Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: MyHappy Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
22.509
Cevap
232
Favori
760.478
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    889 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Assholes

    1-Perspektif büyültmenin ne olduğunu açıklayabilecek bir arkadaş var mı acaba?

    2- Telefon bazen bir uygulamadayken kendi kendine birden o uygulamayı kapatıyor acaba bu normal midir?

    3- Battery doctor dan "memory usage ve cpu usage" değerlerine baktım biri 767m diğeride %73 gösteriyor, bu değerler normal midir?

    Hareketi azalt kapali oldugunda ana ekrandayken duvar kagidi hareketinize gore hareket eder, bunun icinde her koseden pay birakmasi gerekir . Duvar kagidinizi buyuterek kullanir .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________


    tolunaycakar.blogspot.com.tr
  • Yarbay
    8128 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GÖKHANK

    Merhaba
    Iphone 5s ile çektiğim fotoları otomatik modda çektiğim bazen ışığı ayarlayamiyorum ve hafif karanlık cikiyor.
    Çektiğim fotoların, işık seviyesini ayarlayabilecegim, düzenleyebilecegim hangi uygulamayı indirip kullanabilirim?

    Bu dediklerini biraz karanlık ortamda yaşıyorsan sana tavsiyem night cap adlı uygulamayı satın alman. Gece çekimlerinde çk güzel sonuç veriyor. Kısa zamanda bir örnek ile buraya koymaya çalışırım.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PORSCHE 911 CARRERA
    (hayalim)
    WİPE CACHE PARTİTİON NASIL YAPILIR ALTTAKİ LİNKE BAKIN
    http://www.youtube.com/watch?v=8VeVAuo7ux8
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Kilif oyle iyi oturuyor ki tekrar cikarmak isterken bile zorlaniyorsun az da olsa.Ben cok memnunum.Rek konusuna gelince telefonunda fark yaratmak istiyorsan telefonun rengine zit renkler kullan ama telefonla butun bir uyum istiyorsan telefonun renginde ve rengine yakin renkler kullanmani tavsiye ederim dostum.
    |
    |
    Bahsedilenler: beydur
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Dogrusu oyle degil.Yani telefon %100 dolunca hemen cekmemen gerekiyor.Battery doctor ile sarj ettiginde %100 doldugunda ayriyeten 45 dakika kadar sarj ediyor bu sure icinde batarya kalibrelendirmesi icin program voltaji dusuruyor ve daha saglikli batarya omru almis oluyorsun.Sarj ederken teelfon ekrani,sarj bitene kadar acik birakmalisin bataryayi korumak ve dogru sureleri degerleri almak icin bu gerekiyor.Sarj tamamiyle bitince program zaten uyari veriyor sarjdan cikar diye.
    |
    |
    Bahsedilenler: K.B.V.
    _____________________________
  • Yarbay
    4800 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Apple Specialist


    Kaç kere pm attım hala eklemediniz beni.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ☆☆☆Samsung Galaxy A70☆☆☆
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Yaklasik o 45 dakika sure icinde telefon sarjdayken program voltaji dusururerek bataryayi tam kapasite dolduruyor ve bu sayade batarya kalibrenledirilmis olup daha uzun omurlu,saglikli batarya elde etmis oluyoruz.22 derecenin altinda ve kilifsiz sarj etmenizi KESINLIKLE oneririm batarya sagligi icin.Batarya islemi bitene kadar da KESINLIKLE ekraniniz acik olsun,bekleme moduna almasina izin vermeyin telefonu.Program,bataryayi korumak icin en iyi sekilde tasarlanmis.Ben 2 gune yakin 6-8 saat arasi sureler aliyorum.7-8 saat arasindaki surelerimde en fazla 1 saat muzik dinlemis oluyorum.
    |
    |
    Bahsedilenler: kralcr1994
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    396 Mesaj

    Hocam çok teşekkür ederim



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kronossus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    [link=https://forum.donanimhaber.com/xiaomi-mi-8-ana-konu--133114763][color=
  • Teğmen
    197 Mesaj
    Ya boyle bi kalitesiz bi parca olmaz tel kiliftayken bile kucuk boya atmis yemin ediyorum kullanma hevesi kalmadi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1091 Mesaj

    Biraz daha bekle lg g3 al Tipine bak yeter zaten :)

    http://www.donanimhaber.com/cep-telefonlari/haberleri/LG-G3e-ait-basin-gorselleri-sizdirildi.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fukasaku -- 17 Mayıs 2014; 15:54:23 >
    |
    |
    srknpower kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    612 Mesaj
    Şarj nasıl beyler

    Full WiFi ile nette takıldım, video izledim, arada müzik dinledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doqann -- 17 Mayıs 2014; 16:08:14 >
    |
    |
    _____________________________
    Why So Serious?
  • Yarbay
    4882 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kronossus

    Dogrusu oyle degil.Yani telefon %100 dolunca hemen cekmemen gerekiyor.Battery doctor ile sarj ettiginde %100 doldugunda ayriyeten 45 dakika kadar sarj ediyor bu sure icinde batarya kalibrelendirmesi icin program voltaji dusuruyor ve daha saglikli batarya omru almis oluyorsun.Sarj ederken teelfon ekrani,sarj bitene kadar acik birakmalisin bataryayi korumak ve dogru sureleri degerleri almak icin bu gerekiyor.Sarj tamamiyle bitince program zaten uyari veriyor sarjdan cikar diye.

    Evet battery ile sarj ediyorum 3 gundur.

    Ama ekranin acilk kapali olmasi farkeder mi ?

    Ben genelde sarja taktigimda ucak moduna alir, ekrani kapatirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Eğer yapamıyorsan, yapmalısın
  • Teğmen
    174 Mesaj
    arkadaşlar merhaba, ttec bluetooth kulaklık kullanıyorum i 5s e eşleştirmek istedim fakat i 5s' bluetooth kulaklığı bir türlü görmedi..
    aynı zamanda htc desire 500de bu cihazı kullanabiliyorum ( cihazda çift telefon desteği var )
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1569 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fukasaku

    Biraz daha bekle lg g3 al Tipine bak yeter zaten :)

    http://www.donanimhaber.com/cep-telefonlari/haberleri/LG-G3e-ait-basin-gorselleri-sizdirildi.htm

    Çok güzelmiş keşke android olmasaydı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Yoksulluk korkusuyla ömrünü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü..
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Sarj olurken ekranin acik kalmasi onemli cunku uygulama dogru sarj ve en dogru istatikleri vermek icin telefonun canli olmasi gerekiyor.Batarya sagligini korumak icin gerekli.Zaten uygulama uyari veriyor sarjin duzgun olmasi icin uygulamayi calisir durumda tutun diye.
    |
    |
    Bahsedilenler: K.B.V.
    _____________________________
  • Teğmen
    107 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba İphone 5s Gold 16 gb aldım.

    Kamera açıkken ışığa doğru tutunca yada çok beyaz bir zemine tutunca biraz dalgalanma yapıyor sonra düzeliyor bazen ışığa doğru tutunca dalgalanma sürekli devam ediyor.

    Birde ekrana bastırınca sağ ve solda dalgalanma oluyor bunlar normalmi ?

    cihazdan çok memnunum ve çok temiz bakarım vodafonede iphone 5s vardı teşhir ondada kamera dalgalanıyordu ancak ekrana bastırmadım bu bastırmada hafif dalgalanması normalmidir ? çok kafama taktım :(

    Cevap verirseniz çok çok sevinirim sevgilerimle.
    |
    |
    _____________________________
    Ne mutlu TÜRK 'üm diyene ! ! !
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Dalgalanma olmasi normal.Ortam isigina gore sensor yani algilayici focus yani odaklama yapmaya calisip isigi dengelemeye calisiyor.Iciniz rahat olsun.
    |
    |
    Bahsedilenler: GRRW140
    _____________________________
  • Teğmen
    107 Mesaj
    çok teşekkür ederim bunun dışında ekrana bastırdığımızda dalgalanma yapması normal mi ?

    birde ağır çekim modunda ofiste ( yaklaşık 20 spot lamba 2 lcd ve 10 pc bunların olduğu ortamda ) ağır video çekim modunda dalgalanma yapıyor ancak normal video ve resimde bu dalgalanma yok ağır çekim modunda sabah gün ışığında yada karanlıktada dalgalanma yapmıyor normalmidir bu acaba ?

    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________
    Ne mutlu TÜRK 'üm diyene ! ! !
  • Yarbay
    4882 Mesaj

    Yani şarj olurkan battery doctor programı mı açık kalsın ?

    Yoksa sadece ekranın açık kalması yeter mi ? Ekran kilidini kaldır diyorsun dimi.

    Yani şarj olurken müzik dinlesem, wifi'yi kullansam ne olur ?





    Bir de hocam Accelerate kısmı benim hep %80 oluyor. Sonra onu %30'a indiriyorum. Junk kısmından scan yapıyorum falan. Onların ne faydası var ?

    Level 5 olan uygulamaları silmemiz mi lazım telefondan ?
    |
    |
    Kronossus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Eğer yapamıyorsan, yapmalısın
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Evet sarj olurken program ekranda acik kalsin.Sarj olurken dediklerini yaparsan sarj surecine mudahale etmis olursun dolayisiyla gec dolar ve tam verim olusmaz.Ekran kilidini sarj tam olana kadar kaldir.Accelerate RAM'i gereksiz mesgul eden uygulamalari sonlandiriyor ve hizlandirmis oluyorsun telefonu.RAM'i allocate yani toparliyorsun.Reallocate zaten geri toparlamak,kazanmak.. anlaminda.Junk kismindan scan yaptigin zaman bos yere hafizayi isgal eden gereksiz,ise yaramaz verileri silmis oluyorsun telefon hafizasinda yer acmis oluyorsun.Ben faydasini gordum.Telefonda bu sayade 3.7 GB gibi bir alani geri kazandim.Level 5 olanlari silmeyeceksin.Level 5 olanlar bataryada en fazla enerjiyi tuketenlerdir.
    |
    |
    Bahsedilenler: K.B.V.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj

    Ekrana bastirdigimizda derken bos ekrana kuvvet uygulamaktan bahsediyorsan pc ekranina ya da LCD ekrana kuvvet uyguladiginda da dalgalanma olur.Cunku ekranin icindeki akima mudahale etmis oluyoruz zaten renkler de dalgalaniyor.Neden o kadar bastiriyorsunuz onu da anlamadim.Slow motion modunda dalgalanma olmasi normal gece isik kaynagi kuvvetli olmadigi icin sensor tam isiga doygun hale gelmiyor ve boyle bir olay oluyor.
    |
    |
    Bahsedilenler: GRRW140
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
SEO
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.