Şimdi Ara

Apple iPhone 13 Pro / iPhone 13 Pro Max [ANA KONU] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.572
Cevap
343
Favori
1.682.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
86 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şu cihazları alırken koymuyor mu size ? Maddi açıdan sıkıntım yok ama Amerika'da 1100 dolara satılan cihaza 2000 dolar(Apple 12 pro max fiyatları)vermek zorunda olmak çok koyuyor bana. 13 pro max çıkınca da 2500 civarı geçirmeye çalışırlar kesin ilk 4-5 ay oda ayrı sıkıntı zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pasifik. kullanıcısına yanıt

    Yanlis anladiniz. 13 Pro ile 13 Pro Max Kameralari arasinda fark olacak mi, mevcut modellerde (12 Pro ve Max) oldugu gibi yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple iPhone 13 Pro / iPhone 13 Pro Max [ANA KONU]

    iPhone 13 Pro/Max'in kamera çerçevesi, 12 Pro/Max'den epey büyük

  • scanh kullanıcısına yanıt
    Sensörler büyük olucak ve hareketli galiba,ve zoom da 5x olabilir eyer böyle büyükse

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • pasifik. kullanıcısına yanıt

    Ekrandan parmak izi de gelecek mi acaba?

  • scanh kullanıcısına yanıt
    Sanmiyorum apple koymaz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scanh

    Ekrandan parmak izi de gelecek mi acaba?

    iPhone 14’e.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120hz le süsleyip satacak bak görürsünüz çok bişey beklemeyin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • scanh kullanıcısına yanıt

    Gelmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pasifik. kullanıcısına yanıt

    Kamerada bişeyler yapacaklar gibi bu sene yoksa sırf 120Hz ile gitmez

  • Almayı ciddi düşündüğüm bir model. Umarım fazla bekletmeden Türkiye’ye gelir de hasret fazla uzun sürmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • scanh kullanıcısına yanıt
    Tabiki kamerada değişiklik olacak ama öyle ooo diyeceğimiz birşeyde olmıcak yanı,mesela bir perskop kamera koymayacak mesela 10optik,koysa keşke.benim tek şikayetim 12 pro max de zoom başka birşey değil.
    Tabiki marsı çekecek değiliz 2.5 optikte yetiyorda bazen insan arıyor☺️



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pasifik. -- 20 Ağustos 2021; 9:37:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • scanh kullanıcısına yanıt
    Tabiki yine sorunlarla gelecek gölgelenme dir odur budur al baştan☺️☺️sinir bozucu şeyler acaba olcakmı onda diye düşünmeler☺️☺️12 pro max ı tam oturttuk devam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scanh

    iPhone 13 Pro/Max'in kamera çerçevesi, 12 Pro/Max'den epey büyük

    Kamera bloğu bu kadar olacaksa cidden aşırı büyük. Bakalım nasıl özellikler olacak, inşallah iPhone 12 Pro kullanıcısı olarak çok özendirmez.

  • Jack Rabbit Slims kullanıcısına yanıt
    ☺️☺️
    Özendirecek kadar olursa edecek bişey yok ama değmeyecek kadar özellikse 12 devam.14 de bakıcaz artık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sakulta8585 kullanıcısına yanıt

    12 Pro ile 12 Pro Max’ın kamerası arasında kayda değer büyük bir fark yok. Normal bir kullanıcı için aynı bile denilebilir. Bu seridende yine aynı şekilde olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 20 Ağustos 2021; 11:32:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakulta8585 kullanıcısına yanıt

    12 Pro ile 12 Pro Max’ın kamerası arasında kayda değer büyük bir fark yok. Normal bir kullanıcı için aynı bile denilebilir. Bu seridende yine aynı şekilde olacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pasifik. kullanıcısına yanıt
    120 hz koyması almak için zaten bir tercih hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TAGRNT

    120 hz koyması almak için zaten bir tercih hocam
    Bende 120 hz ekran deneyimi için 13 pro max beklemesindeyim. iOS akıcılığı 120 hz ile inanılmaz deneyim sunacak. Şimdiden heyecanlanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    ben de hocam fiyat olarak makul bir seviyede olursa pro max e düşünüyorum geçmeyi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.