Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: DarkSide56 Daha Az
1 Kayıtlı Üye
22.511
Cevap
232
Favori
760.872
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    13182 Mesaj
    Beyler pederimin telefonuna tvos 11 profili yükledim ki güncelleme gelmesin diye. Şuan telefonu ios 10.3.2’de. 7 Plus telefonumu uçuşa geçirdi ancak 5S’te şüpheliyim. Ne dersiniz telefonu geçireyim mi? Babam kullanacağı için hızdan daha çok şarj önemli. Eğer fark yok derseniz geçireyim telefonu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2964 Mesaj
    Arkadaşlar 5s kullanıyorum.iOS 11.3 sonrası Safari'deki "PDF Yarat" özelliği kaybolmuş.Sizde kontrol eder misiniz?Bug mu yoksa bilerek mi kaldırdılar?Ayrıca "Yazdır" özelliğide kaybolmuş.

    http://store.donanimhaber.com/31/3a/c1/313ac170e165fac28c2b66a73401d4be.png


    _____________________________




  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Hayır hocam duruyor bende



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Vega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Arkadaşlar 5s kullanıyorum.iOS 11.3 sonrası Safari'deki "PDF Yarat" özelliği kaybolmuş.Sizde kontrol eder misiniz?Bug mu yoksa bilerek mi kaldırdılar?Ayrıca "Yazdır" özelliğide kaybolmuş.

    http://store.donanimhaber.com/31/3a/c1/313ac170e165fac28c2b66a73401d4be.png




    Hocam duruyor bende. Sizdeki menuyu nasil aciyoruz bende oyle bir menu yok :))




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2964 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HunterInTheNight


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vega

    Arkadaşlar 5s kullanıyorum.iOS 11.3 sonrası Safari'deki "PDF Yarat" özelliği kaybolmuş.Sizde kontrol eder misiniz?Bug mu yoksa bilerek mi kaldırdılar?Ayrıca "Yazdır" özelliğide kaybolmuş.

    http://store.donanimhaber.com/31/3a/c1/313ac170e165fac28c2b66a73401d4be.png




    Hocam duruyor bende. Sizdeki menuyu nasil aciyoruz bende oyle bir menu yok :))



    En sağda "Fazlası" denen bir başlık olacak.Ona tıklaman lazım.Yoksa bug olabilir sende.

    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2096 Mesaj
    Arkadaşlar bende 11.3 e güncelledim telefonu diğer ios 11 sürümlerine göre batarya performansı olarak biraz daha iyi geldi sanki sizin pil değerleriniz nasıl ?
    _____________________________
    - Vestel 47PF9090
    - Lenovo Z580
    - Opel İnsignia 1.6 T Sports Tourer Edition oPC Line


    iPhone 5s Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16GB Beyaz

  • Yarbay
    3321 Mesaj
    Merhabalar. Elimde çok kötü bir durumda olan iPhone 6 var. Yeni iPhone gelene kadar idare etsin diye 300 TL'ye 5S almalı mıyım?
    _____________________________
  • Çavuş
    81 Mesaj
    300TL ye 5s i nasıl alacaksın, 2. El mi
    Se 2 den de haber yok, bence gücüne göre alabileceğin en üst modeli al ama sıfır al bence



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
  • Yarbay
    3321 Mesaj

    Hayır sıfır. Elimdeki iPhone 6 zor bela çalışıyor, 2-3 sorunu var. Tamir için de yüksek bir mebla istiyorlar. Ben de bunu verip üstüne 300 Tl ile Eylül'e kadar idare etmek için 5S almayı düşünüyorum.
    |
    |
    Oguz Ozcan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    81 Mesaj
    Dayanabiliyorsan 5 ay, ben dayanamazdım, karar senin 300 TL hiç bir şey aslında , küçük ekran da seviyorsan sıkıntı yok, ne demiş atalarımız Apple olsun, çamurdan olsun &#128522;



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2251 Mesaj

    Performans nasıl peki?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    flat_kil kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2096 Mesaj

    Performans olarak bir sorun yaşamadım şimdiye kadar.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    srvngrc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HellRazor

    Merhabalar. Elimde çok kötü bir durumda olan iPhone 6 var. Yeni iPhone gelene kadar idare etsin diye 300 TL'ye 5S almalı mıyım?
    Çok iyi değil ama kullanımda bir sıkıntı yok , yani 300 lira için fazlasıyla iyi.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3321 Mesaj

    Vallahi şuan G3 kullanıyorum, ekran durduk yere kapanıyor şarjı 2 saat gidiyor. Şarjı 2 saatten fazla gidip ekranı kapanmayan bir iPhone benim için en mantıklı seçenek olacak hocam.

    @Oguz Ozcan

    Birisi de bendeki iPhone 6 üstüne 1000 TL verip sıfır iPhone 6 önerdi, yok dedim. Şuanlık 5S alıp yoluma devam etmeyi düşünüyorum.
    |
    |
    Bahsedilenler: melihcskn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör Oguz Ozcan
    _____________________________
  • Binbaşı
    1618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HellRazor

    Vallahi şuan G3 kullanıyorum, ekran durduk yere kapanıyor şarjı 2 saat gidiyor. Şarjı 2 saatten fazla gidip ekranı kapanmayan bir iPhone benim için en mantıklı seçenek olacak hocam.

    @Oguz Ozcan

    Birisi de bendeki iPhone 6 üstüne 1000 TL verip sıfır iPhone 6 önerdi, yok dedim. Şuanlık 5S alıp yoluma devam etmeyi düşünüyorum.
    Iphone 6 ile 5s muhtemelen aynı performansı verir , şarjları da neredeyse aynı gidiyor dolayısıyla ekstra 700tl vermek anlamsız olur.
    _____________________________
  • Yarbay
    2580 Mesaj
    Turkcell’den alınmış ama garantisi bitmiş hatasız çiziksiz satılık 5s 16gb silver var. Kutu içeriği bile kullanılmamış. Düşenen varsa iletişime geçebilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    lg g4beat cihazımı iphone 5s ile takaslamak isityorum sizce mantıklı mı android'den sıkıldım ios'a geçmek istiyorum. sizce mantıklı mı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3321 Mesaj

    Ben de öyle düşünüyorum hocam. En mantıklısı bu olacak çünkü elimdeki iPhone 6'da hem batarya ölü hem de Wifi sorunu var, hiçbir şekilde çekmiyor modem yanındayken bile.

    @OyunBbozann

    Bence mantıklı. LG G2 hariç G serilerinde hep bir sorun var (beat hakkında emin değilim). Tabii sizin fikriniz daha önemli.
    |
    |
    Bahsedilenler: melihcskn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör OyunBbozann
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    547 Mesaj
    5s i satıp androide geçen varmı bu aralar ? Gözlemleriniz nasıl



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    iPhone 5s Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16GB Uzay Grisi

  • Binbaşı
    1653 Mesaj

    Kutu içeriği hiç kullanılmamışsa data kablosu ve kulaklığını almak istiyorum hocam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kahtalı_mıçı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    SAMSUNG Galaxy Note Fan Edition
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
Lastik Fiyatları
Paykasa
SEO
son dakika
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.