Şimdi Ara

****Apple sıfır kapalı kutu değişim hk.****

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
8.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu şekilde değişim yapan var mı acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmtca -- 17 Ekim 2016; 19:50:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apple store ve veya apple online store dan aldıysan 14 güne kadar koşulsuz iade ve değişim hakkınız var.

    http://www.apple.com/tr/shop/help/returns_refund



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslannn -- 17 Ekim 2016; 20:33:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslannn A kullanıcısına yanıt
    Yok hocam 1 senelik 6s plus ım var 4. Kez değişcek ama bu sefer sıfır kapalı kutu gelecek o şekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır kapalı kutu diye bir şey yok. Swap cihaz verecekler yine sana.

    Ha Tüketici Hakem Heyeti'ne giderek ücret iadesi isteyebilirsin. 4 defa sorun yaşamışsın.
  • Victor Branco V kullanıcısına yanıt
    Bu adamlar yalan mı söylüyor hocam faturası yeni kesilmiş iki yıl garantili ful kutu aparat cihaz verecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 veya 3 ten fazla garantili sorun olunca 0 kapali kutu veriyorlar evet dogru ben 5ste yaptim sorun olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam biraz bana o süreçten bahsedebilirmisin nasıl olduğunu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahmtca kullanıcısına yanıt
    Her yerden alinan telefonlara gore farklilik gosteriyor bu surec. En iyisi apple a sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demem o ki sizde olaylar nasıl oldu onu merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtca

    Demem o ki sizde olaylar nasıl oldu onu merak ediyorum

    Merhabalar kapalı kutu cihaz elinize ulaştı mı kaç günde geldi aynı süreci yaşıyorum şu an tşk
  • goggogoggo G kullanıcısına yanıt
    Min. 1 hafta suruyor hocam gelen cihazda da ayni problemden dolayi satip apple hayatima son verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtca

    Min. 1 hafta suruyor hocam gelen cihazda da ayni problemden dolayi satip apple hayatima son verdim.

    Sorun neydi ki yepyeni bir cihazda da sorun devam etti?
  • Kuray K kullanıcısına yanıt
    Evet hocam 6s plus cihazimi tam 8 kez degistirdim bu süreçte. Mute tusunun ordan ic ekrana toz giriyor ekranin sol ust kısmı beyaz bi sayfada siyah toz taneleri ile doluyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtca

    Evet hocam 6s plus cihazimi tam 8 kez degistirdim bu süreçte. Mute tusunun ordan ic ekrana toz giriyor ekranin sol ust kısmı beyaz bi sayfada siyah toz taneleri ile doluyordu.

    Masallah

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde ekrandan ses geliyor cihaz 6 bende başarı teknik servise veriyorum Samsun’da var hep ekran değiştirip yolluyorlar son göndermemde sessize alma butonum bozuktu sessize geçmiyordu cihaz cuma verdim 12 gün apple kaldı gelene kadar garantisi bitti apple aradım garantiye toplam 5 kez gönderdim 2 kere sıfırı geldi 3 kere de ekran değişti hep ayni sorunu yaşadım hep ses geliyor kronik sorunmuş 6 Larda

    Apple aradım su konuşmaları yaptım tane tane diyim buradaki abilerimin kardeşlerimin de basına gelirse diye hep

    Yolladım ayni sorun ve düzelmedi gene ayni arıza oldu garantiden gelince ses geliyor die Başari teknik serviste hak talep edemedim dedim müşteri hizmetlerine onlar da beni yetkili birine aktardı unutmayınız kıdemli destek departmanı

    Oradaki ilgiliye ayni sorunu bahsettim biraz da resmî konuştum bana başarı teknik servisine gidip arıza tespit raporu istedi gittim gün içinde raporu alıp mail olarak attım onlarda gördü attım aradım tekrar dahili numaradan ulaşamadım onlar geri aradı İrlanda numarasından işlemlerinizi başlattım diye

    Şimdi ise bi haftadır apple den mail bekliyorum



    Olan su adıma faturalı 24 ay garantili sıfır kapalı kutu cihaz

    Mail ise gider pusulasıymis çıktı alıp doldurup görüştüğüm kişiye mail olarak atmak sonra cihaz gelecek bu cihazı alacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurblt55

    Benimde ekrandan ses geliyor cihaz 6 bende başarı teknik servise veriyorum Samsun’da var hep ekran değiştirip yolluyorlar son göndermemde sessize alma butonum bozuktu sessize geçmiyordu cihaz cuma verdim 12 gün apple kaldı gelene kadar garantisi bitti apple aradım garantiye toplam 5 kez gönderdim 2 kere sıfırı geldi 3 kere de ekran değişti hep ayni sorunu yaşadım hep ses geliyor kronik sorunmuş 6 Larda

    Apple aradım su konuşmaları yaptım tane tane diyim buradaki abilerimin kardeşlerimin de basına gelirse diye hep

    Yolladım ayni sorun ve düzelmedi gene ayni arıza oldu garantiden gelince ses geliyor die Başari teknik serviste hak talep edemedim dedim müşteri hizmetlerine onlar da beni yetkili birine aktardı unutmayınız kıdemli destek departmanı

    Oradaki ilgiliye ayni sorunu bahsettim biraz da resmî konuştum bana başarı teknik servisine gidip arıza tespit raporu istedi gittim gün içinde raporu alıp mail olarak attım onlarda gördü attım aradım tekrar dahili numaradan ulaşamadım onlar geri aradı İrlanda numarasından işlemlerinizi başlattım diye

    Şimdi ise bi haftadır apple den mail bekliyorum



    Olan su adıma faturalı 24 ay garantili sıfır kapalı kutu cihaz

    Mail ise gider pusulasıymis çıktı alıp doldurup görüştüğüm kişiye mail olarak atmak sonra cihaz gelecek bu cihazı alacaklar

    Serviste kaldığı süreleri fatura tarihinin üzerine eklediniz mi ? Diyelim 50 gün serviste kaldı 5 kez gönderimde

    siz ürünü 1.1.2016 da aldınız ,garantisi 1.1.2018 de bitmez ,bunun üzerine o 50 gün eklenir




  • Şuan elime 4. Değişimden sonra faturalı ve garantisi bugünden itibaren başlayan ürün verildi buda sıkıntılı çıktı... bakalım 15 günlük koşulsuz değişim hakkından yararlana bilecekmiyim.... bir fikri olan varmı acaba bunla ilgili ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I am paris -- 20 Aralık 2017; 22:49:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: I am paris

    Şuan elime 4. Değişimden sonra faturalı ve garantisi bugünden itibaren başlayan ürün verildi buda sıkıntılı çıktı... bakalım 15 günlük koşulsuz değişim hakkından yararlana bilecekmiyim.... bir fikri olan varmı acaba bunla ilgili ?

    değişirler hocam zorundalar bi yerde sıkıntı neydi sızınkıde tam sansızlıkmıs
    benımde 3 kere değişti sonuncuda garantiyi biraz uzatıp tekrar servise verin sorun cıkarsa sıfır kutulu vereceklerdi öyle kaldı ugrasmadım artık yoruluyor insan
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.