Şimdi Ara

Apple MacBook ve iMac Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU] (230. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Sta07 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25.917
Cevap
898
Favori
1.748.723
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pt.comtr den tablet aldım ürün bir sene garantili olarak başladı bende aklımda kalmasın diye iade etmek istedim Ürünü 10. gününde iade ettim. İade için servislerine vermem gerekiyormuş. Gittim verdim Cuma günü elden teslim ettim. Pazartesi sorduğumda cihazın raporu yazılmış iadesi onaylanmış. Muhasebeye yönlendiriyorlar durum icin. Fakat 2-3 gündür iade için uğraşmama rağmen muhasebe cevap vermiyor. Mail ile konuştuğum yetkili de muhasebeden cevap istiyor ona da yanıt vermiyorlar. Paranın üstüne yattılar sanırım. Tablet elimden gitti muhasebeden kımseye ulaşılmıyor 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YETISEN kullanıcısına yanıt
    Bu tarz muhabbetler olmaması için 1 fazla veririm apple dan alırım işte hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Valla keşke öyle yapsaydım. Yorumlarına güvenip aldım maillerimin haddi hesabı yok. Adamlar telefon numarası bırakmışlar arıyorum buradan yardımcı olamıyoruz mail atın diyor. 2-3 gündür mail atıyorum dönüş yok diyorum mail atın işleme girer gün içerisinde dönüş yapılır diyorlar şaka gibi firma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız. Ancak Bazı ürünlerde fiyat farkı çok olması sebebiyle PT çok avantajlı. Yani bende PT'yi forumdan araştırarak öğrendim. Ve tercih ettim. Aslında ben hiç ama hiç sorun yaşamadım. Tertemiz bir alışveriş yaptım. Ama sanırım herkes aynı durumla karşılaşmıyor. Ama dediğim gibi fiyatı yüksek ürünlerde PT çok avantajlı. Hele şu zamlı fiyatlardan sonra.
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Hocam haklısın. Maalesef ekonomik durumumuza en uygun neyse onu seçmek ve riski arttırmak durumunda kalabiliyoruz.

    Eğitimci indirimi vs derken aradaki fark hemen hemen aynı oluyor. Acele etmeyip apple’ı beklemek, sonrasında sorunsuz bir alışveriş yapmak benim in en mantıklısı.

    Ben zaten hem üründen hem teknik servisten sorun yaşamamak için piyasada benzer işler yapacağım cihaza hayli fazla para veriyorum. Bunu verirken de asıl derdim sorunsuzluksa bir daha koyarım düşüncesindeyim.

    Uzun yıllardır birçok apple ürünü alıp sattım. Benden alan kitle, almak istediğim kitle hep sosyal çevremize bir tık daha anlayışlı oluyor genelde. Tabii bu genelleme. İnsanlar artık sinirlenmek, farklı ve yeni dertler edinmek istemiyor.

    Misal apple telefon bakıyorum ikinci el sıfır fiyatına çok yakın. Hiç dert değil 1000 ekler sıfır alırım. Bakıyorum xxx mağazası ile apple arasında da 300-500 fark var.

    Ben zaten x K bütçeyi ayırmışım. 500 daha verir kafamı yastığa rahat koyarım. Sonra yok ürün arızalı geldi, değişim olmaz, servise gidin, servis ürünü nereden aldınız diye sorar vs beni yoruyor.

    Pt’yi çok duydum. Stok sorunundan dolayı böyle bir muhabbet olmuştur büyük ihtimal ama arkadaş garanti konusu bir yıl geçik üründen bahsedince şaşırdım açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Seni çok iyi anlıyorum hocam. Şunu da belirteyim, mesajda belirtmeyi unutmuşum : Eğer şu an kullandığım modeli almayacak olsaydım ben de biraz daha fazla verip Apple'dan alabilirdim. Öyle bir düşüncedeydim. Karşında her ne olursa olsun sağlam bir muhattap var her durumda çünkü. Müşteri ilişiklerini tartışmaya gerek yok. Ama işte benim tercihimi etkileyen faktör malesef fiyat oldu. Aradaki fark az değildi benim için. Maddi sıkıntım yada kısıtlamam olmasaydı muhtemelen ben de direkt Apple'dan alırdım. Ama ben kişisel deneyim olarak belirtmeliyim ki PT ile hiçbir iletişim ve alışveriş sorunu yaşamadım kesinlikle. Çok memnun kaldım. Onların da hakkını vereyim. Arkadaşın yaşadığı sorun can sıkıcı gerçekten. İnşallah en kısa sürede çözülür ki ben çözüleceğini inanıyorum. Bazen böyle iletişim problemleri yaşatabiliyor demekki PT.
  • 13 mayıs tarihinde sipariş verdigim 2020 macbook pro 13” 16gb ram olan model bugun teslim edildi. Baya bekledim ama sorunsuz geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciho.

    Seni çok iyi anlıyorum hocam. Şunu da belirteyim, mesajda belirtmeyi unutmuşum : Eğer şu an kullandığım modeli almayacak olsaydım ben de biraz daha fazla verip Apple'dan alabilirdim. Öyle bir düşüncedeydim. Karşında her ne olursa olsun sağlam bir muhattap var her durumda çünkü. Müşteri ilişiklerini tartışmaya gerek yok. Ama işte benim tercihimi etkileyen faktör malesef fiyat oldu. Aradaki fark az değildi benim için. Maddi sıkıntım yada kısıtlamam olmasaydı muhtemelen ben de direkt Apple'dan alırdım. Ama ben kişisel deneyim olarak belirtmeliyim ki PT ile hiçbir iletişim ve alışveriş sorunu yaşamadım kesinlikle. Çok memnun kaldım. Onların da hakkını vereyim. Arkadaşın yaşadığı sorun can sıkıcı gerçekten. İnşallah en kısa sürede çözülür ki ben çözüleceğini inanıyorum. Bazen böyle iletişim problemleri yaşatabiliyor demekki PT.
    Tableti sipariş ettiğim de teslimat kısmında sıkıntı olmadı. 1-2 Gün için de teslim aldım tableti zaten ondan sonra sıkıntılı sürecim başladı. Satış sonrası destek çok zayıf. Mail ile sadece günde bir kez yanıt veriyorlar. Çağrı merkezinin işlevi yok zaten sadece mail'e yönlendirme yapıyor.
    Ürünün garanti durumu belki apple belki pt ile alakalıydı apple 2-3 ay içinde çözülebileceğine dair bildirimde bulundu bende bu kadar süre içerisinde tableti satma ihtimaline karşı beklemek istemedim.




  • YETISEN kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam. Satış sonrası destek için tecrübe edinmedim PT ile ilgili. İnşallah sorununuz en kısa zamanda çözülür ve mağduriyetiniz giderilir.
  • elvinjohnson E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, benim 6 Mayıs'taki MBA i5 siparişimde hala ses yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciho. kullanıcısına yanıt
    Sevgili dostum umarım bir an önce istediğin macbooka ulaşabilir duruma gelirsin :) senin adına çok isterim. Dediğim gibi pt den alanlar biliyorum zaten pt sorunludur demiyoruz ikimiz de sadece araya başka firma sokup keyif kaçırmak istemem kendi adıma. Belki çoğuna göre enayiliktir bu ki büyük ihtimal de öyledir :)

    Şimdi bende ipad pro var Macbook proyu satıp imac mi alsam yoksa 16”e mi geçsem seneye sonra onu düşünüyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuncaybe kullanıcısına yanıt
    Hadi ya cok gecikmis.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 16” pro’ya Tertemiz bir 2000₺ zam gelmiş. İyi ki almışım.

    https://www.pt.com.tr/macbook-pro-16-inc-touch-bar-2-6ghz-6c-i7-16gb-ram-512gb-ssd-gumus-mvvl2tu-a

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlaşılma oldu sanırım. İstediğim macbook’a ulaşmış durumdayım şu an. O konuda bir problem yok.

    Ben sizi anlıyorum. İmkan varsa Apple’dan almak daha mantıklı tabiki bana göre de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Ben olsam 8 çekirdekli 16” ile birlikte Dock + harici monitörlü setup hazırlarım. Eğer yapacağım işlerde video işleme varsa video kartı ve ilave RAM upgrade’i de düşünürüm. Hatta 5600M bile düşünülebilir bu işten para kazanıyorsanız.

    6 çekirdekli makineyi iMac dediğiniz için es geçtim ama çoğu kullanıcıya 6 çekirdekli makine de fazlasıyla yeter.

    Ne kazanırsınız? Güçlü bir cihazı çantaya atıp başka bir ortamda da iş yapabilme özgürlüğü...

    Ne kaybedersiniz? Performans ki bu da 16” size yetecekse sorun değil.

    iPad’iniz olmasa kesin 16” derdim bu arada ama olunca iMac’te pekala iş görür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YETISEN kullanıcısına yanıt
    Her türlü Apple ürününde sistemde 1 yıl görünebilir ama Türkiye’de teknik olarak 1 yıl garantili ürün satamazsınız resmi ithalatla.
    Bu konuda Apple Türkiye ile yazıştınız mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tuncaybe kullanıcısına yanıt
    benim de aynı tarihte aldığım air i5 gelmedi. Tüketici hakem heyetine verdim ben
  • tryaman T kullanıcısına yanıt
    Daha önceki yazışmalarımda isterseniz iptal edip ücret iadesi yapabiliriz demişlerdi ama ben acelem olmadığı için biraz daha beklemeyi tercih ettim, siz tam olarak ne için verdiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuncaybe kullanıcısına yanıt
    ürünü yollaması gerekiyor hocam benim mailime cevap veren bile yok. 2 ay dediyse 2 ayda yollayacak. Ben umarım ceza falan alır diyerek verdim ürünü beklemeye devam edeceğim
  • Macbook air i3 kullanan arkadaşlar ne durumdasınız? Cihazlarda sorun var mı işine ile alakalı? Zamlardan sonra mecburen i3 Air mantikli geliyor onu almayı planlıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.