Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: EmQceR Daha Az
1 Kayıtlı Üye
22.509
Cevap
232
Favori
760.684
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    955 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Artles

    Ben dengesiz isikli ortamda cektim 2 defa cikti bi dahada cok denememe ragmen cikmadi

    Böyle ortamlarda çizgiler oluşuyor zaten ama normal şartlarda flaşlı çekimlerde hiçbir sorun olmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj

    Evet dostum telefon mükemmel zaten valla göndermeye kıyamam ben bunu ^^
    |
    |
    Milk with Oreo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1043 Mesaj
    Ne kadar çok sorun yaşıyan var halbuki üst tuşun ses yapmasından başka dediginiz sorunların hiçbiri yok bende
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10556 Mesaj
    5S 16GB Gold,Turkcell'in sitesinden 2149TL World Card 12 taksit ile aldım bakalım kaç gün sürecek renge çok zor karar verdim ama sanırım pişman olmayacağım.
    |
    |
    _____________________________

    2017 BMW 118i M Plus LCI2
    Intel i7-8700K - NZXT Kraken X52 | Strix Z370-F | Vengeance RGB 16GB | MSI GTX 1080 Gaming X+ | NZXT S340 Elite | AORUS AD27QD WQHD 144Hz - HDR | PS4 Pro | PSN: IIStellaRII
  • Çavuş
    67 Mesaj
    Beyler merhaba 4 gün önce note 3 aldım beyaz acil paraya ihtiyacım olduğu için satıyorum. Kutusuyla faturasıyla sıfır kılıf jelatiniyle 1650 Tl ye satacağım Ankara içinde olanlar yarın elden gösteriyim baksın telefona. İrtibat numarası 05535011192



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4198 Mesaj
    gün içind eft saatini kaçırdım ama yinede yarın için talimat vererek parayı gönderdim yarın direkt siparişi onaylarlar mı yoksa yine beklermiyim acaba bide misal bana 17 aralık / 24 aralık diye gün verdiler bunun öncesinde gelmesi mümkünmüdür
    |
    |
    _____________________________


    iPhone Xs Max 64GB Gold | İletişim için iMessage : gopgop7@gmail.com | ★★ Steam ★★ ★★ Twitch ★★
  • Yüzbaşı
    826 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: c3b1r

    Turkcellden alınan cihaz sadece turkcell hatlarda kullanılmıyor değil mi ?

    hocam bana kalırsa oradan alma aldığım iphone 5 cihaz sarı ekranlı geldi iade ettim apple storedan sipariş verin hem daha ucuz :)
    _____________________________
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Arkadaşlar 5S ile ilgili bir sorum olucak. Son 3-4 gündür AppStore'dan ne bir uygulama indirebiliyorum ne de mevcut uygulamalara güncelleme yapabiliyorum. Örneğin ücretsiz bir uygulama yüklemek istediğimde 'Satın alınamıyor daha sonra yeniden deneyin' gibi bir uyarıyla karşılaşıyorum aynı şekilde güncelleme yapmak istediğimde de bu sorunla karşılaşıyorum yardım edebilirseniz sevinirim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    ARkadaşlar bu telefonda bellek gittikçe neden azalır anlamıyorum.Subvay surf oyna azalıyor faceye gir azalıyor.Dün bir arkaadaş program tavsiye etti ama yapamaıdm onunla.Başka yolu yok mu sürekli cash bellek denilen şeyi tamizlemek mi gerekiyor .Uygulamaları komple silsem düzelir mi?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    260 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Uzun

    quote:

    Orijinalden alıntı: c3b1r

    Turkcellden alınan cihaz sadece turkcell hatlarda kullanılmıyor değil mi ?

    hocam bana kalırsa oradan alma aldığım iphone 5 cihaz sarı ekranlı geldi iade ettim apple storedan sipariş verin hem daha ucuz :)

    Bütün 5S ler iPhone 4 ve 4S e göre sarımtırak renktedir...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1404 Mesaj
    buradaki 5s kullanıcıları tecrübelerinize dayanarak pil konusunda fikirlerinizi payşaşır mısınız?
    daha dün bir yerde yine 5s in pili çabuk bitiyor falan şeklide bir sohbet vardı.
    daha önceki iphone lara göre durum nedir 5s te?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj
    Sanirim Apple Store'da her hafta bazi uygulamalar indirime giriyor. Bunlari nasil görebilirim ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    merak edenler için yazayım 5s 32 gb silveri türkcell mağazasından kasımın 29 u sabah 8.40 gibi sipariş verdim yarın öğlen gibi kargoya verdiler yani cumartesi, pazartesi 12 dede elime ulaştı yani 4 günde geldi bana istanbul üsküdarda oturuyorum telefon sorunsuz kullanıyorum alan ve almayı düşünen arkadaşlara hayırlı olsun.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1043 Mesaj

    8 saat kullanım 24 saat beklemede gidiyor 2-3 gündür normal kullanımda test ediyorum banada az geldi . ios 7.1 ile düzelicektir diye umut ediyorum.
    |
    |
    efesb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2878 Mesaj

    ayarlardaki appstore bölümünden çıkış yapıp, tekrar girmeyi denedin mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fbliberkay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    453 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fx_57,5

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    Eh ben de androidde sosyal medya anlaminda memnun degildim, gec gelen bildirimler, kalitesiz iOS cakmasi uygulamalar, sifir tablet destegi...

    haklısın sadece 16gb yetp yetmiyeceği konusunda şüpheliyim arada 350tl fark var 32gb ile

    aynen hoca 32 gb den aşağısını almayın hatta mümkünse 64gb alın yarın ios8 2gb olur setup ı kurunca 5 gb olur size alan kalmaz
    |
    |
    _____________________________
    Turkcell iPhone 6
  • Yüzbaşı
    323 Mesaj

    Apple storedan aldım hocam 16 gb uzay grisi+ siyah case. Çok bekletmezler umarım
    |
    |
    M.Uzun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Revenge solves everything.
  • Yarbay
    5699 Mesaj
    Arkadaşlar elimde 5 adet Ultimate shield tam gövde koruyucu var geliş fiyatından bırakıyorum sanalpazar var. Kaçırmayın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    GOLF 6 / 1.4 TSI 122HP HIGHLINE / DERİN SİYAH
    IPHONE 6S 64GB UZAY GRİSİ / THE NEW IPAD 16 GB WIFI
    HP PAVILION DV6 BEATS AUDIO
  • Çavuş
    53 Mesaj
    merhabalar ; bende iphone 5 s alıcam ama kafamda bazı sorular var kullanan arkadaşlardan bu konuda yardım istiyorum . öncelikle turkcell online magazsından alan arkadaşlara sormak istiyorum bir sorun yaşadınız mı ekranı sarı vs gıbı biseyler okudum ? bide sadece turkcell hatlarda mı çalışıyor ben avea kullanıyorum hat sorunu olurmu acaba. ikinciside 16 gb mı 32 gb mı almalıyım yarın bır guncelleme gelir hafıza alanı daha azalır vs dıye 32 dusunuyorum apple storedede fıyatı 2.499 turkcell online magazada 2.399 tl 100 tl lik bir fark var. kafam cok karıştı bide sorunlu cihaz gelir mi diye de kısmetsızlıgım olur. anlayacagınız cok kafam karıştı bu konuda bılgısı olan arkadaşlar yardım ederse sevınırım iyi aksamlar
    |
    |
    _____________________________
    dum spiro spero
  • Yüzbaşı
    433 Mesaj
    Arkadaşlar şu bölüme bakar mısınız?ne anlatıyor.kullandıklarım 1 gb kesinlikle etmez sebebi ne olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mypolo -- 2 Aralık 2013; 23:43:11 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
son dakika
Lastik Fiyatları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,332
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.