Şimdi Ara

Arabanın önü niye basılır?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
29
Cevap
0
Favori
1.074
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7186 Mesaj

    Bana hep ilginç gelmiştir. Nerede böyle şekilli şukullu, çok performanslı gözükecek şekilde modifiye edilmiş araba varsa, neredeyse tamamı sağdan sağdan ağır abi havasında gidiyor. O modifiyeleri hızlı gitmek, daha iyi yol tutmak için yapmıyor musun? E biraz bas da görelim yani.
    Çok acayip bir psikoloji..
    |
    |
    goodorevil kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
  • Binbaşı
    1598 Mesaj
    Birkaç ay önce okulu biten yiğenimin eşyalarını almak için kayseriye gittim ., dönüşte araç 6 kişi bagaj dolu ışıklardan kaltık, küçük yiğenim dayıcım adam seninle kağışıyor dedi sağa baktım araç doğan öyle basılmışki milim sispansiyon yok nasıl baztınız o aracı yere yapışmış, yol bozuk, yok böyle bir titreme, yolda dagılacak sandık, akıl işi değil.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    14128 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Bana hep ilginç gelmiştir. Nerede böyle şekilli şukullu, çok performanslı gözükecek şekilde modifiye edilmiş araba varsa, neredeyse tamamı sağdan sağdan ağır abi havasında gidiyor. O modifiyeleri hızlı gitmek, daha iyi yol tutmak için yapmıyor musun? E biraz bas da görelim yani.
    Çok acayip bir psikoloji..
    Amaç performanslı olması değil hocam.

    Yere yakın olmak önemli olan. Tamponla yer arasına sigara kutusu girmiyorsa, arabanın altı her yere sürtüyorsa tamamdır. Hele en ufak yerde tekerlerden birinin askıda kalması (Süspansiyonun çalışma aralığının 1 santim olması) en büyük zevkleri. Bir de Air ile arabaya saçma sapan hareketler yaptırmayı seviyorlar. Amaç performans değil de şekil olsun. Low&Slow diye bir felsefeleri var. Bana göre eziyetten başka bir şey değil. Modifiyecilik ya da arabacılık hiç değil çünkü herkes birbirinin kopyasını yapıyor.
    _____________________________
    2000 Volkswagen Polo 1.4
    2000 Volvo S40 2.0
    31.01.2014 Benzinin litre fiyatı 5.07 TL Motorinin litre fiyatı 4.67 TL




  • Yarbay
    2430 Mesaj
    sadece önü basanlar görüntü için basıyorlar. performansa katkısı olmaz zararı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcnd -- 7 Aralık 2019; 2:58:59 >
    |
    |
    _____________________________
    yaptıklarım yapacaklarımın paralel evrendeki halleridir.
  • Yarbay
    4133 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Amaç performanslı olması değil hocam.

    Yere yakın olmak önemli olan. Tamponla yer arasına sigara kutusu girmiyorsa, arabanın altı her yere sürtüyorsa tamamdır. Hele en ufak yerde tekerlerden birinin askıda kalması (Süspansiyonun çalışma aralığının 1 santim olması) en büyük zevkleri. Bir de Air ile arabaya saçma sapan hareketler yaptırmayı seviyorlar. Amaç performans değil de şekil olsun. Low&Slow diye bir felsefeleri var. Bana göre eziyetten başka bir şey değil. Modifiyecilik ya da arabacılık hiç değil çünkü herkes birbirinin kopyasını yapıyor.

    Alıntıları Göster
    Öyle deme hocam. Lowrider air güzel oluyor. Fiorino'yu satmazsam garantisi bitince bu air sistemini yaptırabilirim 100 metrede bir kırmızıda 1.5 dk durunca tam 0:15. Saniyedeki gibi basıcan düğmeye dururken




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Asus Z97 TUF SaberTooth Mark Sİntel Core İ7 4790K@4.4 GHzMSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC
    Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11Corsair AX760iCorsair Obsidian 750D
    Logitech G27

    Sony PS4 500 GB Xbox One S 500 GB




  • Yüzbaşı
    868 Mesaj
    Böyle olacaklarını zannediyorlar.

    |
    |
    _____________________________
    ASUS P8Z77-V PRO INTEL I7 2600K @5.00GHZ THERMALRIGHT SILVER ARROW SB-E CORSAIR VENGEANCE 4X4 @1866MHZ ASUS GTX760 DIRECTCU II O.C.
    CORSAIR OBSIDIAN 750D ASUS VX239H AH-IPS LED WD CAVIAR BLACK 1TB TAGAN 500W 80PLUS ASUS DRW-24B5ST CREATIVE SB X-FI TITANIUM
    LOGITECH G510 GAMING KEYBOARD LOGITECH G402 HYPERION FURY LOGITECH G230 GAMING HEADSET LOGITECH Z623 2.1 THX

  • Yarbay
    8915 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Anonymous

    Ön basık arka kalkık, 5cm flanş, borbet jant, v kanallı petlas lastik.
    plase kormoran lastik
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Bu uygulama aslında “downforce “ arttırmak için yapılır. Bu f1 araçlarında Ort 2-3 derecelik eğimle yapılıyor. Fazlası yol tutuş, viraj kabiliyetinden götürüyor. viraj kabiliyetine ihtiyacı olmayan drag araçlarında bu eğim daha fazla olabilir (ki arkadan itişli olanlarda aracın önünün kalkmasını da azaltıyor). Yannız fazla arttırılmış bu eğimlerde aracın stabilitesi için mükemmel durumda simetri gerekir çünkü ufak bir pürüzde ve yüksek hızda drag araçlarının ne kadar kolay denge kaybettiğini bilirsiniz.
    Şimdi bunu gören, sanayide vakit geçiren delikanlılarımız 70 beygirlik, max 100 ü görebilen Tüplü şahinlerine “ hızlandımı daha ip gibi gidiyor gardaş “ Kafasıyla işe girişiyorlar.
    Sonuç: yolda kafasını tavana çarpan yolcular, her kasiste ve frenlemede burnu sürten şahinler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Neden?
  • Çavuş
    52 Mesaj
    Saygılarından başını öne eğiyorlar galiba.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
SEO
bankalar.org
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,523
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.