Şimdi Ara

Apple Zorlu Center da Başıma Gelenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
2
Favori
1.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    05.11.2014 Tarihin de Zorlu Apple Store dan saat 13:00-14:00 arasında I phone 6 Plus 64 GB Space Gray model için randevu aldım.
    Randevu saatinde magzaya giderek mağza elamanı tarafından işlemim yapılmak üzere satış standına geldik. Satış elemanı sanki I phone u bana hibe ediyormuş gibi hal ve tavırlar içerisinde 2.831 TL ödeme mi söyledi. Banka dan yeni çektiğim lastikli 2800 TL'nin lastiğini sert bir hareketle çıkartırken üst taraftaki 100 TL'nin parçalanmasına neden oldu. Bunun kendi hatası olmadığını benim o şekil de verdiğimi söyledi. Dedim sen ne diyorsun gözümün önünde parayı parçalıyorsun sonra böyle böyle diyorsun. Biraz sert çıkınca bön bön hiç bir sey yapmadan bakmaya başladı. Sanki dünyadan koptu. İki arkadaşım daha vardı onlar Ipad lere göz atıyorlardı olaydan haberleri yoktu ve beni bekliyorlardı. Birlikte telefon dan daha önemli bir randevumuz vardı. Yeni bir 100 Tl verdim al bunu bari parçalama dedim. Parada sorun yoktu zaten ertesi gün yolumun üstünde sıra numarası dahi alınmayan bir banka dan degisim yaptım.

    Sikayet icin Apple sayfasina bakiyorum ama böyle bir sayfa yok. Hiç zamanım olmamasina rağmen yarın Apple Zorlu ya gidip yetkili müdürle filan görüşüp kayıtları inceletsem diyorum. Geç oldu orda yapmak lazımdı ama belirttiğim gibi 2 arkadasım daha vardi ve onlarla çok önemli bir randevuya yetişmemiz lazımdı.

    Ama ilk defa Zorlu Center a gittim ve Apple Online Store daki telefon görüsmelerimdeki müşter, temsilcilerinden çok farkli bir ortam vardı.

    Ozellikle satıs temsilcisinin bırakın parayı parçalaması halleri, harketleri Apple i dip yaptırmıs durumda. Hiç ama hiç yakışmamıs.

    Eger telefonlardaki kalite de Satış temsilcisi gibi ise yandık valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemele -- 11 Kasım 2014; 1:51:53 >







  • Bende iphone 6 64 gb aldım space grey.İsmine bakamadım ama sarışın hafif balık etli çok tatlı bir bayan ilgilendi benimle.
    Ama o bayan ne kadar ilgilide olsa senin dediğin gibi diğerleri çok ukala ve hatta çok monoton şekilde çalışan tiplerdi.
  • Ne yazık ki , Türkiye Cumhuruyeti'nden her kesimden ( Zengin çocuğu Manken , BodyBuilder , Gay , Lezbiyen , Hippi , Punk , Cemaatçi , Asi , Ezik , Saf, Kurnaz , Tiki , Cool , Türbanlı vb. ) birer insan koydular.Bunu kendileri de itiraf ettiler.

    Beni işe alım sürecinde (2.sefer) son süreçte , referansımı arayıp bir sınav puanım ( Apple Sales Training - Sertifikam var ) sınavlarım '' 100 / 100 '' dü hep ) vardı ona kadar sormuşlar ancak alınmadım.Önce üzülmüştüm ama şuan kesinlikle bitti kafamda bir Apple çalışanı olmak

    Ben şuan çalıştığım Apple Premium Reseller'da inanılmaz mutluyum ve iyide bir gelirim var , müşterilerin ürün ve mallarına kendilerinin davrandığını misli katı kadar narin davranıyorum. elendiğim için laf attığımı filan düşünmeyin ancak olay bu . Ne yazık ki böyle... UÇMUŞLAR !




  • 3rkan94 3 kullanıcısına yanıt
    Evet kesinlikle mağza çalışanlarında bir monotonluk söz konusu ama bu belirttiğim Şahıs hepsinden bir ayrı idi. Ilk iPad ile rezervasyonu kontrol ederken kendi kendime çattık belaya dedim ve olanlar oldu.
    Paranın Yırtık olma şansı yok bankadan aldım ve saydım yırtılırken standın arkasına parçanın düştüğünü gördüm. Valla apple dan bu alış veriş ten dolayı acayip soğudum. Tek tesellim telefonda sorun olmaması.
    Bu arada faturayı kontrol ettim. Kesim tarihi 05 Kasım ayrıca birde iade tarihi olarak 19 kasım düşülmüş. Gitsem gıcıklığıns iade mi etsem diye düşünüyorum.
    Zorlu'dan alınan telefonlarda apple online Store gibi iade Süreci nasıl? Demek ki var yoksa böyle bir tarih neden yer alsınki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizzat isim vererek şikayet et sert dille defalarca mail at. Pilot olmuş bunlar indirmek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zx6r kullanıcısına yanıt
    Bu durumlarda tepkim net ama o gün benimle gelen arkadaslarımı daha fazla bekletemez ve telefondan daha önemli bir randevuyu kaçıramazdım.
    Şikayet var com a yazdım.
    Nerelere yazabiliriz? Zira apple sayfasını delik deşik ettim ama bu şekilde bir alan göremedim. Işlerim çok yoğundu ancak bugün dile getirebildim.

    Paranın yırtılması ayrı birsey olur sıkıntı yok zaten ben sorun olmayacağını gördüğüm için yenisini verdim ama telefon alma sürecim sanki belediyede den yada sosyal dan yardım almaya gitmiş bir kişi gibi hissettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemele C kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini ara şikayet et. Bu konuyla ilgili mail adresi falan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemele C kullanıcısına yanıt
    İyi de gerek var mıydı bu kişinin ismini ve soyadını forumda vermeye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her insan bazen kotu olabilir veya dikkatsiz olabilir hadi en kotu ihtimali dusunelim orda parayi kendi yirtmis ve farketmistir ama zor durumda oldugu veya gecindirmek zorunda oldugu bi' ailesi vardir,yuz tl cok buyuk bir paradir ve boyle bir hata yapmistir yaptigida ayiptir.

    Simdi sana gelelim..

    -Sen 3 bin lira veriyosun diye kimse senin yalayicin olmaz.elbetteki musteri memnuniyeti onemlidir ama "binicem ustune vurucam kirbaci" mantigi cok yanlistir.

    -Dusunuyorum ki hayatinda hic ticaret yapmamissin veya esnaf,satis elemani olmamissin.Biraz edep biraz saygi

    -Ordaki kiz ayip etmis ama gelip burda yayinlaman yanlis ayrica ne o oyle "telefonda bunun gibiyse yandik" falan demeler ?

    -Gorende seni ceo falan sanir lan alt tarafi telefon aliyosun

    -Nerde insanligimiz yazik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    Özellike verdim. Apple Zorlu ya gidenler bu satış taki elemana denk gelirse kesinlikle degisim talebinde bulunsunlar diye.

    Ben oraya yardım almaya, dilenmeye gitmedim. Onlarda bana zekatlarını fitrelerini vermediler.

    Ayrıca hiç bir sekilde 2.831,04 tl ödüyorum müsteri haklıdır ben ne dersem o olur bana şirin görünsünler şeklinde bir düşceye de sahip değidim.

    Olaylar kendiliğinden gelisti. Benim Apple Online Store dan zaten 19 Kasim teslimatli aynı ürüne havale yapmıştım. 05 kasım tarihinde baktım Zorlu da stock var benim ürünün gelmesine daha iki hafta var Anadolu yakasındayım saat 15:00 de Avrupa yakasında topantım vardı. Giderken cihazida alalim dedim.

    Peki biri havale ile online store a olmak üzere bir telefon icin 5.600tl para rezerve etmis birine bu hisleri yaşatmaya hakkı varmıydı. Gözümün içine bakarak ben yırtmadım arkdasim ile konusuyordum diyor.

    Art niyetli bir kisiydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JavierKrophs

    Her insan bazen kotu olabilir veya dikkatsiz olabilir hadi en kotu ihtimali dusunelim orda parayi kendi yirtmis ve farketmistir ama zor durumda oldugu veya gecindirmek zorunda oldugu bi' ailesi vardir,yuz tl cok buyuk bir paradir ve boyle bir hata yapmistir yaptigida ayiptir.

    Simdi sana gelelim..

    -Sen 3 bin lira veriyosun diye kimse senin yalayicin olmaz.elbetteki musteri memnuniyeti onemlidir ama "binicem ustune vurucam kirbaci" mantigi cok yanlistir.

    -Dusunuyorum ki hayatinda hic ticaret yapmamissin veya esnaf,satis elemani olmamissin.Biraz edep biraz saygi

    -Ordaki kiz ayip etmis ama gelip burda yayinlaman yanlis ayrica ne o oyle "telefonda bunun gibiyse yandik" falan demeler ?

    -Gorende seni ceo falan sanir lan alt tarafi telefon aliyosun

    -Nerde insanligimiz yazik

    Esra , çık forumdan ya




  • JavierKrophs J kullanıcısına yanıt
    Senin insanlik anlayisina yanarim.
    100 tl yi masaya koydu bana gösteriyor bu nedir diye? Kendin yırttın. Halbuki dese ki bu yırtıldı benim hatam bu sekilde kabul edemiyorum sizde varsa yenisini verin dese olay zaten bitecek. Parada sorun yok. Ama ben yapmadım böyle geldi diyor.

    3.000 TL verdim diye ne bir saklabanlik ne de özel bir muamele bekledim. Zaten git gör öyle bir durum ve ortam yok. Tek düsüncem telefonu alayin cikayim bir suru insan var sıra var. Öyle Premium ilgi ve alaka verilecek bir durum yok. Telefonu bile orda açmadım çünki yer yoktu. Telefonlari active eden bir kisi var kime yetecek.

    Öyle sizin düsündügünüz gibi degil. İnsan ekmek yedigi tekneye saygili olacak karsiligini verecek.

    Ceo filan degilim ama sizin gibi düsünce deki çaplarida çok ölçtüm. Evet telefon alıyoruz ama saygı ve dürüstlük bekliyoruz.

    Bu tarz bir seyi sıradan bir magza yapınca asalım ama Apple yapınca yada çalışanı yapınca göz yumalım.




  • TheMarjinaLs kullanıcısına yanıt
    Allah da seni güldürsün Valla kaç gündür içimi kemiren, açıkçası kuyruk acısı duyduğum bir konuda güldürdün beni.
  • cemele C kullanıcısına yanıt
    Belki sonuna kadar haklısınız ama şu sıralar o kadar yoğunlar ki, artık onlarda doğal olarak bunalıyorlar, bazı şeyleri karıştırıyorlar falan. Birde onun üstüne bazı müşteriler sırf dikkat çekmek için çalışanlara bağırıyor, olay çıkartıyor. Ondan sonra onlar bir şey demeyince "ben zorla yaptırdım" oluyor. Bir şey deseler "sanki Apple'ın sahipleri egosu var" oluyor. Sizde cihazınızı aldınız, belki ufak bir sorun yaşadınız ve şu olaydan canınız sıkıldı fakat bu insanlar bir günde bunun kaç katı bu tür olaylarla karşılaşıyor. Şimdi bunu gidip o kişiyi Manager'a, ki dediğiniz kişi bildiğim kadarıyla zaten Manager, bu durumda onu Store Liderine şikayet etmeniz gerekiyor. Şimdi bunun yaptıktan bu kişiye ne olmasını bekliyorsunuz ya da bunu yapmak size ne kazandıracak? İnsan Apple olduğu için, biraz fazla bir ilgi bekliyor olabilir ama karşıdaki çalışanda sonuçta insan değil midir? Bir insan ne kadar yaşatılan psikolojik olumsuzlukları kaldırabilir? Hocam belki haklısınız ama biraz da empati yapmak hepimize lazım. Bu kadar sinirlendirmeyi gerektirecek hiçbir şey de yok. Olmuş, bitmiş, geçmiş bir şey sonuçta bu. İyi forumlar ve iyi geceler size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JavierKrophs

    Her insan bazen kotu olabilir veya dikkatsiz olabilir hadi en kotu ihtimali dusunelim orda parayi kendi yirtmis ve farketmistir ama zor durumda oldugu veya gecindirmek zorunda oldugu bi' ailesi vardir,yuz tl cok buyuk bir paradir ve boyle bir hata yapmistir yaptigida ayiptir.

    Simdi sana gelelim..

    -Sen 3 bin lira veriyosun diye kimse senin yalayicin olmaz.elbetteki musteri memnuniyeti onemlidir ama "binicem ustune vurucam kirbaci" mantigi cok yanlistir.

    -Dusunuyorum ki hayatinda hic ticaret yapmamissin veya esnaf,satis elemani olmamissin.Biraz edep biraz saygi

    -Ordaki kiz ayip etmis ama gelip burda yayinlaman yanlis ayrica ne o oyle "telefonda bunun gibiyse yandik" falan demeler ?

    -Gorende seni ceo falan sanir lan alt tarafi telefon aliyosun

    -Nerde insanligimiz yazik

    Hatun olduğunu çok belli ediyorsun, oldu olacak kız muayen gününde de de, hepimiz rahatlayalım




  • Senin tek yapacagin alip parayi cikmakti telefona servet oduyorsunuz haliyle ilgi bekliyorsunuz haklisinizda ama satisi yapanada o para kalmiyor muhtemelen bi telefon parasi kadar bile maas almiyordur birde bizim turk milletiyle ugrasmak zor telefonu eliyle yamultup degistir bunu diyen insanlar mevcut bu ulkede haliyle insan isindende soguyor bir sure sonra apple magaza acmakla hata yapmistir turkiye bu vergiler oldukca ne alan memnun olur nede satan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MyFranco eger inanmiyosan kanitlayabilirim insanlik diyoruz burda. Hayatinizda tek sahip oldugunuz luks sey iphone anliyorum paraniz buna yetiyo ama kardes hemen bi patronluk taslamayin alcakgonullu olun la biraz bende kullaniyorum bende gidip zorludan aldim ama boyle bisey beklemedim cunku onlara ihtiyacim yok kendimi zengin hissetmem icin ama siz bunun icin yasiyosunuz. Ayrica kanit isteyen olursa mesajdan ulassin gelip aliyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorlu ile ilgili çok fazla şikayet okumaya başladım..yavaş yavaş özlerine mi dönüyor çalışanlar nedir..
  • Hocam nerde bilgisiz, apple cahili var diğer mağazalrdan toplamışlar. Zaten bu satış görevlilerinden hiç haz etmedim. Soru soruyorsun bi halt bilmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    Bakın bu ürünü uzun suredir bekliyordum. 20 Eylulde Apple Online Store a 2.831,04 tl havale yaptim. Teslimat 19 Kasim. Bu ürünü stock dan yakaladim. Extra 2.831,04 tl daha odeyerek bunu almaya gittim. Daha onceki yatirdigim havale nin iadesi olmadi. Parayı bankadan cektim. Orda saydim.

    Bunun empati ile filan ilgisi yok. Bana yalan söylüyor hemde gözümün içine bakarak ve parayı masanın üstüne koyuyor bu ne olacak diye bana soruyor.

    Yahuu akıl var mantık var ben bir telefon icin 5.662, 08 krs rezerve etmisim 100 tl yutturmaya mi kalkısacagim.

    Hadi bunlari da gectim para da yırtıldı sorun etmeyelim ama bana bey filan diye de hitap etmesin ama dili ile disi arasında konusmasın suratı sirke satıyor sanki ben daha önce bu kisi ile sorun yasadım. Tek beklentim buyrun beni takip edin nasıl ödeyeceksiniz? Su kadar para. Telefonu ve faturami ver gideyim.

    Ben show istemiyorum guzel söz istemiyorum zaten store cok kalabalik agir bir hava var.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.