Şimdi Ara

Apple iPhone 6s / iPhone 6s Plus [ANA KONU] (1812. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40.505
Cevap
310
Favori
1.290.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18101811181218131814
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende 12.1.4var 6splus
    Sıkıntısız bence geçilebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, 6S Plus 64 ün ekranını tuz hale getirdim çok şükür 😅 ekran değişimi yapacağım, bu vesileyle bitik vaziyette olan pilimi de değiştireceğim Deji nin 3300 mAH lık bataryasını kullanan var mı hiç aramızda, Deji batarya nasıldır tavsiye edermisiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R-sqL R kullanıcısına yanıt
    Orjinal batarya kullanmanız daha yerinde olur kanaatindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ios 12 de orta tuş titreşim ayarı niye yok bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R-sqL R kullanıcısına yanıt
    6s 2200 mah kullanıyorum memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kef14 kullanıcısına yanıt
    Sorununuz devam ediyorsa gürültü önlemeyi kapatın ve mikrofon yerini ıslak mendil yardımı ile iğne ucuyla temizleyin ben bu şekilde çözdüm bulmuştum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • baranselona kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler. Sorun devam ediyor. Önerilerizi Denerim. Normalde bu gürültü önleyicisinin açık mi kapalı mı olması gerekiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kef14 kullanıcısına yanıt
    Normal şartlarda açık olması gerekiyor fakat gerek telefonun eskimesiyle engelleyici mikrofonun eskimesi yazılımla kalibresini yitirmesi.. gerek bu zamana kadar içeri aldığı yağ toz kir vs içeri dolması sebebiyle yarardan çok zarar getiriyor ben sorunumu bu şekilde çözmüştüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shawshang

    17 aylık 6s telefona dün 12.1.4'ü kurdum kestirmeler için. Pil sağlığı %84e düştüğünden beri telefon su gibi şarj yiyordu.Değişen bir şey olmadı halen bataryayı sömürüyor :) bana en yakın olan mall of istanbul içindeki servis dükkanı kapamış işlem yaptıramadım.

    Tavsiyeniz neresi olur batarya değişim için ?
    Zorlu center apple saat 13:45e randevu alıp gittim. Eleman yaptığı kontrolde 421 şarj döngüsü gördü. Telefona bağladığı yazılımda "pil değişim önerilmez" ibaresini görünce yapacak bir şeyin olmadığını şuan ki pil durumunun (%84) normal olduğunu, 500 döngüyü geçtiğinde de batarya değişiminin ücretli olduğunu söyledi.

    Garanti süresi süresi içinde %80 altına düşerse ( şarj döngüsünü kontrol etmek için ) tekrar randevu alıp gideceğim.




  • BORATAKAR kullanıcısına yanıt
    6-6s 2200 mah 6 plus -6splus 3300 mah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba
    iphone 6s sahibiyim ve uzun bir batarya problemi süreci yaşadım ve malesef çözüm bulunamadı yardımınıza ihtiyacım var belki benzer süreç yaşayan vardır. süreç şöyle gelişti.
    İphone 6s sahibiyim batarya değişim programında olan telefonlardan çıktı. apple aradığıdımda 3 yıllık bir program olduğunu(aralık 2016-aralık2019) normal garanti bitse bile çözümün olacağını söylediler. Batarya tamamen gitmeye başlayınca ağustos 2018de izmir karşıyaka pupa yetkili serviste batarya değişimi yapıldı ve telefonu kullanmaya devam ettim. ancak 2018 ekim ayında yine kapanmalar ve normal bekleme zamanında çok hızlı şarj inmeleri oldu, apple aradım durumu anlattığımda tanılama testi aldılar bataryanın bozuk tekrardan servise gitmesi gerekiyor dendi. yedek telefon olmadığı için 2019 ocak ayında tekrardan pupa bilişime telefonu bıraktım süreç buradan sonra başladı batarya bozuk rapaoru ile ücretli değişim çıktı. takılan parça 3 aylık garantiliymiş apple ile görüştüm tekrardan zaten takılan batarya 3 ayda tekrar bozuldu şimdi ücretli değişim ile çözüm olacak mı o belli değil diye itiraz ettim uzun uğraşlar sonucu kıdemli danışman telefonu ''istisna'' ile apple onarım merkezine çekti burada ücretsiz batarya değişimi yapıldı. Daha sonra telefonu tekrardan pupadan aldık bu süre. 13 gün kadar sürdü. Biz nihayet oldu dedik ancak değişen tek şey içindeki batarya oldu. Sorunlar malesef devam ediyordu. Telefon gece yatarken şarja takmadığımızda %40 da bıraktık diyelim sabah şarj işareti uyanıyoruz(7saatlik bekleme modu wifi arka planda çalışan uygulama yok).
    Tekrar apple ile görüştüm Kıdemli danışman B. hanıma durumu anlattım uzun uzun kendisinin teknik servisten rapora ihtiyacı olduğunu belirtti bu rapor ile evimizden çıkmadan sorunun kökten çözüleceğini belirtti.(açık açık bazı şeyleri söyleyemiyoruz prosedür gereği dedi) neyse bu sefer Konya Gürgençler teknik servise götürdük teslim ettik, Telefonu teslim alan görevli bilgisayardan hızlı şarj inmelerini gördü normal olmadığını kabul etti teknisyenlerimizde bu durumu görecektir dedi.(durumu ispatlayan 15-20 tane ekran görüntüsü var). aradan 4 gün geçti telefon adresimize kargo ile geri geld. aradım yapılan testlerde donanımsal hata bulunamadı dendi ve rapor gönderildi.
    2 gün sonra tekrar servise gittim itiraz ettim haklısınız diyorlar ekran görüntülerine falan baktılar. ancak apple'ın bir testi var ve bu testte çıkmayan hatayı yazamayız dediler. Sorunlu telefonu sorunsuz olarak kabul etmemiz istendi başka bir şey yapılamayacağı ama yazılımsal hata olabileceğini (icloud hesabına etki eden 3. parti uygulamaları olduğunu belirttiler, spotify üzerinde durdular) yeni bir icloud hesabı açıp telefonu kullanmamız istendi çözüm istediğimiz için denedik ama yine 2 saat gibi bekleme modunda kapalı ekran 2 dakika arama sadece %32 den %8 düştü telefon tekrar servise kabul ettiler. Daha sonra iş gününde beklenilen rapor çıktı. (PİL SÜREKLİ BİTMEKTEDİR KULLANILMADIĞI HALDE AYGITIN PİL SEVİYESİ DÜŞMEKTEDİR.)
    Bir başka durumda burada başladı bizimle ilgilenen kıdemli danışman B. hanımın son iş günüydü.(bu durumu daha önceden belirtmişti yaklaşık 2 haftalık bir süreç geçirmiştik.)Benimle yaptığı görüşmede rapor her şeyi çözecek merak etmeyin başka arkadaşım alacak dosyayı çözüm olacak dedi. Ancak alan kıdemli danışman tekrardan onarım merkezine gitmesi gerektiğini onların raporunun gerektiğini belirtip B. hanımın bize yanlış bilgi verdiğini gerçekleşmeyecek vaatlerde bulunduğunu belirrti.
    Sonuç olarak 9 mart tarihinde apple onarım merkezi tekrardan donanımsal hata olmadığını belirten bir raporla telefonu gürgençlere geri göndermiş.
    Sonuç olarak insanların gözünle gördüğü kabul ettiği problem testte gözükmüyor diye problem çözülemiyor böyle kullanına geliyor Apple tarafından sorunlu olduğu kabul edilen telefon. Kıdemli danışman da başka destek verilemeyeceğini belirtip dosyayı kapattı.
    B. hanımın o gün son iş günü olmasa belki daha farklı çözümlenecek problem malesef çözümlenmedi.
    Bu süreç 3 ocak ile 9 mart arasında 5-6 kıdemli danışman ile yaşandı.Bundan sonrası büyük ihtimalle tüketici hakem heyeti süreci ile devam edecek arkadaşlar.
    Başka yapılabilecek bir durum varsa yardımlara açığım teşekkürler.




  • burak1710fb B kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun aslında 3 kere aynı problemden gidiyorsa cihazın değişimi oluyor diye biliyorum ama tüketici hakem heyetine bunu da sorun cihaz değişimi yaptırmaya çalışın ücret iadesi isterseniz o zaman verdiğiniz paralara aynı cihazı alamayabilirsiniz, tekrardan geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GknKyc kullanıcısına yanıt
    Anlamadım ki ben de çok sıkıcı bir süreç yaşadım ama sonuç şuanlık alamadım belki İstanbul’da direkt servislerine gitme imkanım olsa daha farklı çözüm olurdu.

    Kullanımda görülen sorun ekran görüntüleri ile ispatlı ama neymiş testte gözükmesi gerekiyormuş yetkili servisin rapor ettiğini onarım merkezi geri çevirdi bezdirme politikası yaşattılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak1710fb B kullanıcısına yanıt
    İstanbulda tanıdığınız var ise eski servis raporlarıyla onu gönderin muhtemelen çözüme ulaşırsınız diye düşünüyorum, 1 kere pil 1 kere cihaz değişimi yaptırdım garantim dolmadan akasyada hiçbir problem yaşatmadılar, umarım sorununuz çözülür, ya da şöyle yapın alın bitane 2200mah deji batarya takabiliyosanız siz takın veya telefoncuya taktırın yolunuza bakın ben yurtdışı cihazımada batarya değişimi yaptırdım pupada ücretli olarak dandik bataryaları apple’ın 6s plus 6 saati zor görüyorum bu sene değiştirdik 2 sene böyle kullanıp sonrasında deji bataryayla yoluma devam etmeyi planlıyorum, siz bunu bi düşünün.
    İyi forumlar,

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkes deji den memnunmuş anladığım kadarıyla. Hade bakalım birkaç güne batarya ve tamir kiti elimde olur deneriz. Umarım tel kendine gelir. Ziraa yakın zamanda garantisi bittiği ve sırf telefonsuz kalmamak adına değiştirmediğinden pil durumu şu an %81’de. Lakin gün içinde 3-4 kere şarja takmak zorunda kalmamla beraber pil bazen %30’a geldiğinde tel kapanıyor bazen %3-4 lere kadar da bir şey olmuyor. Şarj sırasında ise neredeyse hemen doluyor.

    Sürüm: 12.1.2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teneke_kupa -- 13 Mart 2019; 22:32:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar fotoğraflar klasörü içerisinde önemli bilgilerin olduğu bir klasör oluşturdum.. bazı resimleri buraya taşımak istiyorum ama film rulosunun içerinden kesilmiyor. Taşıma işlemi yapamıyor muyuz??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi titan1905 -- 13 Mart 2019; 23:23:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, aranızda servis dışında ekran değişimi yaptıran oldumu ? 3D Touch gibi ekran özelliklerinde problem oluyormu yan sanayi ekranlarda ? bana önerebileceğiniz bir ekran varmı link atabilirmisiniz ?
  • baranselona kullanıcısına yanıt
    Bunu kapalı konuma getirince de düzelmedi. İnternetden baktım. Bazıları sim kartlı değiştirin, cihazda sorun yok yazmışlar. Acaba sim kartla olabilir mi? Turkcell 4G uyumlu yeni sim kart?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • R-sqL R kullanıcısına yanıt
    3DT özelliği zaten yan sanayi ekranlarda olan bir özellik değil. Dolayısıyla bu özellikten mahrum kalırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18101811181218131814
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.