Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: o1k9a0n3 Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
22.509
Cevap
232
Favori
760.666
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    443 Mesaj

    Bilgisayarımdan telefonuma nasıl resim atabilirim hocam?
    |
    |
    Bahsedilenler: Omega
    _____________________________
  • Binbaşı
    1280 Mesaj

    I tools ile sanirim tam bilmiyorum hocam bende o isleri



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Shmurda kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    La geldik bir fırtına gidiyoruz bir fırtına.
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 16 saat 49 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    Bende Omega nın dediği gibi iTools ve İtunes kullanıyorum cihaz ile ilgili tüm işelrim için PC de.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Shmurda kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    443 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Bende Omega nın dediği gibi iTools ve İtunes kullanıyorum cihaz ile ilgili tüm işelrim için PC de.

    Teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    632 Mesaj

    hocam bendede control center açıldı sola çekiyorum çekiyorum hiç bişey olmadı home + power yaptım 20sn bekledi düzeldi bazende donuyor hiç bişey olmuyor kendisi yeniden başlıyor çok olmasada arada sırada oluyor 8.3 jb li
    |
    |
    Ingrid kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1280 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zebani Hırsızı

    Pazartesi cihazı (Gold 16 GB) aldım bugün elime geçicek eklerseniz sevinirim.

    Birde ilk ios deneyimim olacak önereceğiniz şeyler varmı?

    Android kullanıyordun sanırım daha önceden neyse.hoşgeldin aramıza
    söyleyeceklerim şunlar 5s seni her açıdan tatmın edecektır ancak ekran küçüklüğü ve pil biraz sıkıntı yaratmıyor değil onun harıcınde 10 numara 5 yıldız telefondur kendisi hayırlı olsun gule gule kullan
    |
    |
    _____________________________
    La geldik bir fırtına gidiyoruz bir fırtına.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Merhaba arkadaşlar bende bugün aranıza katıldım 5s gold aldım ve kılıf da almayı düşünüorum fakat kılıflarım nerdeyse hepsi arka ve yan tasarım için yapılmış ön taraf korumasız kalıyor ekran çizilmelerini önlemek için ne yapmamız lazım ?
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 16 saat 49 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    Mümkünse cihazı,para ve anahtar ile aynı cebe koymayın yeterli, dokunmatiği hissizleştiren,ekranın canlılığını alan jelatinleri cihazdan uzak tutun derim,hani şu 10 liraya satılan.Hayırlı olsun.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheHunsEmperor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2663 Mesaj
    Onerdiginiz temperli cam filmi markasi var midir ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 16 saat 49 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    Spigen bulursanız deneyin derim biraz pahalıdır ama hakkını verir ,bizzat denemiş biriyim.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    NightGuardian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2663 Mesaj

    Hocam spigenin sitesinde dahil hicbiryerde bulamiyorum sizin bildiginiz spigen satan site varmi 5s icin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BekirTemel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 16 saat 49 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    6 ve 6+ çıkınca 5S için getirtmeyi bıraktılar o zaman,zamanında mobilcadde,spigen,hepsiburada,gg vesaire de satılıyordu,bu durumda yurt dışı ebay,amazon gibi yerlerden getirtmek sizin için en doğrusu gibi görünüyor,ben 6 çıkmadan önce 90 küsür liraya almıştım spigenin sitesinden,muhtemelen yurt dışından alındığında daha ucuza gelir onun dışında TR de bulmak zor gözüküyor.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    NightGuardian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    788 Mesaj

    Teknosa'nın kendi ürününü tavsiye ederim. 50 TL ücreti ve çok memnunum.
    Smart Shield.
    https://www.youtube.com/watch?v=xZQKhmiDlvk
    |
    |
    NightGuardian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Beyerdynamic DT 990 Premium 250 Ω /\ Audio-Technica ATH-M50x
  • Yarbay
    2663 Mesaj
    Tesekkur ediyorum hocam buyuk ihtimal teknosadan alicam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj
    Bu twitter ne dingil bir uygulama, 2 tane 5s var birinde gündem görünürken diğerinde görünmüyor, twitter hesap ayarları aynı 2sininde, yoksa bizim telefonlar mı dingil ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İçine doldurulacak çok şey olduğu zaman, günün yüzlerce cebi vardır.
    " Friedrich Nietzsche "
  • Binbaşı
    1280 Mesaj

    Kontrol ettim de bende yok hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tikerboy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    La geldik bir fırtına gidiyoruz bir fırtına.
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj

    Hocam valla bende vardı güncellemeyle gitti, diğer telefonda ki twitter da güncellendi halbuki, 2sinde de aynı sürüm var, anlamadım gitti.. Böyle saçma salak, ufak tefek hatalar delirtiyor insanı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Omega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İçine doldurulacak çok şey olduğu zaman, günün yüzlerce cebi vardır.
    " Friedrich Nietzsche "
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj

    Hocam sürüm 6.32 mi bakar mısın sana zahmet ? Twitter > ayarlar > hakkında 'dan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Omega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İçine doldurulacak çok şey olduğu zaman, günün yüzlerce cebi vardır.
    " Friedrich Nietzsche "
  • Binbaşı
    1280 Mesaj

    Evet öyle hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    tikerboy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    La geldik bir fırtına gidiyoruz bir fırtına.
  • Yüzbaşı
    252 Mesaj

    Sağolasın hocam, yeni güncellemeyle gider bu sıkıntılar inş.. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Omega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İçine doldurulacak çok şey olduğu zaman, günün yüzlerce cebi vardır.
    " Friedrich Nietzsche "
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
haberler
üniversite
Lastik Fiyatları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,511
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.