Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.508
Cevap
232
Favori
760.243
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    693 Mesaj
    Merhaba herkese. 2 haftalık sıfır telefonumda bi problem var.Problem şu:
    Telefonun şarz yüzdesi hiç tutarlı değil. Örneğin teli %65 te şarzdan çektiğimde abartısız bir ya da iki saat hiç değişmiyo. Veya telefonu %50de şarzdan çekiyorum bir daha taktığımda bu sefer aniden % 70 80 lere fırlıyo. Az önce durduk yerde %80den birden %60 gösterdi sonra ekranı kapadım açtım bir daha %80 oldu. Bu tür bir sorunla karşılaşan oldu mu? Telefon sıfır garantili 9.3.3 le geldi. sonra 9.3.4e yükselttim. Yükselttikten sonra mı yoksa daha önceden de mi vardı emin değilim. Garantiye mi yollasam ama telefonsuz kalmak istemiyorum yoksa problem yazılımsal mıdır güncellemeyi mi bekliyim. Yardımlarınızı önerilerinizi bekliyorum. Sıfır 2 haftalık cihazda böyle bir sorun olması normal mi? ilk kez İphone kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitman298 -- 22 Ağustos 2016; 11:49:14 >
    _____________________________
  • Yarbay
    9009 Mesaj
    Ankaradan çok temiz kutulu garantili faturalı 5s satan var mı 900 tl ye almak istiyorum max 1 yıl kullanılmış olmak şartıyla.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Telefonunuzu sıfırlamanızı öneririm.
    |
    |
    hitman298 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ★★★ Apple | iPhone SE | 16 GB | Uzay Grisi ★★★
  • Yarbay
    2216 Mesaj
    ios 8 de son aramalar listesini artırmanın bir yolu var mı?

    (örn: son 100 aramanın kaydını tutsun istiyorum)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dagnomels

    Beyler deneyimlerinize dayanarak cevap vermenizi istiyorum sizce batarya konusunda 9.3.2 mi yoksa 9.3.3 mü daha iyi? Şuan iOS 10 Beta 7 kullanıyorum iki sürümden birine döncem fikirlerinizle yardımcı olursanız sevinirim.

    9.3.4
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2900 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman298

    Merhaba herkese. 2 haftalık sıfır telefonumda bi problem var. Ve apple a hiç yakıştıramadım. Problem şu:
    Telefonun şarz yüzdesi hiç tutarlı değil. Örneğin teli %65 te şarzdan çektiğimde abartısız bir ya da iki saat hiç değişmiyo. Veya telefonu %50de şarzdan çekiyorum bir daha taktığımda bu sefer aniden % 70 80 lere fırlıyo. Az önce durduk yerde %80den birden %60 gösterdi sonra ekranı kapadım açtım bir daha %80 oldu. Bu tür bir sorunla karşılaşan oldu mu? Telefon sıfır garantili 9.3.3 le geldi. sonra 9.3.4e yükselttim. Yükselttikten sonra mı yoksa daha önceden de mi vardı emin değilim. Garantiye mi yollasam ama telefonsuz kalmak istemiyorum yoksa problem yazılımsal mıdır güncellemeyi mi bekliyim. Yardımlarınızı önerilerinizi bekliyorum. Sıfır 2 haftalık cihazda böyle bir sorun olması normal mi? ilk kez İphonr kullanıyorum.

    Problem cihazı tam şarj etmediğinizden kaynaklanıyor. Benim cihazımdada var. LG G2 kullanırken de yaşıyordum bu durumu. Servise verip telefonsuz kalmanızı önermem.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Intel Xeon E5 2660 2.2 GHz 20MB Cache 8 core/16 Thread - Huanan X79 Deluxe - Samsung 4x4 GB Quad 1600 MHz ECC REG Bellek - Gigabyte Winforce GTX 960 OC 2 GB - Adata XPG Gammix S11 Pro 256 GB NVMe SSD - 2x WD Blue 1 TB 128 MB Cache 2.5" 5400 Rpm HDD (RAID 0 Mode) - Aerocool AERO-300 Kasa - Dark Force 500W Power Supply - Samsung 23.5" Curved CF390 Monitör




  • Yüzbaşı
    693 Mesaj

    Apple destegi aradım. Uzaktan test yaptılar. Bataryam gayet sağlıklı çıktı. Batarya kalibrasyonu da yaptım. Şu an sorun çözüldü.

    Teşekkür ederim cvplar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitman298 -- 22 Ağustos 2016; 11:28:07 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Want to kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör ObtObt
    _____________________________
  • Yarbay
    3917 Mesaj
    Arkadaşlar uygulamaların verileri silmek mümkün mu Facebook 600 mb olmuş mesela 450 mb veri diyor ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    716 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bsliali

    Arkadaşlar uygulamaların verileri silmek mümkün mu Facebook 600 mb olmuş mesela 450 mb veri diyor ?

    Uygulamayı silip tekrar Appstore'dan kuracaksınız.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bunicktamyirmidörtharfli

    quote:

    Orijinalden alıntı: ninjakusi

    hocam hayırlı olsun ben de 20 gün önce uzay grisi sıfır aldım 3-4 yıl kullanmayı düşünüyorum. süper tlfon çok memnunum

    Hocam uzay grisi arkadaşımda var ama silver rengide baya güzel ben beyaz rengini alime alıp incelediğimde beyaz almaya karar verdim.Beyaz çok şık duruyor 2 yıl kullanırım inşallah sorunsuzca silikon kılıf aldım kılıfsız kullanmak daha iyi ama insan kıyamıyor

    hocam mrb eski yorumlara göz attım da bakıyorum iphone se modeline geçmişsiniz. ben bu tarihten sonra 10 tane tlfon değiştim neler neler kullanmadım ki ama yine en sonunda iphone 5s gümüş aldım

    şubat 2016 da yorumlar yapılmış :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ninjakusi -- 22 Ağustos 2016; 15:36:57 >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman298

    Apple destegi aradım. Uzaktan test yaptılar. Bataryam gayet sağlıklı çıktı. Batarya kalibrasyonu da yaptım. Şu an sorun çözüldü.

    Teşekkür ederim cvplar için.

    Rica ederim. Adınıza sevindim.
    |
    |
    _____________________________
    ★★★ Apple | iPhone SE | 16 GB | Uzay Grisi ★★★
  • Binbaşı
    1625 Mesaj
    Telefonda real racing 3 oynuyan varmı? Biliyorum yüksek grafikli oyun ama telefonda yapabilecek birşey yok böle zamanımı öldürebileceğim oyun çok az. :) acaba kaç saat kullanım süresi verir real racing oynasak günde 1 saat % kaç şarj düşer?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 131murat

    Telefonda real racing 3 oynuyan varmı? Biliyorum yüksek grafikli oyun ama telefonda yapabilecek birşey yok böle zamanımı öldürebileceğim oyun çok az. :) acaba kaç saat kullanım süresi verir real racing oynasak günde 1 saat % kaç şarj düşer?

    Hocam ben bir ara oynuyordum, max 1.5 2 saate biter sarjiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1625 Mesaj

    Sağol hocam teşekkür ederim. Zaten oyunu beğenmedim ya da beceremedim başka bi oyun arıyorumda hiç böyle vakit öldürebileceğim oyun yokmu app storede?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Apple Incorporated kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1598 Mesaj
    Ben ios8.4.1 kullanıyorum iOS 9 a geçirmelimiyim beklemelimiyim hiç bir sıkıntı yaşamıyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Xiaomi Note 6 Pro ~ iPHONE 6S 64GB
    2005 Fiat Marea 1.6 Exclusive
  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: veyiss_18

    Ben ios8.4.1 kullanıyorum iOS 9 a geçirmelimiyim beklemelimiyim hiç bir sıkıntı yaşamıyorum.

    kal sorun yoksa.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1598 Mesaj

    Kalması sorun değil de yarın iOS 10 çıkınca birdahaki iOS 9 a geçemem olursa geçersem 9 a bir daha 10 a geçmem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Xiaomi Note 6 Pro ~ iPHONE 6S 64GB
    2005 Fiat Marea 1.6 Exclusive
  • Yarbay
    11940 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: veyiss_18

    Kalması sorun değil de yarın iOS 10 çıkınca birdahaki iOS 9 a geçemem olursa geçersem 9 a bir daha 10 a geçmem

    ios 10 ilk çıktığında geçersin beğenmezsen 9 a dönersin.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1598 Mesaj

    Ben iOS 10 a hiç geçirmeyi düşünmüyor Max 9 da kalacam şuan iOS 9 da sorun var mı

    Birde hocam benim 5s in kamerası odaklanıyor yakın çekim puslu neden yapar acaba ayarı var mı veya güncellemem çare olur mu acaba garantinden Şubat'ta Sıfır geldi birdaha güncellemedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Xiaomi Note 6 Pro ~ iPHONE 6S 64GB
    2005 Fiat Marea 1.6 Exclusive
  • Binbaşı
    1758 Mesaj
    arkadaşlar konumuzla alakasız ama bir sorum olacak whatsaapp üzerinden sesli görüşmemiz sırasında çevrimiçi mi görünüyoruz yoksa çevrimdışı mı ? yani mesala 1 saat konuştum 1 saat hep çevrimiçi mi oluyoruz? bilgisi olan var mı ?
    |
    |
    _____________________________
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...!





    Xiaomi Redmi Note 4X
    \\ 3 GB Ram || 32 GB Rom || Snapdragon 625 || 5.5" FHD IPS || MIUI 9 || 4100 mAh //
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
Lastik Fiyatları
SEO
üniversite
son dakika
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.