Şimdi Ara

Apple TV - Satın almış olduğum albümlerin explicit içeriği kayıp.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar herkese iyi akşamlar diliyorum.

    Birkaç aydır Apple TV (3. Nesil) ile ilgili bir problemimi çözmek için uğraşmaktayım.

    Problemin özeti "explicit" parçaları Apple TV üzerinden dinleyemiyor olmam.

    Bu problemin ne zaman başladığı hakkında kesin bir fikrim yok. Yazılım güncellemelerini otomatik yapıyorum. Bu sebeple şu şu güncellemeden sonra albümlerimdeki explicit parçalar kayıp diye kesin bir kanıya varabilmiş değilim.

    Elimdeki veriler şu:

    -Apple TV son sürüme güncellenmiş durumda.

    -Tek bir Apple ID ile müzik satın alımı yapıyorum.

    -Bu problemi çözmek için yazılım güncellemesi hem cihaz üzerinden hem de iTunes üzerinden yaptım. Toplamda 2 defa sistemi formatladım.

    -Apple TV'ye iPad mini üzerinden "remote" uygulaması ile kumanda ediyorum. Apple TV kumandası ile de kumanda ettiğim zamanlarda aynı şekilde explicit parçalara ulaşmam mümkün değil. Remote uygulamasında görünen albümlerde de explicit parçalar eksik.

    -Apple TV ayarlarında mevcut her başlığa en az 2-3 defa girerek değişik bir seçenek aradım, restriction ayarlarını kurcaladım, kapattım, açtım, açıp/kapattım, ülke ayarlarına kadar değiştirip denedim. Maalesef fayda etmedi. Listesinde 8 şarkı bulunması gereken albümde 6 şarkı var. Explicit olanlar yok. Silik yazı şeklinde olsa canım yanmayacak, koca albüm kuş kadar kalmış. Lady Gaga'nın 16 şarkılık bir albümünde sadece 5 şarkı görünüyor.

    -Tüm cihazlarımda aynı ID'yi kullandığım için iPhone, iPad ve MacBook üzerindeki tüm iCloud ve iTunes ayarlarını kurcaladım. Restrictions ayarlarını birkaç defa açıp kapattım. Fayda etmedi.

    -Aynı albümü tekrar satın almayı denersem ne olacak diye iTunes Store'a gidip albüm satın almayı denedim. Zaten satın aldın, git dinle uyarısı aldım.

    -Apple online yardımı denedim. Uluslararası chat yaptım. Genius sağolsun, işin içinden çıkamayınca dükkanda örneğini verdiğim bir parçayı görmediğini söyledi. Böyle bir olasılığa karşı 3 defa kontrol ettiğim için ben ilgili albüm ve parçaları hem Amerikan hem Türk pazarında görüyorum dedim. Biraz daha kıvrandıktan sonra Türkiye'de mevcut telefon yardımı almamın daha uygun olacağını söyledi. Bu işi beceremeyeceklerini anlayınca teşekkür ederek sohbeti sonlandırdım.

    -Türkiye destek birimini aradım. Bilgisayara usb ile Apple TV'yi bağlayıp cihazı formatlamamı söylediler. Formatladım ama işe yaramadı.

    -Akasya ya da Zorlu'ya henüz gitmedim. Gitmek de istemiyorum. 7 senedir kullandığım bir sistemin mal gibi çökmesi saçma, bu problemi uzaktan çözülmesi benim için daha önemli, ayaklarına kadar gidersem ve bu problemi orada çözemezlerse kesin kavga ederim.

    -Global forumları okudum. Birkaç kişi benzer bir sorunla karşılaşmış fakat restriction ayarlarını bir defa açıp kapayarak bu problemlerini çözerek rahat etmişler.

    Aklıma gelenleri yazdım.

    Explicit müziklerimi Apple TV üzerinden dinleyemiyorum. Diğer iCihaz'larımın kütüphanelerinde bulunan albümler tam. Herhangi bir sıkıntı yok onlarda. Ama yoğun olarak müzik dinleme işini televizyona bağlı ses sistemimden gerçekleştirdiğim için Apple TV tam kapasite ile çalışmalı.

    Bir el atın da şu sıkıntıdan kurtarın beni.

    İyi forumlar.


    Edit: typo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a1g0rithm -- 22 Ağustos 2016; 23:39:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.