Şimdi Ara

Apple Store'dan alınma 7 PLus:IMEI kayıt dışı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Tulû (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Diğer Markalar, Aksesuarlar ve Konular >> Apple Store'dan alınma 7 PLus:IMEI kayıt dışı!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba herkese,

    Öncelikle telefonum hakkında bilgi vereyim;

    14.10.2016 'da Apple Online Store üzerinden aldığım Iphone 7 Plus 256GB Gold .
    Telefonum hiçbir tamir/bakım/onarım görmedi.(Şu ana kadar ki hiç bir Iphone telefonum tamir görmediği gibi)

    İki gün önce sabah cebime "YASAL UYARI" başlığı adında sms geldi ve şu yazıyordu:
    "xxxxxxxxxxxxx IMEI nolu cihaz KAYIT DISI dir, 120 gun icinde kapatilacaktir, satin aldiginiz yere basvurunuz veya cihazinizi kaydettiriniz. B002"

    Şok oldum ve hemen BTK'dan IMEI 'mi sorguladım ,

    Gelen sorgu sonucu da şu şekilde :
    "Anakart değişikliği sebebi ile kayıt dışı olduğu tespit edilen IMEI" .


    Benim telefonum hiç bir tamir /bakım/onarım görmedi ?

    Apple store müşteri hizmetlerini aradım aynı gün, Soner Bey ile görüştüm,durumu ,ortadaki yanlışlığı anlattım .

    Yapılan yanlışlıkla ilgili BTK'ye güncelleme bilgisi göndereceklerini söylediler , 120 gün sonunda mağdur olmayacağımı söylediler ;"120 gün sonra sorun yaşarsanız biz yardımcı oluruz" dediler.

    Bu cevap bana tatminkâr gelmedi. 120 gün çok uzun bir süre şu an için.

    Dün BTK'nın tüketici sayfasından şikayet dilekçesi oluşturdum .

    Telefonumu 14.10.2016 tarihinde Türkiye Apple Online Store'dan aldığımı anlatan ve telefonumun bırakın anakart değişimini , bakım/onarım için bile servise verilmediğini anlatan ve ivedilikle bu yanlışlığın düzeltilmesi yönünde bir şikayet dilekçesi oluşturup sistem üzerinden gönderdim.

    Az önce bir cevap geldi ;ama cevabın benim sorunumla hiç bir ilgisi bulunmamakta , tamamen bir kopyala/yapıştır cevap verilmiş.
    Ekran görüntüsü aşağıda :



    Çıldırmak üzereyim , bu tamamen saçmalıktır .
    Dalga geçer gibi cevap verilmiş.

    Arkadaşlar , ne gibi bir işlemde bulunmalıyım ?

    Google'da aradım,benim yaşadığım duruma benzer bir olay göremedim.

    Teşekkür ederim.



    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.