Şimdi Ara

Arabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2008 model Citroen C4 aracımla kardeşim ne yazıkki kaza yaptı. Dün işe giderken kaygan zeminde virajı alamamış bariyerlere girmiş. Arabanın son hali bu şekilde. Elbette görmeden birşey söylemek doğru olmaz ama tahmini ne kadar masrafı vardır?


    Bu araba benim evlilik paramdı arkadaşlar. Önümüzdeki ay nişanlanıp seneye Mayıs aylarında evlenmeyi düşünüyordum. Cana geleceğine mala gelsin, kardeşimden hiç önemli değil elbette ama ister istemez moralde bozuluyor…

    Arabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır?


    Arabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır?


    Arabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır?


    Arabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır?


    Arabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Ancak söversiniz zaten . Adamın kardeşi hayatta mı hayatta çok şükür . Cana geleceğine mala gelmiş Allah'a şükür. Ama hayat devam ediyor. En azından kardeşinin de bir yerden destek olması lazım . Sonuçta abisinin arabası . Şimdi konu sahibi ne yapacak . Adamın belki arabaya ihtiyacı var , şuan ki ekonomik durumda yeni bir arabaya gücü yetmeyebilir. Destek şart .

  • kimsenin sevmediği ama benim çok sevdiğim sedan citroen kasası.

    _____________________________
  • Pert oldu hocam maalesef :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Güncel:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • gecmis olsun kasko yoksa üzücü bir durum ama bi 40.50 bin masraf cikar büyük ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    g51
  • Kasko yok ne yazıkki. 50bine kurtarsak iyi valla :(


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geçmiş olsun hocam.

    _____________________________
    |Ryzen R7 5700X|Gigabyte A520M K V2|TEAM T-FORCE VULCAN TUF Gaming Alliance 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16|AMD Sapphire RX 9070 Pulse|
    |Apacer AS2280P4 M.2 PCIe Gen3 x4 512GB|Xigmatek X-Power 500W 80+|BitFenix NOVA MESH SE TG|Lenovo Legion R27QE 27" 2k 180Hz|
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • HektorCupes H kullanıcısına yanıt

    Kaskosuz trafiğe çıkmak tercih olmamalı...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Haklısınız keşke kasko yaptırsaydık..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kaskosuz 80 k min

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arabalardan anlamam pek ama 60 bin diyorum

    _____________________________
  • İkinci bir kazada içindeki ölür. Gidin parası neyse yenisini alın veya ederinden satın bir an önce. İkinci el piyasası patlayacak satamazsın sonra

    _____________________________
    ustam! aklım firarda. gözbebeklerimde müebbet hüzün, dilimde ay kesiği bir yara, düşüm kırık dökük, bir öksüzün omuzlarında sukut. yüreğim sana emanet sıkı tut. tut ki, kancık pusulara düşmesin. bir hain kurşunu gelip deşmesin. ustam, ne zaman o senin bildiğin zaman, ne sevda gördüğün masallardaki. eskiden, halı tezgahında dokunurdu aşklar, nakış nakış, körpe kız ellerinde.mendillere yazılırdı isimler, yüreklere kazılırdı gizlice. sevdalılar asil ve de yürekli. sevdalar, kavgalar iki kişilik. oysa şimdi;çorak gönüllere ekiliyor sevdalar seher vakitlerinde. meşru sevdalardan, gayrı meşru acılar doğuyor kundaklara, günahkar gecelerden. beni herkes sevdaya asi sanır, oysa aşk, beni nerde görse tanır, hasret tanır, zulüm tanır, ölüm tanır, yüzüm yüzümden utanır. yorgunum ustam; ne katıksız somun isterim senden, ne bir tas su, ne taş yastıkta bir gece uykusu. var gücünle asıl sükunetime, çığlığım kopsun, uzat ellerini güneşe dokun, uyandır uykusundan, tut yüreğimden ustam tut. tut beni, sür güne...
  • Bırak kardeşin ödesin onun hatası sonuçta . Allah bilir nasıl sürüyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Bu adamın yorum yapması yasaklanması lazım bak birader sana bir söverim bir daha kendine gelemezsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tesla 2010
  • Hocam çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arabayı kimseye vermemek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    'Cehennemin en karanlık yerleri,buhran zamanlarında tarafsız kalanlara ayrılmıştır. ' Dante - İlahi Komedya.
  • AirSupport kullanıcısına yanıt

    Ancak söversiniz zaten . Adamın kardeşi hayatta mı hayatta çok şükür . Cana geleceğine mala gelmiş Allah'a şükür. Ama hayat devam ediyor. En azından kardeşinin de bir yerden destek olması lazım . Sonuçta abisinin arabası . Şimdi konu sahibi ne yapacak . Adamın belki arabaya ihtiyacı var , şuan ki ekonomik durumda yeni bir arabaya gücü yetmeyebilir. Destek şart .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • AirSupport kullanıcısına yanıt

    bu çocuk kendine küfür edilmesinden hoşlanıyor,yoksa başka açıklaması olamazArabam perte ayrıldı. Sizce tahmini ne kadar masraf vardır? 

    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Şu an parça fiyatları çok pahalı 60 bini rahat geçer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PS4 PSN:FaTaLStoKE Oyunlar:GTAV,Roc.Lea,Destiny,FC4,FİFA16,BF4,DC &&& Xbox 360 GT:RaiTarQ Oyunlar: GEOW 2-3,Halo 4,Titanfall,AlanWake,Forza Horizon 1-2,GTA5,Witcher2,Forza4,PG4,Kinect Adventures
    PS4KardeşlikReferansları:DA Or.(Dante-rdmcnrmk),Drive Cl.(barbar52-cakal41234),Sha.Of.Mor.(Mustafa-gringo01),Witcher3(BoSS_228-Symphatic),Bloodborne(kırkdokuzelli-erengiray1),Unc.Col.(schumacher__-Polwenan),AC Syn.([TAB]ip-Lithium),FİFA(-Mudvayne-_Astronmony),R6(cihan_50-berkay326),GTA(khedira_34-metalgearx24)
    AC Unity(GodLeSs CapTive-pabl0esc0bar),İnf.SS(arkham92-kivancsenvardar-sstropic),TLOU(deadangel1344),Order1886(sonufuk-goxel1989),BatmanAK(Arnold Schwarzenegger-ekene),UntilDawn(Stickand-weros),NFS([TAB]ip-quikbuster),SW(die.Rache-mk5361),BOPS3(merenk-buraoca2),Roc.Lea.(cihan_50),DS3(delioglan77-*Lazrail*),R&C(redow-zepharoth)
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    2008 model yazmış adam, 14 yaşında araca kasko mu olur?

    _____________________________
    refarans olumlu alışveriş:@salom(xbox360 ps3 takasladım) @corvus_corvusan(dreamcast,xbox,gba-pc takasladım)@aftermath666(xbox360 aldım) @free-4(psp aldım) @cahitdikici(ps2-nintendo ds takasladım,ps1 sattım)@ilkbilir(xbox aldım,oyun aldım,god of war3-uncharted takasladım)@ fred78(birçok alışveriş)@yurt(psp sattım)@SonyPSP(dsLite sattım) @timefreezer(gamecube sattım)@recepyarmali(ps3 oyunları sattım)@mehmetazz(5800 sattım)@nuribaras(blu-ray film sattım(2012)@bestnewyorker(ps2 sattım)@berkem89(IpodTouch sattım)@m.kutsal(xbox360 sattım),@Nosferatu`(ps3 sattım)ve birçok unuttuğum alışveriş...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.