|
Arkadaşlar araba soğukken ilk çalıştırmada, yani devirin 1 üzeri olduğu zaman arabadan ekstra bir ses geliyor, sesi tarif etmek biraz zor ama sanki dönen bir şey biryere çarpıyor da o sesi çıkarıyor gibi veya bu saçma bir tarif de olabilir bilemedim. Bir süre sonra devir 1in altına düşünce o ses kesiliyor. Bu sesin sebebi ve çözümü ne olabilir, aklınıza neler geliyor 2021 nissan juke < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfkli -- 3 Ekim 2025; 16:35:59 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






