lpg takmak istiyorum.Yalnız servisin lpg ye soğuk bakması hatta taktırma sorun yaşarsın demesi beni rahatsız etti.

    Takmaya karar verirsem kesinlikle BRC ve Faruk Sevgili usta olacak.

    Biraz daha araştırıyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler.


    faruk sevgili kesinlikle doğru bir tercih. malının arkasında duran bir insan. eski kitini getir brcyi götür tarzında bir kampanya yapsa henüz bir yıllık kitimi değiştireceğim.




  • Sonunda 307 sw aracıma BRC yi FS Otogaz da taktırdım.
    Gayet memnunum, hiçbir sıkıntı olmadı, üstelik simit tank kullanıldı.Çekiş ve hızlanmalarda olumsuz bir fark görmedim 3 depo gaz bitirecek kadar yol yaptım.Çok memnunum.
    Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: outdoor76
    Sonunda 307 sw aracıma BRC yi FS Otogaz da taktırdım.
    Gayet memnunum, hiçbir sıkıntı olmadı, üstelik simit tank kullanıldı.Çekiş ve hızlanmalarda olumsuz bir fark görmedim 3 depo gaz bitirecek kadar yol yaptım.Çok memnunum.
    Tavsiye ederim.


    Umarım hiçbir sorun yaşamazsınız. Güle güle kullanın.

    Gerçi benzin fiyatları bu kadar yüksekken güleceğiniz kesin.
  • Haklısınız benzin fiyatları çok yüksek.Ufak bir hesap yaptım.
    Son depo aldığım gazla yakaladığım değerleri paylaşayım;
    236 km de 60 liralık gaz kullanmışım(Aynı istasyon aynı pompa ve tabanca atana kadar yapılan dolum).Bu demektir ki 100 km de 25,5 liralık gaz tüketmişim şehir içi ağırlıklı karma kullanımda.(100 km'sini otobanda 130-150km/s arası hızla 5 kişi olarak kullandım, gerisi şehir içi dur kalk özensiz kullanım)
    Gaz pedalına biraz dikkat edersem birde uzun yolda kullanırsam bu tüketim 22-23 liraya rahat düşer.

    Aracımı ~12bin km kullandığım zaman hesaba göre "BRC" kendini amorti edecek.Geçen her km de ise kar edecem.
    Toplam 40bin km kullansam aracımı 2-3 senede enaz 4500 lira cebime kalır.Benzin-gaz farkı açılırsa rakam daha da büyüyecektir.
    Sizce az mı?
    Tavsiye ederim.
  • bende opel corsa 1.2 16v 1999 lovato sıralı sistem lpg sistemi var
    15 tl lik gaz ile 80 85 km arası gidiyor ş.içi
    kayseri nevşehir yaptım 140 km fulledim giderken geldiğimde de aynı yerden fulledim
    22.5tl lik aldı
    benzinde ş.içi 35krş yakıyor 8-8.5lt
    lpg de ise 0.18 krş yarıyarıya fark
    bende taktıralı 4000 km oldu 2 ay oldu
    50000km de 9000 tl kar
    1200 e lpg taktırdım
    muayene 135tl
    ruhsat değişimi çift 120tl
    sızdırmazlık 25 tl
    egzoz muayenesi 25tl
    toplam 1500 tl tuttu gayet memnunum
    kazasız masrafsız sürüşler
  • Merhabalar Ben Öğrenciyim Yeni Araba Almayı Planlıyorum Ama Çok Az Yaksın İstiyorum Amacım Hız Yapmak Felan Değil Beni Bir Yerden Başka Bir Yere Götürmesi.

    Sizce Dizel Mi Almalıyım Yada Benzinli Alıp Tüp Mü Taktırmalıyım Aldığım Aracı Rahat 15-20 Yıl Hiç Değiştirmeden Kullanmak İstiyorum Çoğu Kişi Tüp Taktırırsan Garantisi Ölür Aracın Arkanda Bomba Taşımış Olursun Aracın Performansı Düşer Gibi Şeyler Söylediler Ve Çok Kararsızım Bana Yardımcı Olursanız Sevinirim.

    Almayı Planladığım Araba İse YENİ Clio Sport Tourer Icon Turbo 1.5 dCi 90 bg Stop & Start


     Arabaya TüP Taktırmak...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.