Şimdi Ara

Apple iPhone 7 / iPhone 7 Plus [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
51.498
Cevap
473
Favori
2.003.556
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Diğer >> Apple iPhone 7 / iPhone 7 Plus [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9149 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: EDYGL

    teşekkürler cevap için, güncelledim şuan yağ gibi akıyor telefon. rehber olsun mesaj olsun whatsapp olsun çok şükür takılma yapmıyor. şarj konusunda gözlemeye başlicam ama aktif olarak kullandığım halde 1,5 günden fazla şarj yetiyordu 10.3.3 te. Böyle devam eder umarım.

    Lte full açık ,wi-fi de var tabi normal kullanımda gözlemlesiğim kadarıyla 8 ila 8,5 saat arası kullanım sunuyo . Tabi bunlar ilk şarjlar için . 5-6 şarj sonra biraz daha oturur ve değerler biraz daha iyi olur diye düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9149 Mesaj

    Sırf pil olayını bozarlar düşüncesiyle dokunmıycam ki genelde hep böyle oluyor hocam. Kararlıyım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    xattorneyx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    umarım bozulmaz hocam :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _2FAST4U_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1416 Mesaj
    Herkese merhaba arkadaşlar ip7 plus siyah 32gb alarak araniza katildim bu benim ilk iphone deneyimim olacak en son kirmadan once 😩note5 kullaniyordum size sorum şu bu cihazda klavyede rakamlar ve noktanin bulunmasini nasil sağlarım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Eğer Herşey Üstüne Üstüne Geliyorsa, Belkide Sen Ters Yöne Gidiyorsundur!!
  • Yarbay
    14043 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Beyler herşey güncel olmasına rağmen böyle bir sorunum var. Sizde karşılaştınız mı hiç?





    Karikatürden kaynaklanıyor olabilir hocam.

    şakacı çocuk seni🤓🤓



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    12359 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Beyler herşey güncel olmasına rağmen böyle bir sorunum var. Sizde karşılaştınız mı hiç?





    Karikatürden kaynaklanıyor olabilir hocam.

    şakacı çocuk seni🤓🤓

    Sen de uslu bir çocuk olursan, belki şirinleri bile görebilirsin.
    _____________________________
    The people who know their business is earning




  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    Arkadaşlar 7 Plus kullanıcıları 11.1 kurduktan sonra şarj durumu nasıl? Benim şarj su gibi gidiyor bir günü anca çıkarıyor eskiden 9-10 saat kullanım süreleri alabiliyorken şuan mesela 3 saat 35 dakika almışım ve şarj %56. En fazla 7 saati görür telefon. Normal mi bu? Oyun da oynuyorum ama o 7 saatin en fazla 40 dakikası online oyunda geçiyordur ve bu WiFi ile aldığım süre.. telefonu çöp ettiler resmen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    || MONSTER® TULPAR T7 v2.6" || || Intel® Core™ i7-4710MQ || || 3GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX970M 192-Bit DX12 || || 17.3" Full HD 1920x1080 Mat LED ||
  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _2FAST4U_

    Geçin . 11.1 gayet başarılı . Hatta ben uzun bir süre gelen güncellemeleri yüklemiycem . Bu hali gayet tatminkar

    Hocam benim şarj berbar ötesi şurda mesajı yazarken bile yüzde 1 gitti 11.1 benim cihaza çok kötü geldi siz nasıl memnunsunuz? Tamam telefon akıcı güzel çalışıyor da şarj berbat durumda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    || MONSTER® TULPAR T7 v2.6" || || Intel® Core™ i7-4710MQ || || 3GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX970M 192-Bit DX12 || || 17.3" Full HD 1920x1080 Mat LED ||
  • Teğmen
    144 Mesaj

    Hocam bende de ayni durum var hangi sürümden geçtiniz bi de temiz kurulum yaptınız mı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    huso60 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9149 Mesaj

    Hocam bende 8 veya 8,5 saat kullanım değerlerinde şimdilik . Bence iyi ama ben yeni geçtim 7 plusa eski sürümlerde daha üstü varmıydı hiç deneyimlemedim. Üstteki bi arkadaş 10 saat kullanım falan yazmış inşallah bigün bizde görürüz ama ben şu halinden bile bi hayli memnunum. Bu arada ben yedek alıp dfu moda aldım ve itunes üzerinden sıdırdan kurulum yaptım . Etkisi varsa şayet ,fark burdan gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _2FAST4U_ -- 4 Kasım 2017; 23:53:42 >
    |
    |
    huso60 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    14043 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Beyler herşey güncel olmasına rağmen böyle bir sorunum var. Sizde karşılaştınız mı hiç?





    Karikatürden kaynaklanıyor olabilir hocam.

    şakacı çocuk seni&#129299;&#129323;

    Sen de uslu bir çocuk olursan, belki şirinleri bile görebilirsin.

    Hiç aramıyosun be vicdansız



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1035 Mesaj
    Dostlar 8 Plus’taki bokeh effect özelliği 7 Plus’a da gelir mi.? Bu özellik kamera ve lens ile mi alakalı yoksa yazılım ile halledilebilir mi.?

    Teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ronin1453 -- 5 Kasım 2017; 0:36:58 >
    _____________________________
    Kafesinden kaçmış birer kartal gibi, hiç yorulmamış ve aç kurtlar gibi, amansız bir Sayan dağı fırtınası gibi geldiler üstümüze prensim. Son askeriniz de orada can verdiğinde ve son bayrak da toprağa düştüğünde, onlar hiç arkalarına bakmadan ve sanki hiç savaşmamış gibi sürdüler atlarını bozkıra. Prensim soruyorsunuz nasıl durdurabiliriz diye.? Efendim, onlar (TÜRKLER) durdurulamazlar."
  • Binbaşı
    1783 Mesaj
    iPhone 7 Plus
    iOS 11 den sonra fotoğraf performansı düşüş olduğunu düşünüyorum. Odak yapıp çekiyor.
    Odaklanıyor fulu oluyor tam odak yapmıyor.

    sizlerde de böyle birşey var mi ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    12359 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Beyler herşey güncel olmasına rağmen böyle bir sorunum var. Sizde karşılaştınız mı hiç?





    Karikatürden kaynaklanıyor olabilir hocam.

    şakacı çocuk seni&#129299;&#129323;

    Sen de uslu bir çocuk olursan, belki şirinleri bile görebilirsin.

    Hiç aramıyosun be vicdansız

    Sıkıldım oğlum senden.
    _____________________________
    The people who know their business is earning




  • Yüzbaşı
    348 Mesaj

    iBackupBot for iTunes bilgisayara şu uygulamayı yükleyerek bakabilirsin.
    |
    |
    AD17 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    imza yok barnak bassam
  • Yarbay
    2201 Mesaj
    Facebook’ta gif açtıktan sonra kapatsam bile 2-3 saniyede bir şöyle bir şey açılıyor. Bu salak sorunun bir çözümü var mı? Aşırı sinir bozucu. Sürekli açılıyor kapatsam bile. En sonunda safariyi kapatıp baştan açmak zorunda kalıyorum.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Steam ID:Sör Aragorn
  • Yarbay
    14043 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Beyler herşey güncel olmasına rağmen böyle bir sorunum var. Sizde karşılaştınız mı hiç?





    Karikatürden kaynaklanıyor olabilir hocam.

    şakacı çocuk seni&#129299;&#129323;

    Sen de uslu bir çocuk olursan, belki şirinleri bile görebilirsin.

    Hiç aramıyosun be vicdansız

    Sıkıldım oğlum senden.

    İsabet olmuş, bende



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mburak32

    Hocam bende de ayni durum var hangi sürümden geçtiniz bi de temiz kurulum yaptınız mı

    Ben iOS 11 çıktıktan beri her güncellemeyi kurdum takip ederek 11.1 e kadar geldim. Her güncellemede şarj durumu daha da kötüye gitti diye düşünüyorum. Temiz kurulum yapmadım ama 11.1 i iTunes üzerinden güncelledim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    || MONSTER® TULPAR T7 v2.6" || || Intel® Core™ i7-4710MQ || || 3GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX970M 192-Bit DX12 || || 17.3" Full HD 1920x1080 Mat LED ||
  • Yüzbaşı
    819 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _2FAST4U_

    Hocam bende 8 veya 8,5 saat kullanım değerlerinde şimdilik . Bence iyi ama ben yeni geçtim 7 plusa eski sürümlerde daha üstü varmıydı hiç deneyimlemedim. Üstteki bi arkadaş 10 saat kullanım falan yazmış inşallah bigün bizde görürüz ama ben şu halinden bile bi hayli memnunum. Bu arada ben yedek alıp dfu moda aldım ve itunes üzerinden sıdırdan kurulum yaptım . Etkisi varsa şayet ,fark burdan gelebilir.

    Yüzde 100 den yüzde 3-5 lere kadar 8 saat mi alıyorsunuz hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    || MONSTER® TULPAR T7 v2.6" || || Intel® Core™ i7-4710MQ || || 3GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX970M 192-Bit DX12 || || 17.3" Full HD 1920x1080 Mat LED ||
  • Yarbay
    4828 Mesaj
    Arkadaşlar, 7 plus telefonumda YouTube tan falan video izlerken ısınma olmaya başladı, kameranın aldına doğru orta logo kadar sağ taraf ağırlıklı ısınma hissediyorum. 11.1 deyim normal mi bu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Media Sözlük
canlı radyo dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,783
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.