|
Uzun zamandır bu beton suyu belasıyla uğraşıyorum. Aylardır arabanın üzerindeki beton suyunu bir türlü çıkartamadım. Denemediğim şey kalmadı. Beyaz sirke denedim. Onun dışında bir yerde bu tarz kimyasal maddeleri çıkarıcı bir ürün vardı. Onu denemiştim. O da işe yaramadı. Sizin bildiğiniz bir yöntem var mı? |
|
_____________________________
.
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






