Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.508
Cevap
232
Favori
760.254
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1625 Mesaj

    Merhabaa hocam şarj %70'de battery doctoru açıp şarja taktım dolsunda film izliyim gece diye dışarı çıktım geldim şarj %51 düşmüş ben bu durumu anlamadım. Şimdi şarjdan çektim whatsapta cevap bekliyen dostlarım olduğu için neden böle şarj düştü acaba? Birde dolmadan çektik umarım zararı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 131murat -- 7 Eylül 2016; 23:41:37 >
    |
    |
    Bahsedilenler: ObtObt
    _____________________________
  • Çavuş
    81 Mesaj
    Arkadaşlar 8 aylık 5s telefonumun sağ üst köşede ekranla kasa ayrılıyor
    Servise versem sonuç ne olur
    Adana da yaşıyorum genpa kvk başarı var hangisine vermeliyim bana yardımcı olun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1625 Mesaj




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    131murat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2516 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    NakahNiyesuh


    quote:

    Orijinalden alıntı: oktayy82

    Arkadaşlar 8 aylık 5s telefonumun sağ üst köşede ekranla kasa ayrılıyor
    Servise versem sonuç ne olur
    Adana da yaşıyorum genpa kvk başarı var hangisine vermeliyim bana yardımcı olun

    Mersin'deki Gürgençler'e götür şarjda sıkıntı vardı verdim 4 gün içinde yeni telefon getirdiler yarın almaya gideceğim.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Şarj %100 olmadan çekmenin herhangi bir zararı yok ama dediğiniz şekilde olması pek normal değil. O şekildeyken şarj kablosunu çıkarıp tekrar takmayı dener misiniz? Şarj durumunda değişiklik olup olmamasını gözlemleyiniz. Sorun devam ederse cihazı garantiye göndermenizi tavsiye ederim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    131murat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ★★★ Apple | iPhone SE | 16 GB | Uzay Grisi ★★★
  • Yarbay
    3917 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oktayy82

    Arkadaşlar 8 aylık 5s telefonumun sağ üst köşede ekranla kasa ayrılıyor
    Servise versem sonuç ne olur
    Adana da yaşıyorum genpa kvk başarı var hangisine vermeliyim bana yardımcı olun

    Yanlış bilmiyorsam Kvk ve başarı apple ürünlerine bakmıyor yanlış biliyor olabilirim genpa bırakmanızı öneririm yıllardır apple servisi be firma sorun yasamazsın muhtemelen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Arkadaşlar danışmak istediğim bir sorum var şimdiden teşekkür ederim..



    Bi abimden (iş yerinden) iphone 5s aldım oda başka bi arkadaşından 200 TL ye almış ve cihaz itunes hatasında kalmış güncelleme de yani, bana getirdi ve bende bunu yapar ve satın alırım dedim 300-400 e felan..



    Ve telefonu uzun uğraşlar sonunda 9.3.5 sürümü yüklemeyi başardım.



    Ama telefonu açtığımda sim kartımı okumadı çok uğraştım ve sitenin tekinde imei nu'yu sorgulayın yazıyordu ve aklıma geldi hemen e-devlet ten sorguladım. Cihaz kayıtlı değil yazıyordu.



    Bu cihaz için ne yapabilirim pasaporta işleyebilirmiyim acaba yada imei çakılır mı buna ne yapmam gerekir?

    edit: Telefon Türkiye'den alınma imiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchmuTzReqaL -- 8 Eylül 2016; 9:15:03 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1323 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SchmuTzReqaL

    Arkadaşlar danışmak istediğim bir sorum var şimdiden teşekkür ederim..



    Bi abimden (iş yerinden) iphone 5s aldım oda başka bi arkadaşından 200 TL ye almış ve cihaz itunes hatasında kalmış güncelleme de yani, bana getirdi ve bende bunu yapar ve satın alırım dedim 300-400 e felan..



    Ve telefonu uzun uğraşlar sonunda 9.3.5 sürümü yüklemeyi başardım.



    Ama telefonu açtığımda sim kartımı okumadı çok uğraştım ve sitenin tekinde imei nu'yu sorgulayın yazıyordu ve aklıma geldi hemen e-devlet ten sorguladım. Cihaz kayıtlı değil yazıyordu.



    Bu cihaz için ne yapabilirim pasaporta işleyebilirmiyim acaba yada imei çakılır mı buna ne yapmam gerekir?

    edit: Telefon Türkiye'den alınma imiş.

    Merhaba,
    Eğer cihaz kayıtlı değilse tek çözüm pasaporta kaydettirmek olacaktır.
    Imei çıkılmaz bu cihazlara.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    iPhone 5s Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16GB Uzay Grisi





  • Teğmen
    158 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ffrisby


    quote:

    Orijinalden alıntı: SchmuTzReqaL

    Arkadaşlar danışmak istediğim bir sorum var şimdiden teşekkür ederim..



    Bi abimden (iş yerinden) iphone 5s aldım oda başka bi arkadaşından 200 TL ye almış ve cihaz itunes hatasında kalmış güncelleme de yani, bana getirdi ve bende bunu yapar ve satın alırım dedim 300-400 e felan..



    Ve telefonu uzun uğraşlar sonunda 9.3.5 sürümü yüklemeyi başardım.



    Ama telefonu açtığımda sim kartımı okumadı çok uğraştım ve sitenin tekinde imei nu'yu sorgulayın yazıyordu ve aklıma geldi hemen e-devlet ten sorguladım. Cihaz kayıtlı değil yazıyordu.



    Bu cihaz için ne yapabilirim pasaporta işleyebilirmiyim acaba yada imei çakılır mı buna ne yapmam gerekir?

    edit: Telefon Türkiye'den alınma imiş.

    Merhaba,
    Eğer cihaz kayıtlı değilse tek çözüm pasaporta kaydettirmek olacaktır.
    Imei çıkılmaz bu cihazlara.

    sizede merhaba ve günaydın hocam ;



    öncelikle cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Ve ekliyorum bu telefonun kaydı, Türkiye den alındı ise nasıl silindi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchmuTzReqaL -- 8 Eylül 2016; 9:35:22 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2795 Mesaj
    Selam , kız arkadaşımın 5s ini satıyorum arkadaşlar ilgilenen varsa pm atabilir temiz kullanılmış cihaz beyaz renk 16gb.
    |
    |
    _____________________________
    Steam nick: castillarasim
  • Çavuş
    50 Mesaj
    https://forum.donanimhaber.com/m_120201652/tm.htm Bu konuda açıkça belirttim, iPhone 5'im elma logosunda takılı kaldı ve fotoğraflarımı kurtarmak istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    43 Mesaj
    Youtube da video izlerken sürekli wifi baglantisi 2-3 dakika izledikten sonra oynatma hatasi aliyorum sorun telefonda mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Pokémon GO Oynamayanlar Kulübü

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Uzun süreli izliyorsanız telefonun ısınmasından kaynaklanabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Swons kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ★★★ Apple | iPhone SE | 16 GB | Uzay Grisi ★★★
  • Çavuş
    43 Mesaj

    Yok hocam açar açmaz ve her seferinde oluyor

    Ağ ayarlarını sıfırladım güncelleme yaptım düzelmedi

    Telefon 1 haftalık sıfır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ObtObt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    Pokémon GO Oynamayanlar Kulübü

  • Yüzbaşı
    381 Mesaj
    dostum , 5s yuksek mah degerli android telefonlar gibi , usb cikisi olan aygitlardan zor sarj olan bi telefon degil , yaninda zaten hafif ve cok ta kaba olmayan bi lightning kabloyla gezersen , yakaladogin fis , pc , plazma arkasi usb cikisi , yazicinin yanindaki usb cikisi vb. yerlerden cok rahat sarj edebiliyorsun , gun icinde sadece (kafasi haric bak) bi kablo ile gezmen yeterli olacaktir , her yerde priz ve kafa cozuluyo zaten...

    sarj olayi da sorun olmazsa , standart app kullaniminda , muzik dinlemede ve an'i yakalayacak sekilde kamera kullaniminda 5s "budur iste" ayarinda bi telefondur ...

    daha ustu modellerde zaten fantazi boyutu oluyo ...

    benim icin 5s in ekran boyutu , ozellikle gun icinde arac kullanan bi kullanici icin en ideal boyut

    sadece paran varsa se , ama yoksa da 5s her turlu is gorur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Hayatlar 34,Hayaller 53
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Telefonu yeni aldım ilk gelen şarjını bitirip kaç saat şarj etmeliyim ? 100 olunca çekmeli miyim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6741 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jumper34

    Telefonu yeni aldım ilk gelen şarjını bitirip kaç saat şarj etmeliyim ? 100 olunca çekmeli miyim?

    fark etmez geceden koy sabah alirsin sarjdan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5182 Mesaj
    http://www.spigen.com.tr/iPhone-55sSE-Kilif-Spigen-Neo-Hybrid-Gun-Metal,PR-1865.html

    bu kılıf aldım çok iyi tavsiye ederim eğer cebinde anahtarla meraber falan taşıyorsanız çok fena koruyor
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1370 Mesaj
    arkadaşlar bu telefon 1200 tlye değer mi Şu anda ? Takılamlar var mı ios 10 ile birlikte,Iphone 7 de geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kjaerbye -- 9 Eylül 2016; 15:59:31 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jumper34

    Telefonu yeni aldım ilk gelen şarjını bitirip kaç saat şarj etmeliyim ? 100 olunca çekmeli miyim?

    Hocam görüşlerinizi yazar mısınız ? şarjı nasıl ekran nasıl geliyo küçük mü ? yazılım nasıl yavaşlık var mı ? Hangi telden geçtiniz vs teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
Blogio
son dakika
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,545
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.