Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Apple iPhone 5s [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
22.508
Cevap
232
Favori
760.243
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2955 Mesaj
    Telefonum da yaşadığım bir sorun için Ayarlar-Genel-Sıfırla başlığından Ağ ayarlarını sıfırladım. Sıfırlamadan önce Wifi'ye bağlıydım.



    Sıfırlama sonrası telefon otomatik kapanıp açıldı. Telefon tekrar açılınca kendi otomatik olarak Hücresel veriyi açmış yani LTE'ye bağlanmış.



    Bende hemen 5 saniye içinde kapattım hücresel veriyi. 5 saniye için benim hattımdan 4 lira kesildi. Toplam kullanım 192.24 kB olarak gözüküyor.



    Bunun tekrar olmamasını nasıl engelleyebilirim?Yani Telefon Ağ ayarlarını sıfırlama sonrası kapanıp açılınca hücresel veriye bağlanmasın.



    Telefon iPhone 5s



    Edit: Yanlış anlaşılma olmasın. Benim telefonum her kapanıp açıldığında hücresel veriyi açmıyor zaten.



    Bahsettiğim olay Ağ ayarlarını sıfırlama sonrası telefonunun kendini kapatıp açılması ve açılınca hücresel veriye bağlı açılması olayı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    978 Mesaj

    Aklıma gelen tek çözüm ufakta olsa bir internet paketi satın almak bence :(



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Vega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5740 Mesaj

    bunu engelleyemezsin ağ ayar sıfırlamayla.
    2 çözümü var
    1- Sıfırlamayı sim kart çıkartıp yapman lazım
    2-Ya da tel açıldıktan hemen sonra hızlı erişimden Uçak moduna alman lazım.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Vega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    577 Mesaj
    Normal yollardan 9.3.2ye geri dönebilir miyim ? Yani indirsem hangi ı tunnes ile yükleyebilir miyim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sese61

    Normal yollardan 9.3.2ye geri dönebilir miyim ? Yani indirsem hangi ı tunnes ile yükleyebilir miyim?

    Geri Dönüş yok hocam malesef
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    577 Mesaj

    Eyvallah hocam sagolun. 10.3 güzel ama kilit ekranını kaydırarak açmayı kaldırmışlar alışamadım bu yenisine



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    HunterInTheNight kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    .
  • Yarbay
    18597 Mesaj
    sanırım 5s ios 10 ile tamam diyecek, en azından kullanıcı gözünde.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2613 Mesaj
    1 senedir 5s kullanıyorum ekranı hafızası gerçekten sıktı telefon çok temiz ama note 4 e geçmeyi düsünüyorum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1625 Mesaj
    Arkadaşlar sizce 5s icin en iyi sürüm hangisi 10.2.1 mi 10.3 mü 10.3.1 mi? Yarın kısmetse dfu mode alıp sıfırlacağım baya cache felan birikti. Artık sadece whatsapp retrica inshot tarzı uygulamalae kullanmayı düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Arkadaşlar 5s telefonum ios 10.3.1 de resmen çağ atladı 9.3.5 ile aynı performansta ama pil durumu çöküşe geçti 10.2.1 de 5.30 dakika ekran alırken şuanda 3 saat anca alıyor inşallah düzelir iyi forumlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    995 Mesaj
    Hala 8.4 te olan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2377 Mesaj
    Kamerada tozlanma vardı Apple Store a götürdüm Bi 15 gün önce tamir ettiler verdiler hemen 1 günde. Ama aradan 1 hafta geçti baktım yine tozlanma başlamış bugün kağıdın fotosunu çekerken de farkettim tamire götürmeden önceki gibi beyaz zeminde büyük bir nokta halinde toz izi kamerada görülüyor. Aşağıya fotosunu eklemeye çalışacağım.

    Tekrar randevu aldım şimdi. Bakalım ne olacak.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Ben hep sizin şarkınızı söyledim.
    Saygı ve özlemle anıyoruz...
  • Binbaşı
    1625 Mesaj
    5s için 10.2.1 mi 10.3 mü 10.3.1 mi? Biraz hızlı yazarsanız sevinirim imzalar kapanmadan ipsw yüklüceğim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    iOS 10'un son güncellemesi artık hangisi ise.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    131murat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1625 Mesaj

    10.3.1 indiriyorum ozaman.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    skydiver132 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12383 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lincoln Burrows.

    1 senedir 5s kullanıyorum ekranı hafızası gerçekten sıktı telefon çok temiz ama note 4 e geçmeyi düsünüyorum.

    Note 4te pil ve sebeke olmak uzere iki kronik sorun var. Tabsiye etmem. Ancak temiz ve uygun fiyatla note 5 olabilir. Huawei p9 yine olabilir. Kameranin kitabini yazmis bu modelde huawei



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1857 Mesaj
    İphone 5s den 7 ye geçtim. Kardeşime vereceğim. 5s için ne önerirsiniz ? Hard reset mi atayım ?
    _____________________________
  • Yarbay
    3564 Mesaj

    Kardeşimde var 5s 8.2 yüklü geldi. Jb yaptık öylecene bıraktık. Sakın güncelleme dedim 32gb lik model birde 2.el de satması güzel olur &#128526;



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    samiluslu43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2613 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 131murat

    10.3.1 indiriyorum ozaman.

    nasıl hocam iyimi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1625 Mesaj

    10.2.1 göre daha iyi hocam zaten telefonda pek oyun oynamıyorum. Whatsapp,Youtube bir kaçtanede kücük oyun oynuyordum onlarıda sildim bi şöyle sarıcak uygulama yok. :) 10.3.1i begendim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lincoln Burrows. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
son dakika
üniversite
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,466
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.