Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: egecano Daha Az
1 Kayıtlı Üye
22.512
Cevap
232
Favori
760.909
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8839 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyükseltürk

    Dün Turkcell'den taahhütlü olarak Iphone 5S 16 GB Gold aldım. Hayatımdaki ilk iPhone deneyimim olacak, yapıp ve yapmamam gereken şeyler nelerdir? Nasıl kullanmalıyım, nelere dikkat etmeliyim telefonda? Ayrıca uygulama olarak neler önerirsiniz?

    app store da yeni misiniz bölümü var. oraya bak.. radyo falan dinlersen sık sık epey uygulama var.. tunein radio tavsiye ederim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyükseltürk

    Dün Turkcell'den taahhütlü olarak Iphone 5S 16 GB Gold aldım. Hayatımdaki ilk iPhone deneyimim olacak, yapıp ve yapmamam gereken şeyler nelerdir? Nasıl kullanmalıyım, nelere dikkat etmeliyim telefonda? Ayrıca uygulama olarak neler önerirsiniz?

    abi bu da telefon işte normal kullan da sadece jailbreak nedir diye araştır istersen onun dışında yaparsan şöyle zararı olur denecek bir fark yok diğer telefonlafa göre.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7986 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyükseltürk

    Dün Turkcell'den taahhütlü olarak Iphone 5S 16 GB Gold aldım. Hayatımdaki ilk iPhone deneyimim olacak, yapıp ve yapmamam gereken şeyler nelerdir? Nasıl kullanmalıyım, nelere dikkat etmeliyim telefonda? Ayrıca uygulama olarak neler önerirsiniz?

    Hocam ayıptır sorması kaça geldi aylık ödemeler ne kadar?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    953 Mesaj
    beyler ben ogrenciyim telefonumu abim alacagi icin fiyati sorun etme dedi. evden 9da cikiyorum 17.30 gibi giriyorum. gunde en fazla 1saat face twitter ve toplam 3 4 saat whatsapp takilirim arada bi oyun oynarım. dun gece 5s konusunu okudum onda karar kilmistim ama baya sorun varmis galiba bu gecede 5c konusuna baktim 5c etkiledi beni renkleriyle ve sarjida 5s ten daha uzun gidiyormus. sizin 5s nizde herhangi bir sorun ciktimi suana kadar sarj suresi benim kullanimima yeterli mi ?

    not:en az 3yil kullanicam aldigim telefonu



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5403 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    beyler ben ogrenciyim telefonumu abim alacagi icin fiyati sorun etme dedi. evden 9da cikiyorum 17.30 gibi giriyorum. gunde en fazla 1saat face twitter ve toplam 3 4 saat whatsapp takilirim arada bi oyun oynarım. dun gece 5s konusunu okudum onda karar kilmistim ama baya sorun varmis galiba bu gecede 5c konusuna baktim 5c etkiledi beni renkleriyle ve sarjida 5s ten daha uzun gidiyormus. sizin 5s nizde herhangi bir sorun ciktimi suana kadar sarj suresi benim kullanimima yeterli mi ?

    not:en az 3yil kullanicam aldigim telefonu

    5c nin iyi gittigini kim soyledi su an en iyisi 5s bataryada



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    953 Mesaj

    5c anakonuda gormustum



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    turkopol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    8839 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: theicestorm

    beyler ben ogrenciyim telefonumu abim alacagi icin fiyati sorun etme dedi. evden 9da cikiyorum 17.30 gibi giriyorum. gunde en fazla 1saat face twitter ve toplam 3 4 saat whatsapp takilirim arada bi oyun oynarım. dun gece 5s konusunu okudum onda karar kilmistim ama baya sorun varmis galiba bu gecede 5c konusuna baktim 5c etkiledi beni renkleriyle ve sarjida 5s ten daha uzun gidiyormus. sizin 5s nizde herhangi bir sorun ciktimi suana kadar sarj suresi benim kullanimima yeterli mi ?

    not:en az 3yil kullanicam aldigim telefonu

    hacı 5s alcak para varsa direk 5s al..
    5c falan uğraşma

    madem abin finasman olacak...

    gün içinde idare eder seni..sıkıntı yaratmaz
    _____________________________




  • Yarbay
    2956 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyükseltürk

    Dün Turkcell'den taahhütlü olarak Iphone 5S 16 GB Gold aldım. Hayatımdaki ilk iPhone deneyimim olacak, yapıp ve yapmamam gereken şeyler nelerdir? Nasıl kullanmalıyım, nelere dikkat etmeliyim telefonda? Ayrıca uygulama olarak neler önerirsiniz?

    Hocam ayıptır sorması kaça geldi aylık ödemeler ne kadar?

    Telefon 2496'ye geldi 24 ay boyunca aylık 136 lira vereceğim. Tarife 31 lira Telefon 105 lira.

    Diğer arkadaşlara da teşekkür ederim, yıllardır Android kullandığımdan, IOS ile ilgili bir bilgim yok, telefonu gece şarjda bırakma, şunu kapat şarj daha fazla gider, şöyle böyle tarzı şeyler var mı diye merak ettim. JB yapmam sanırım, kıyamıyorum telefona.
    _____________________________
    Atatürk'ün izinde.




  • Yüzbaşı
    953 Mesaj

    tesekkurler hocam



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    speedman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj

    Baska kulaklikla denedim sorun kulaklikta simdi ne yapmaliyim teknosaya gidiyim mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Le Blanc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    iPhone 5S Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16 GB Uzay Grisi

  • Yarbay
    8839 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kalayci36

    Baska kulaklikla denedim sorun kulaklikta simdi ne yapmaliyim teknosaya gidiyim mi

    git hocam.bozuk bu de
    _____________________________
  • Yarbay
    7986 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyükseltürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyükseltürk

    Dün Turkcell'den taahhütlü olarak Iphone 5S 16 GB Gold aldım. Hayatımdaki ilk iPhone deneyimim olacak, yapıp ve yapmamam gereken şeyler nelerdir? Nasıl kullanmalıyım, nelere dikkat etmeliyim telefonda? Ayrıca uygulama olarak neler önerirsiniz?

    Hocam ayıptır sorması kaça geldi aylık ödemeler ne kadar?

    Telefon 2496'ye geldi 24 ay boyunca aylık 136 lira vereceğim. Tarife 31 lira Telefon 105 lira.

    Diğer arkadaşlara da teşekkür ederim, yıllardır Android kullandığımdan, IOS ile ilgili bir bilgim yok, telefonu gece şarjda bırakma, şunu kapat şarj daha fazla gider, şöyle böyle tarzı şeyler var mı diye merak ettim. JB yapmam sanırım, kıyamıyorum telefona.

    Bilgi için teşekkür ederim ben vodafone dan 35 tl + 90tl = 125 tl *24 taksit aldım bu sebeple sordum.
    Şarj için ben iphone 4 den beri 3g ve wifi kapalı (lazım olduğunda açarım her daim edge aktif) şarj için faydalı bir de mail alımlarını elle ayarladım şarja faydası oluyor
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1479 Mesaj
    Benide listeye eklersen sevinirim.
    16 GB Gold.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10090 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafakilic

    o kadar para vermeye gerek yok 20 liraya halledebilirsiniz.

    http://www.aliexpress.com/item/1-1-for-Apple-logo-original-official-High-quality-Durability-Leather-Case-For-Iphone-5-5S/1600231560.html


    Çok iyi valla, sipariş edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rwenzori -- 11 Şubat 2014; 20:30:19 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj

    yarın gıdıp denıycem inşallah değişirler
    |
    |
    speedman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    iPhone 5S Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16 GB Uzay Grisi

  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    Arkadaşlar 5s kullanıyorum fakat telefon oyunlarda ağır çekim gibi hareketler yapıyor, daha önce olmuyordu iki gündür bu şekilde. Aynı sorunu yaşayan var mı? Sürüm 7.05,



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2878 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kalayci36

    yarın gıdıp denıycem inşallah değişirler

    bildiğim kadarıyla kutudan çıkan aksesuarlarda hemen değişim yok, önce bir servise gider ya da tam tersi olabilir yanlış biliyorumdur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    91 Mesaj

    ilk aldığım gunde olmuştu sonra duzeldı goturmedım sımdı yıne oldu keske o zaman goturseydım
    |
    |
    Le Blanc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    iPhone 5S Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16 GB Uzay Grisi

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: speedman

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Arkadaşlar bu 5S'i 5'in şarj cihazı ile şarj etsem sorun olurmu ki?

    olmaz.ipad adaptörüyle etmemenizi tavsiye ederim

    peki ipad mini? onların adaptörü aynı (ufak yassı olan 5s gibi adaptör)

    ve güç oranları da üzerinden anladığım kadarıyla aynı..

    mini şarjıyla 5si şarj etsem bişey olur mu? şarjın şekli ve üzerindeki yazılar 1e1 aynı
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    İpad şarjıyla iphone 5s i şarj ediyorum daha hızlı doluyor daha hızlı boşalıyor sıkıntı olurmu gerçekten?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
Lastik Fiyatları
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.