|
|
_____________________________
İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
|

2 Mobil
Popüler Konular listesinde
|
|
_____________________________
İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
|
![]() bir daha senin gibisi gelmeyecek... |
|
Mobingçi amerikalının içeriklerini paylaşmıyoruz konu altında. |
|
İnsanların hatasız telefon alma isteğine bu kadar tepki verenleri anlamıyorum.
Bu telefona adam 3 bin küsür dolar para vermiş, dünyada daha pahalı satıldığı ülke yok. Herkes 1.200 dolara alırken o 3.200 dolara almış ve gelişmiş ülkelerde tek asgari ücretle neredeyse 2 tane yeni çıkan iphone alınabiliniyokren bizde 6 asgari ücrete denk geliyor. Bu adam neden hatasız, çiziksiz, kamerasında toz olmayan, dokunmatiği sorunsuz çalışan telefon istemesin? Haklıdır sonuna kadar. Biz de bir asgari ücretle iki telefon alabiliyor olsaydık, tüm dünyayla benzer fiyatlarda olsaydı çok önemsemez seneye nasıl olsa yenisini alırız diyebilirdik ama bu şartlarda olmaz. |
|
Bu ahlaksızı paylaşıp sayfayı kirletmeyin bence 👍 |
|
Android bölümü iphone bölümüne göre daha kaliteli. Daha teknik konular konuşuluyor, yazılıyor, çiziliyor. daha önce bir çok android cihaz kullandığım için daha iyi biliyorum. iphone telefonlar daha çok bilinçsiz kullanıcılardan oluşuyor. yani ben iphone aldım bak param var, çıkarır masanın üstüne koyarım ve ona göre de buraya yazarım çizerim diyen bir çok tip var. tabi arada çok güzel noktalara değinen ve gerçekten detaylı bilgi sahibi olan arkadaşlar da var. onlara teşekkür etmek isterim. ama konu bazen çok dağılıyor. bazen ben de yapmışımdır ama bu kılıf ve ekran koruyucu muhabbetleri de belli bir süre sonra sıkıyor. burada kendimi de eleştiriyorum. yani özet olarak daha teknik konuların konuşulmasından yanayım. benim gibi düşünen arkadaşlar da vardır diye düşünüyorum. |
|
Şu …’yı paylaşıp tık kazandırmayın lütfen. |
|
Bu elemanı hala neden paylaşıyorsunuz? Pes. |
|
Tam tahmin ettiğim gibi telefonu bile kullanmamış birinin, telefonu kullanmış gibi konuyu baltalamasına şahit olduk. Sorunun cevabı evet. Deneyimi bizzat edinmemiş birinin sürekli bu konuda onu alma bunu al “tavsiyesinde”( bence tavsiye değil o ayrı konu) bulunması normal bir davranış değil. Ben kullanmadığım ayakkabı, otomobil , telefonu kimseye önermem. Ve evet kural dışı. Bu telefona hiçbir şekilde sahip değilsin. Bu çok belli, ve burayı resmen mesajlarınla kendine tatmin alanı, meskene çevirdin. Telefon kılıfları bu telefona ait olan kılıflar ve paylaşılması kadar doğal bir şey yok. Aksine almak isteyene fayda sağlar. Ezcümle, telefonun yok ve konuda sürekli bilirkişi tabsiyesinde bulunmanın mantıki bir bağlamı yok. Sürekli bu kılıf bu model bu sürüm bu kasa bu para etmez, şöyle böyle alıntılayıp konuyu karıştırıyorsun |
|
Başlıca yaşadığım sorunları yazayım bende;
garip bir şekilde kilit ekranı arama menüsündeyken yukarı kaydırdığımda face id çalışmıyor bazen ara ara oluyor. Ty gibi Wp gibi uygulamalarda donma olabiliyor. Programı kapatıp açma yapmak durumunda kalıyorum. - Uygulama donuyor telefon donmuyor- Rezil bir ekran hz sorunu var. İnstagramda scroll yapmak ciddi anlamda göz yoruyor. İnstagramda ciddi farklı farklı sorunlar baş gösteriyor. Mesela reelslerde ileri sararken kilitleniyor. Hikayeler arası fps düşüşleri belli oluyor. Eskiden hikayeyi intagramdan atarken kalitesi düşmezdi şu an hikayeyi uygulamadan çekince eski androidler gibi takılmalar yapıyor İlk sürümü 26 ile beraber ki hali, hali hazırda bu sorunları barındırıyordu. Ancak daha stabildi. Oradan bu yana çıkan hiçbir yama sürüm daha stabil hale getirmedi. Bunların bana özel olduğunu da düşünmüyorum. Telefonu defaatle sıfırladım zaten, kullanıcıların bazıları umursamadığı için bu konuyu dile bile getirmiyor. Kasa olarak ufak tefek mikroçizikler var ve bunlar kılıfla beraber oldu. Telefonu hiç düşürmedim.* Telefon ısınmıyor değil ayrıca, öyle bir algo yaratıldı ki chamber ile hiç ısınmıyor sanılıyor. Kılıfsız kullandığınızda hdr içerikler ya da wp de uzun süreli görüşme yaparsanız yazışma vs ciddi bir ısınma görebilirsiniz. Ödenen ücretten bağımsız, yıllardır zaten benzer telefonları pazarlayıp duruyorlar. 5 nesil gerideki telefonlardaki sorunları da bir zahmet çözmelerini bekliyoruz. Ve asıl ironik olan devam ediyor olduğunu görmek ya da tatmin etmemesi işte bu kısım insanı enayi hissettiriyor. Hiçbir ürünle duygusal bağ yaşamadım şu ana kadar kendi malım da olsa mal atılacak bir şey sonuçta bu sebeple hizmetin karşılığını verdiğim ücret üzerinden ziyade “talep edilen ücreti “ hakedip haketmememesi üzerşnden değerlendiririm |
|
Son anda vazgeçmezsem alacam. |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
|
Hadi bakalım yerimizi alalım ön sipariş ile alacağım.Hep beyaz rengi tercih eden biri olarak bu yıl güzel bir lansman rengi gelirse onu alacağım. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ya herru ya merru...
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siteamsorunsali -- 4 Temmuz 2025; 16:56:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Bu yıl S25 serisi beklentilerimi pek karşılayamadığı için İphone 17 Pro'yu beklemeye karar vermiştim. Konumuz da açılmış. Umarım hem fiyat hem özellikler konusunda bizi üzmeyecek gelişmeler olur. Sızıntıları merakla bekliyorum. PM ile arasında çok fark olmazsa Pro tercih edeceğim sanırım. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Pro max 129.999 dan başlar gibi |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Uzun süredir Apple tarafından ürün almadım. Apple da Samsung gibi kamu indirimi, aynı fiyata 2 katı hafıza, hediye yan ürünler vb. şeyler yapıyor mu acaba? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
asıl 18 alınmaz cünkü ekran altı face ıd olacak.bence sorunlu çalışabilir kobay olacak alanlar.değişken diyaframıda tam yapamayabilir apple |
|
_____________________________
|
|
16 serisi çıkarken de 16 alınmaz 17 alınır diyorlardı. 15 serisi çıkarken de 15 ara seri olacak alınmaz 16 alınır dediler. Her yeni iphone çıkışında aynı yorumu görüyorum. son 5-6 yıldır da her yeni çıkan iphoneu aldım kobaylık bir durum yaşamadım henüz. İlk üretimlere mesafeli yaklaşılabilir onun dışında gönül rahatlığıyla alınır. Apple geçen sene kurulmuş bir startup değil sonuçta ilk defa telefon yapmıyorlar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siteamsorunsali -- 10 Temmuz 2025; 20:31:28 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Üründe büyük fiziksel tasarım değişikliği var. Bu genelde sorun çıkarır, hemen atlamamak lazım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam 130 bin tl 3250 dolar yapiyor pro max genelde 2900 yada 2950 usd den satisa cikiyor tr de < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|