Şimdi Ara

APPLE ONARIM MERKEZİNE GÖNDERİLMİŞTİR ne demek? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
87.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anladım ama telin arka kısmı pil şişmesinden dolayı mı şişmiş acaba bastırdığımda çıt sesi geliyor. Eğerki öyle çıkarsa hem pil hem hoparlör değişimi gerekecek uğraşmak isterlerse parça değişir eğer zorlarına gelirse değişim yapar gerçi yetkiliden yetkiliye değişiyor bekleyip görücez .
  • Arkadaşlar tekrardan merhaba. Benim 5s 'in onarımı sonunda (8 iş gününde) tamamlanmış. Önceden desteğimden giriş yaptığımda aygıtlarım bölümünde 5s cihazım adıyla ve seri numarasıyla birlikte gözüküyordu. Ancak şu an dan itibaren aygıtlarım bölümünde herhangi bir aygıta giriş yapmadınız yazıyor. Bu cihazın değiştirildiği anlamına gelebiliyor olabilir mi acaba ?

    APPLE ONARIM MERKEZİNE GÖNDERİLMİŞTİR ne demek?




  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    Cihazınız onarılmış değişim olsaydı yazardı
  • Bilgi için teşekkürler bende öyle düşünmüştüm ama yine de bir sormak istedim tekrar teşekkürler.
  • Apple’da teknisyen olarak çalıştığını söyleyen birisi swap cihazlar hakkındaki soruma şu cevabı verdi.



    “ Merhaba. Sitemizin yazarlarından birisi üst düzey Apple çalışanı. Sürekli istişare ettiğimiz birisi. Sitemize gelen 14 bin yorumdan benim edindiğim izlenim, swap cihazların sorunlu olma ihtimalinin yüksek olduğu şeklinde. Çünkü aynı sorundan 4 kez cihaz değişimi alan kişiler var. 2-3 kez değişim alan onlarca kişi var. Ona güvenerek biz de bu şekilde bilgilendirme yapıyoruz. Ama kişisel görüşüm, cihazda 1-2 sorun varsa değişimden ziyade tamiri tercih ederim ben.”





    Bu cevap beni çok muallakta bıraktı. Arkadaşlar mevcut swap cihaz kullanıpta memnun olan, olmayan varmı ? Çok kişiye sordum ,okudum makaleleri falan ama bir karmaşa mevcut .Swap kullanan ,özellikle iPhone 7 üzeri swap kullanan kişilerin yorumlarını alırsam çok mutlu olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestro1992 -- 2 Mart 2018; 22:59:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netkolik21

    Merhaba arkadaşlar İphone 7 32 gb telefonum ekrandaki beyaz leke ve donma sorunu ile bursa genpa teknik servise verdim detayda böyle yazmışlar.
    APPLE ONARIM MERKEZİNE GÖNDERİLMİŞTİR ne demek?


    sizce değişim olur mu birde kaç günde cihaz elime ulaşır

    edit DEĞİŞİM VERMİŞLER

    APPLE ONARIM MERKEZİNE GÖNDERİLMİŞTİR ne demek?


    Hocam memnun musun swap cihazdan ? Herhangi bir sorun,arıza yaşadın mı bugune dek ?




  • Telefonunuzdaki ses sorunu çözüldü mü hocam
  • Ben de telefonu servise verdim, Apple onarım merkezine gönderildi diyor. Apple'dan onarım durumuna bakacağım ama Apple kimliği ile giriş yap diyor. Giriş yapmak için de telefona kod gelecekmiş. Nasıl giriş yapabilirim? Şu an herhangi bir telefon kullanmıyorum.
  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    bu ekrana nereden ulaşıyoruz ben Gürgençlere verdim ama bu ekran bende yok
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Cihaz arc ye gitmiş mi (arc=Apple onarım merkezi) eğer gitmiş ise Apple kimliği ile destek sayfasından onarım sorgusu yapın servisteki telefonun seri numarası ve G ile başlayan bir kod isteyecek bu kodu gürgençlerden alabilirsin eğer bilmiyoruz diyorsa appleyi ara cihazın imei numarasından buluyorlar giriş yaptıktan sonra işlemleri takip edebilirsiniz *servis istediğiniz aldık* diyorsa daha cihaz gelmemiş veya kayıt açılmamıştır 2 3 güne netleşiyor
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    https://checkcoverage.apple.com/tr/tr/
  • iPhone X cihazimda ara sira şebeke gidiyor ve arama yapmiyorum. Bir süre telefonu açip kapattiktan sonra hat geliyor. Cihazimin açilmasini istemiyorum pek değeri düşeceği için. Türkiye cihazi. Sizce servise versem onarim mi değişim mi olur¿ eğer sorun devam edecekse değişim olmasi daha güzel olabilir. Teknik bilgi sahibi dostlardan ricamdir...
  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    Cihazı servise verdim ama burada ilgili bir şey yok sadece garanti bilgisi verilmiş
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    https://support.apple.com/tr-tr/repair

    Bu sayfanın aşağısında onarım durumunu kontrol etme bölümüne Apple kimliğinizle giriş yapın. Orada göreceksiniz büyük ihtimalle.
  • slymngbs48 S kullanıcısına yanıt
    Cihaz için Mevcut Süreç: İşleme Alındı yazıyor.
    Apple den takip edemiyorum değil mi ben tam olayı anlamadım.
  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Cumartesi bireysel bilişim randevum vardı onu iptal edip gürgençlerden randevu aldım.
    Bana verdiğiniz sayfada görgençlerin ziyaretine giriyorum ve bu mesaj çıkıyor

    Olayınızın ayrıntıları şu şekildedir.

    Servis Sağlayıcısı rezervasyonu iptal edildi


    Gürgençlerde görüyorum ama anlamadım Apple de görmem gerekmiyor mu
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Ben bu durumu şöyle biliyorum en azından bildiğim kadarıyla açıklayayım. Gönderdiğiniz yetkili servis ilk başta cihazınızı inceliyor daha sonra Apple Servis Merkezine gönderilmesi gerekiyorsa oraya gönderiyor. Yani cihazınız Apple Servis Merkezinde değilse şu an Apple’ın sitesinden takip edememeniz normal gözüküyor tabi benim bildiğim bilgiler bunlar değişmişte olabilir çünkü ben cihazımı yaklaşık 1 yıl önce göndermiştim servise. Bende cihazım Apple Servis Merkezine gönderilince onarım durumunu Apple’ın sitesinden takip etmeye başlayabilmiştim.
  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    ilginizden ve verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederim
  • flat_kil kullanıcısına yanıt
    Hocam Gsm Şebeke Problemi ve Hızlı Batarya tükendiği için servise verdim şimdi böyle yazıyor ekran falan diyor normal mi ? Sizde de böyle oldu mu ?

    İşleme Alındı  ÜRÜN KABUL Apple Servis Testleri uygunlanmış Hücresel-Kesilen Aramalar/Zayıf Sinyal sorunlarıyla ilgili aygıt incelenmeye alınmıştır.
    İşleme Alındı  ÜRÜN KABUL Hiçbir servis veya veri bağlantısı yok. Cihaz incelenecektir.
    İşleme Alındı  ÜRÜN KABUL Apple Servis Testleri uygunlanmış aygıt beklenmedik biçimde kapanıyor veya rastgele biçimde yeniden başlatılıyor. Apple Logosunda donma, sistem çapında donma. Kırmızı, Mavi veya başka renkte yanıp sönen ekran sorunlarıyla ilgili aygıt incelenmeye alınmıştır.
    İşleme Alındı  ÜRÜN KABUL Apple Servis testleri uygulanmış olup bozuk renkler, grafik sorunları, bozulmuş görüntü, çizgiler/bloklar, ortam ışığı algılayıcısı ile ilgili aygıt incelenmeye alınmıştır.
    İşleme Alındı  ÜRÜN KABUL Değişim veya Onarım amaçlı kontrol edilecek




  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Belkide ekranınız da bir problem vardır testte bu da ortaya çıkmış olabilir ben böyle bir şeyle karşılaşmadım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.