|
Kartla alakası yok. Amazon bir süredir böyle hatalar yapıyor.realme ve oppo telefonlarda da taksitle alanlar oldu. Kategori yanlış bir yerlerde. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
hata olamaz ürün sayfasında tüm kartlara taksit seçeneği var ama satıcıya güven olmaz amazon değil < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 11 Ocak 2021; 1:12:46 > |
Arkadaşlar daha önce bu mağazadan 2 defa Apple ürünü sipariş verdim ikisi de sorunsuz geldi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
bittibitiyor dan bahsediyorsan yorumlarına baktım telefonun faturasını göndermiyor diyenler var < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 11 Ocak 2021; 1:30:40 > |
|
ben bittibitiyor satıcısından bahsediyorum sen? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 11 Ocak 2021; 1:32:15 > |
|
işte 2 kişi de olsa sorun yazınca insan kıllanıyor alan alsın ama ben güvenemedim ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 11 Ocak 2021; 1:40:7 > |
Satıcısı amazon olmayan bir satıcıdan robot süpürge aldım, almaz olaydım. Süpürge deli danalar gibi kenddi etrafında dönüyor, şarj istasyonunu bulamıyor, şarjı bitirene kadar olduğu yerde duruyor vs. Destekle iletişime geçtim, robotu sıfırlayın olmazsa iade alırız dedi amazon. Robotu sıfırladım, baktım olmuyor yine aynı sorunlar devam ediyor, iade prosedürünü başlattım. Sonraaki sürecin kısa özeti aşağıdakii şeklddedir: 1) satıcı ürünü teslim almayı önce kabul etti, sonra reddetti. 2) harici olarak ürünü bana geri gönderdi, kargoyu teslim almadım amazondan gelmediği için 3) satıcı harici olarak telefon etti, ürünü neden almıyorsunuz vs konuştu. Siz benim muhattabım değilsiniz, beni bir daha haricen aramayın dedim. 4) yukarıdaki olayları amazona aktardım, amazon satıcıya yine süre verdi 5) satıcı ürünü telim almayacağını söyledi, yine haricen kargoladı. 6) ürün sayasının altına yorum yazdım, süreci anlattım, satıcı amazona beni şikayet etti, yorumumu sildirdi. 7) amerika amazona şikayet mali yazdım, türkiye operasyonlarınaa bi karışamayız diye yanıt geldi. 8) amazon insiyatif kullandı iadeyi kabul etti. 9) 2 ay geçmesine rağmen para hesabıma yatmadı, satıcıya yine süüre verdi amazon ( prosedür gereği her telefon görüşmesinde 72 saat süre verilmesi gerekiyormuş. ) 10) satıcı ben suçladı. 11) amazonu tüketiici hakem heyetine verdim, güzel bir dilekçe ile yukarıdaki olayları kanıtlarıyla birlike anlattım. 12) amazon aradı, thh kararı lehimeymiş, parayı yatıracaklarını söyledi 13) para hesaba yattı. Yani, Siparişi ağustos sonu verdim, paramı kasım sonu alabildim. Bir daha da 3. Parti satıcılardan toplu iğne dahi almadım. İhtiyacım olan şeyi amazonun kendisi satmıyorsa ve o şey gittigidiyorda da yoksa perakende mağazadan almayı tercih ediyorum 3-5 kuruş fazla vererek. Diğer sitelere ( gittigidiyor hariç ) bulaşmıyorum bile. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
aynen öyle ben çok nadir de olsa alsam da önce satıcının adını aratıyorum diğer sitelerde varsa ve olumluysa alıyorum yoksa pahalı bir şeyi akmak riskli |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|