Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.508
Cevap
232
Favori
760.167
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj

    Dostum diğer renkler gibi deforme renk değişimi olmuyordur inşallah siyahta.Ben de siyah renk almayı düşünüyorum bu sıralar.teli bi düşürsek üzülcez bir an önce alayım diyorum bir aydır kılıfsız filmsiz kullanıyorum...
    |
    |
    iDenis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2335 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mypolo

    Dostum diğer renkler gibi deforme renk değişimi olmuyordur inşallah siyahta.Ben de siyah renk almayı düşünüyorum bu sıralar.teli bi düşürsek üzülcez bir an önce alayım diyorum bir aydır kılıfsız filmsiz kullanıyorum...

    Hocam 1,5 aydir hic deforme olmadi kilif bugun dustugunde kaldirima carpti kilif ezilir diye bekliyordum o da olmadi iciniz rahat olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hello, I am Mr. Meeseeks.
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj

    tamam kardeşim teşekkür ederim.alayım o zaman ben de çünkü düşer de ezilip çizilirse gerçekten üzülürüm ...
    |
    |
    iDenis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2335 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mypolo

    tamam kardeşim teşekkür ederim.alayım o zaman ben de çünkü düşer de ezilip çizilirse gerçekten üzülürüm ...

    Okudugum kadariyla dusunce kenarlari eziliyormus gercekten kotu olur oyle olursa kilifi imhal etmeyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hello, I am Mr. Meeseeks.
  • Yüzbaşı
    368 Mesaj
    Arkadaşlar destek sayfasında seri numarasından sorgulama yapıldığında resimde seçili olan alanda görüldüğü üzere iphone 5s ( do not use) diye bir yazı çıkıyor rica etsem özellikle appstore dışından alan arkadaşlar kontrol edebilirler mi
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cyberwolf06

    Arkadaşlar destek sayfasında seri numarasından sorgulama yapıldığında resimde seçili olan alanda görüldüğü üzere iphone 5s ( do not use) diye bir yazı çıkıyor rica etsem özellikle appstore dışından alan arkadaşlar kontrol edebilirler mi


    Ben de çıktı aynısı.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj

    bende bugün 5s 16 gb uzay grisi aldım ekleyin benide @black_sea53 @black_sea53 @black_sea53
    |
    |
    black_sea53 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj

    aldım kardeşim 60 tl civarında puanım vardı bonusla az önce aldım.Piyasada kılıf çok ama sıkıntıları da çok.Bakalım inşallah memnun kalırım.Eyvallah
    |
    |
    iDenis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    telefonun alt ve üstünü de kalınlaştırmadan kapatan. aynı zamanda koruyucu, şık, kaliteli kılıf önerisi olan arkadaşlar varmı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2626 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi58

    Merhaba;

    Yaklaşık bir hafta önce vatandan 16 gb silver modelini 1999 tl ve parafla peşin fiyatına 16 taksit olarak aldım. Ürün Apple garantili, ME433TU/A modeli. Apple'in sitesinden sorgulattığımda bir sorun görünmüyor. Ancak Türkiye'de hangi firma garanti hizmetini sağlıyor bunu bulamadım. Genpa ve Brightstar'dan imei sorgulattım ama bişey çıkmadı. Apple'in garanti hizmetini Türkiye'de hangi firma sağlıyor?

    İkinci sorum da kutudan çıkan garanti belgesinde firma kaşesi, mühür, vs. bulunmuyor bu bir sorun olur mu yoksa fatura yeterli midir garanti için?



    aynı cevabı bekliyorum
    _____________________________




  • Çavuş
    56 Mesaj
    Arkadaşlar telefonu %100 iken sarjdan cektim.3g hep açıktı en fazla 30 dk oyun oynadım.hep internette takildim.Sonuç bu.Sizce normal mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    918 Mesaj

    normal bende geçen gün buna benzer bir sonuç aldım.
    3g ile sürekli sayfalar açıp kapatır nette dolaşırsanız sonuç bu oluyor. can sıkıcı ama yapacak bir şey yok.
    |
    |
    gandalf4 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Aynen hocam çok can sıkıcı bir durum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sercan149 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    389 Mesaj
    16 gold ile aranıza katılmış bulunmaktayım :)
    |
    |
    _____________________________
    Hangi limana demir attıysak, götü başı oynadı martıların..
  • Binbaşı
    1003 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thathurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi58

    Merhaba;

    Yaklaşık bir hafta önce vatandan 16 gb silver modelini 1999 tl ve parafla peşin fiyatına 16 taksit olarak aldım. Ürün Apple garantili, ME433TU/A modeli. Apple'in sitesinden sorgulattığımda bir sorun görünmüyor. Ancak Türkiye'de hangi firma garanti hizmetini sağlıyor bunu bulamadım. Genpa ve Brightstar'dan imei sorgulattım ama bişey çıkmadı. Apple'in garanti hizmetini Türkiye'de hangi firma sağlıyor?

    İkinci sorum da kutudan çıkan garanti belgesinde firma kaşesi, mühür, vs. bulunmuyor bu bir sorun olur mu yoksa fatura yeterli midir garanti için?



    aynı cevabı bekliyorum

    teleservice i de kontrol edin. normalde telefonla birlikte gelen fatura üzerinde yazar. aksi takdirde siz vatanı arayıp öğrenin.

    2. sorunuz içinde, siz herhangi bir firmadan faturalı ürün aldığınız zaman o fatura sizin garanti belgenizdir. bir sorun yaşamazsınız. en kötü ihtimalle vatana gönderirsiniz onlar garanti uygulayan firmaya gönderirler
    _____________________________
    Huawei p20 Pro, Intel I9 7900x, Gigabyte Gaming 9 Aorus x299. G skill TridentZ 16 gb 3000 mhz. Gigabyte Gaming Extreme 1080 ti. NZXT X62 KRAKEN sıvı soğutma. Cooler Master H500P. Samsung 960 evo 250 gb M2 SSD. Corsair Nude Pro Light




  • Yüzbaşı
    314 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bukars

    iphone 5s telefonun açarken icloud yüklemesi istedi. sonra ekran elma logosunda kaldı. henüz parmak izimi tanıtmadığım için home+kapatma tuşuna basarak yaptığımız format işlemini yapamıyorum. Nasıl yardımcı olabilirsiniz?

    hocam bilgisayara bağlarsanız itunes halleder o işi...
    |
    |
    _____________________________
    .
    Music is Love
    .
    .
  • Yarbay
    2335 Mesaj
    Arkadaşlar ekran koruyucu varken ekranın çizilmesi mümkün müdür?
    |
    |
    _____________________________
    Hello, I am Mr. Meeseeks.
  • Yarbay
    2626 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trojannn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thathurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi58

    Merhaba;

    Yaklaşık bir hafta önce vatandan 16 gb silver modelini 1999 tl ve parafla peşin fiyatına 16 taksit olarak aldım. Ürün Apple garantili, ME433TU/A modeli. Apple'in sitesinden sorgulattığımda bir sorun görünmüyor. Ancak Türkiye'de hangi firma garanti hizmetini sağlıyor bunu bulamadım. Genpa ve Brightstar'dan imei sorgulattım ama bişey çıkmadı. Apple'in garanti hizmetini Türkiye'de hangi firma sağlıyor?

    İkinci sorum da kutudan çıkan garanti belgesinde firma kaşesi, mühür, vs. bulunmuyor bu bir sorun olur mu yoksa fatura yeterli midir garanti için?



    aynı cevabı bekliyorum

    teleservice i de kontrol edin. normalde telefonla birlikte gelen fatura üzerinde yazar. aksi takdirde siz vatanı arayıp öğrenin.

    2. sorunuz içinde, siz herhangi bir firmadan faturalı ürün aldığınız zaman o fatura sizin garanti belgenizdir. bir sorun yaşamazsınız. en kötü ihtimalle vatana gönderirsiniz onlar garanti uygulayan firmaya gönderirler

    Hocam cevap için sağolun vatanı aradım bilkom garantili dediler, bilkomu aradım biz bilgisayarız iphone'lara bakmıyoruz diyorlar kafam karıştı açıkçası



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1538 Mesaj
    arkadaslar 3g acıkken bi ısınma var bu ısınma normalmi hissedili sekilde ama bi oyun kurmadm daha 32 gb silver benide ekleyin dostum..Sticker takmadım sanki ustunde sticker var gibi varmı?
    Arkaya ne onerirsiniz
    appledan orjinalini alsak kac gune gelir
    Appledeki derimi nasıl dokunusu
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gunesindostu

    arkadaslar 3g acıkken bi ısınma var bu ısınma normalmi hissedili sekilde ama bi oyun kurmadm daha 32 gb silver benide ekleyin dostum..Sticker takmadım sanki ustunde sticker var gibi varmı?
    Arkaya ne onerirsiniz
    appledan orjinalini alsak kac gune gelir
    Appledeki derimi nasıl dokunusu

    hayırlı olsun hocam 3g de o ısınma var heleki oyun ve facetime de oluyor normal yani
    ben gold için spigenden http://www.spigen.com.tr/iPhone-5S-5-Case-Ultra-Thin-Air-Crystal-Shell,PR-422.html bu ürünü aldım bir kaç günde geldi elime içerisinde ön taraf için şeffaf bir film de çıktı ürün zaten kendisi de komple şeffaf ve ince bir ürün tüm kasayı koruyor ve bence piyasadaki en alınası bu tarzdaki kılıf. ben gayet memnunum bu ürünü alınca arkadası için bir jelatin almana gerek yok zaten.
    Gold a baya bi yakıştı silver için de güzel duracaktır eminim
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
Lastik Fiyatları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
5,191
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.