Şimdi Ara

Apple MacBook ve iMac Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: maxi_rocker , hacettepe_fbo Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 5 Misafir - 5 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
12.305
Cevap
465
Favori
522.912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1774
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 465
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Pore (180 mesaj) Androge0s (172 mesaj) EknCn (171 mesaj) HandK (166 mesaj) ciho. (157 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6134 mesaj) Mobil (3309 mesaj) Tablet (183 mesaj) Mini (584 mesaj) Uygulama (1524 mesaj) (346 mesaj) (100 mesaj)
  • @
39 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Bilgisayar >> Apple MacBook ve iMac Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    374 Mesaj

    hayır hocam..sadece indirim olursa alırsın o fiyata.. en garanti pt den alırsın o fiyata

    |
    |
    Hououin Kyouma! kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    24 Mesaj

    m1 çipli yeni 24 inç imac hakkında ne diyorsunuz, alınır mı? 16 gb ram, 512 ssd. grafik tasarım için.

    |
    |
  • Binbaşı
    1648 Mesaj
    Macbook air m1 space gray sipariş ettim pt den, hadi bakalım belki cumartesi gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1997 Mesaj

    Zor hocam kargoya 1-3 iş günü içinde veriyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Hououin Kyouma! kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1879 Mesaj

    Ki zaten Apple'ın sattığı LG Ultrafine monitörler vardı, direk Apple satıyordu ve bu şekilde bağlanan. Aynı teknolojiyi yapan LG, 850 modellerinde de bu teknolojiyi kullanmıştır sanırsam.


    Ama farkettiğim bir durumu belirteyim;


    Kısa süreliğine Dell 2719 serisi kullandım. Şarj ediyor evet ama kabloyla bağlı olduğu sürece Sistem Raporu - Güç sekmesinden baktığımda batarya %100 olduğunda dahi hep "Şarj oluyor: Evet" şeklinde görüyordum. Yani sanki şarjı kesmiyor gibi. Bunun ileride problem olup olmayacağı hususunu tam bilemiyorum.


    Sonrasında Dell 2020 modellerinden U2520D ve U2720Q modellerine geçtim ve batarya tam dolu olduğunda aynı yerde "Hayır" olarak görüyorum.

    |
    |
    LuqueTr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3812 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan.

    Ki zaten Apple'ın sattığı LG Ultrafine monitörler vardı, direk Apple satıyordu ve bu şekilde bağlanan. Aynı teknolojiyi yapan LG, 850 modellerinde de bu teknolojiyi kullanmıştır sanırsam.


    Ama farkettiğim bir durumu belirteyim;


    Kısa süreliğine Dell 2719 serisi kullandım. Şarj ediyor evet ama kabloyla bağlı olduğu sürece Sistem Raporu - Güç sekmesinden baktığımda batarya %100 olduğunda dahi hep "Şarj oluyor: Evet" şeklinde görüyordum. Yani sanki şarjı kesmiyor gibi. Bunun ileride problem olup olmayacağı hususunu tam bilemiyorum.


    Sonrasında Dell 2020 modellerinden U2520D ve U2720Q modellerine geçtim ve batarya tam dolu olduğunda aynı yerde "Hayır" olarak görüyorum.

    Aynen bende onu diyorum hocam LG Ultrafine monitörlerini apple satıyordu


    bende mesela pil duraklatılmış diyor prizden çalışıyor gibi yani

    |
    |




  • Çavuş
    86 Mesaj

    Pil ile ilgili kafasında soru işaretleri olan arkadaşlar bu videoda 6.11 den başlayarak izleyebilir. Kaliteli bir youtube kanalı.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj

    Vatan Bilgisayar 16gb macbook air fiyatlarında güncelleme yapmış, 11.879

    https://www.vatanbilgisayar.com/macbook-air-z124116256-tq6-m1-16gb-256gbssd-retina-13-3-int-space-grey.html

  • Yüzbaşı
    680 Mesaj

    pt'deki fiyat çok güzel ama 8gb olması beni biraz üzüyor :( full dev için kullanıcam ve vm, emulator ile kullanımı sorun olur diye düşünüyorum. Yabancı forumlarda da araştırdım, ram-ssd swap olayı biraz aklımı kurcalıyor... fikri olan var mı?

  • Teğmen
    174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lutufi123

    pt'deki fiyat çok güzel ama 8gb olması beni biraz üzüyor :( full dev için kullanıcam ve vm, emulator ile kullanımı sorun olur diye düşünüyorum. Yabancı forumlarda da araştırdım, ram-ssd swap olayı biraz aklımı kurcalıyor... fikri olan var mı?

    Ben çok araştırdım ileriye dönük düşünüyorsan kesinlikle 16 almalısın. Ram sürekli 6 - 7 arası çalışıyor ( excell - web sayfaları ve spotify ) bunları kapatıp bir render ya da emulator açacaksan sorun yok ancak üstüne bir de premier, photoshop, anydesk, logic pro, video kaydı vs.vs.vs işte birini eklediğin an ram doluyor ve 8 yetmiyor. Tüm bunları yaptığında max 12-13 arası ram tüketecek ve 16 da gene boş alanın kalacak.


    Kısacası performans üzerine kullanacaksan kesinlikle 16 almalısın.

    |
    |




  • Yüzbaşı
    982 Mesaj

    m1 işlemcili ipad pro aldığımız için satacağımız bir m1 işlemci olmayan MBP, bir MBA var arkadaşlar.

    ikisi de yeni, bir kaç aylık cihazlar.

    birini oğlum, diğerini eşim evde kullanıyordu.

    sarı siteye ilana koyacağız bu akşam.

    sıfır gibi cihazlar, %100 sorunsuz, kozmetik yepyeni.

    düşünen varsa iletişime geçebilir.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    734 Mesaj

    Ben sadece e-ticaret için almak istiyorum. Yani sadece web üzerinden ve ofis, çok çok az ps üzerinde günlük 10-13 saat çalışma olacak. Para ile ilgili bir sorun yok ama 8gb yeterli gelecekse de gereksiz yere 2.5k daha fazla ödemek istemiyorum. Kısaca render vb. hiçbir işim yok. Sizce 8gb bana fazlasıyla yetmez mi? Daha önce hiç Macos da kullanmadım ama eli yüzü düzgün win laptopları 8'den başlıyor. Aynı paraya Macbook Air almak çok daha mantıklı geldi bana. Önerilerinizi bekliyorum; teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fake Eleanor -- 11 Haziran 2021; 14:10:59 >
  • Yarbay
    10991 Mesaj

    Webde 30-40 sekme açan biriyseniz sıkıntı olur

    Ben windowsta 20 gb ramlü pc kullanıyorum, onlarca sekme açıyorum. Mac te bu kadar açmadım daha, 1 haftalık cihaz
    Ama 8 de 1-2 gb swap kullanımı oluyor.

    8 gb alabilirsiniz bence, web de vb sıkıntı yapmaz, swap işlemi de hızlı olduğundan hissetmezsiniz bile
    Aşırı swap sorunu rosetta lı programlarda çıkıyor galiba çünkü programın komutları dönüştürüp diske vb yazıyor. O sırada işlem çok oluyordur.

    Benim şu an günlük 50-100 gb disk yazmam var gibi görünüyor, ms edge kullanıyorum web tabanlıyım şu an

    Kullancağınız şeyler m1 uyumlu demi, bunu önemseyin

    Çocuğunuz vb varsa pt den taksitle almak oldukça iyi görünüyor, faizleri vb hesaba katınca uyguna almış oluyoruz

    Şimdiden hayırlı olsun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Fake Eleanor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    734 Mesaj

    Biraz fazla sekmeli çalışıyorum. Ve maalesef mecburen chorme kullanmak zorunda kalıyorum biraz. En fazla şöyle olabilir, 10 sekme safari, 10-20 sekme arası da chorme. Ancak şimdi dediğiniz gibi olacaksa aradaki 2.5k yı vermek gereksiz olmuyor o zaman? Yani 16gb almam daha mantıklı oluyor?. Dediğim gibi para sorunu olmasa da gereksiz israf yapmak istemiyorum ama cevabınızdan da sanki 16gb almam gerektiğini çıkardım. Bir de bir arkadaş yeni konu açmış. Web, ofis tabanlı uygulamalarda Win'den yavaş diye. Gerçekten böyle bir şey var mı acaba?

    |
    |
    alimmm78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10991 Mesaj

    Web browser açıkken oldukça hızlı sıkıntı yok.
    App lerin açılışı anlık olmuyor, birkaç saniye bekliyor. Ben web browserı 1 haftsdır kapatmadım mesela
    Mac ps ta sistem garipmiş, soş üstteki çsrpıya basınca app kapanmıyor alta uykuya alıyor, bastığınız anda geri geliyor.

    Swap sayesinde çok sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.
    Air 16 ile pro 8 in fiyatları yakın olduğu için
    Fan sebebiyle pro da düşündüm ben sonra 8 sıkıntı olur dedim 16 pro olsun dedim bi baktım fiyat çok yükseldi :)

    Air 8 aldım o yüzden. İlerde satarım olmadı, mac lerin ikinci el piyasası fena değil diyorlar.

    Diğer konuyu ben de okudum, o zıplama şeysi gerçek. Ama bi kere açacaksınız zaten sonra sıkıntısız kullanılır herhalde.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Fake Eleanor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    155 Mesaj

    bitmiş bile.. 

    vatan önceden kaça satıyordu acaba, yani kaçtan bu fiyata indi biliyor musunuz?

    |
    |
    halukkilic kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    734 Mesaj

    13.100 civarıydı. %10 indirim yaptılar böyle oldu da, sabah da bakmıştım indirimli değildi fiyatlar %10 banerini yayınlamalarına rağmen. Kaçırdık açıkçası. 8gb fiyatı da düşmüş durumda bu arada. Hepsiburada da fiyatını düşürmüş. 9.799 TL yapmışlar. Şirketlerinin üstüne alacak olanlar için PT'den daha avantajlı olduğunu da söylemem lazım. En azından vergiden düşersiniz.

    |
    |
    av_erkam89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    155 Mesaj

    Teşekkür ederim.

    Evet dediğiniz gibi; neredeyse 1.800 TL indirimle yaklaşık 8.000'e geliyor :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av_erkam89 -- 11 Haziran 2021; 17:4:50 >
    |
    |
    Fake Eleanor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    174 Mesaj

    Pt den aldığım mbp sipariş 3 günde teslim edildi arkadaşlar.

  • Teğmen
    141 Mesaj

    Çok şanslısınız. Ben pazar günü mba siparişi verdim. 5 iş günü bitti, hâlâ kargoya verilmedi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cagdass07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.