Şimdi Ara

Apple iPhone 11 / Pro / Pro Max [ANA KONU] (1203. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
43.857
Cevap
483
Favori
2.593.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12011202120312041205
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayer1947

    Arkadaşlar iPhone 11 alana AirPods indirimliydi birçok yerde, bitti mi bu kampanya acaba?
    vatanda vardı diye biliyorum ama bitti sanırım hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: surferbabe

    Bu akşam takıp sabah almanın çok etkilediğine inanmıyorum önceki iphone 8i hep akşam takıp sabah aldım 2.5 yılda %86ya geldi.
    bu konuyu ben de araştırdım hocam. benim vardığım sonuç da gece şarja bırakmak sağlığı etkilemiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arastgeldi

    Arkadaşlar iphone 11 cihazımı 4 farklı marka powerbankla şarj ediyorum. 3 ünde şarj %80 e gelince şarj işlemi duruyor. İncore marka powerbankta ise böyle bir sorun yaşamıyorum. Apple destek powerbanktan kaynaklı olabilir diyor. İyileştirilmiş pil seçeneğini de kapattım öyle denedim ama yine aynı. Sizlerde böyle sıkıntı oldu mu?
    Apple iPhone 11 / Pro / Pro Max [ANA KONU]

    Apple'ın kendi sitesinden hocam. ama neden iyileştirilmiş pil seçeneğini kapatınca aynı oluyor bilemedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Felurian

    Bir baktımda konuya, 5-6 aydır kullanıp hiç pil kaybı yaşamayanlar ve ya 1 yıldır falan kullanıp da sadece %1-2 pil kaybı yaşayanlar varmış.
    Ben cihazı 1 ay önce aldım, öyle cihazı yoracak oyunları vs çok nadir kullanırım, pili de 20’nin aşağısına hiç düşürmeden günde 1 kez şarj ederek kullandım ama daha şimdiden 99’a düşmüş, hayırlısı artık...
    hocam pil sağlığında kaç yüzdede takıp kaç yüzdede çıkardığından çok şarj olurken ne kadar ısındığı vs de önemli. özellikle hızlı şarj kullanıyorsan ve atıyorum şarj olurken oyun vs açtıysan ısınır ve pili kötü etkiler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UglyOwl U kullanıcısına yanıt
    10000 mah ta var 20000 mah ta. İkisinde de aynı sorunu yaşıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akut1 A kullanıcısına yanıt
    Wiget Wizard ucretli ama inanilmaz kullanisli. Paycell tarzi kampanyalarla uyguna alabilirsin.
  • FestalPenguin kullanıcısına yanıt
    Evet bunu görmüştüm ama anlamadığım nokta cihaz neden powerbank seçiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arastgeldi A kullanıcısına yanıt
    bilemedim hocam belki sistemsel bir arıza da olabilir. Apple hakkında çok tecrübem yok yanlış yönlendirmeyeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arastgeldi A kullanıcısına yanıt
    Kapasite sormamın sebebi bazı powerbankler aşırı deşarjdan korunmak için kapasitesi azalınca şarj etmeyi otomatik kesiyor. Ama %80de kalması iyileştirilmiş pil şarjını akla getiriyor. İyileştirilmiş şarjı kapadıktan sonra telefonu yeniden başlatıp deneyin hocam. %80de durup şarjı kesip taktığınızda hala %80de bırakmaya devam ediyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • slayer1947 S kullanıcısına yanıt
    Media markt da devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akut1 A kullanıcısına yanıt
    Adım , duruş ve hareketi takip edebileceğiniz ekrana widget alabileceğiniz , onun haricinde bir çok takvim , saat , resim , yazı , hava durumu gibi çeşitli widget oluşturabileceğiniz widgetsmith uygulamasını tercih edebilirsiniz. Oluşturğunuz widget için font, renk ve model seçimleri gibi kişiselleştirmelerde bulunuyor.
    Apple iPhone 11 / Pro / Pro Max [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar xs cihazımda evimdeki Wi-Fi ile ilgili hiçbir sorun yaşamıyorum. Hattımı xs cihazıma takıp kişisel erişim noktasından 11 pro max cihazımı bağlıyorum herhangi bir bağlantı sorunu yaşamıyorum. Ama 11 pro max cihazım evimdeki Wi-Fi ağına bağlanınca 15-20şer saniye kopmalar oluyor sonra düzeliyor. İos 14 temiz kurulum yaptım aynı. Modeme reset attım yine aynı. Xs’te sorun yokken pro max’te sorun yaşamamın sebebini tahmin edebilecek çözüm sunabilecek kimse var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Superonline kullanıyorum müşteri hizmetleri ile konuştum gerekli testler yapıldı hiçbir sorun gözükmüyor ama sorunum aynı devam ediyor, Apple müşteri hizmetleri ve kıdemli departman dahil görüştüm gerekli testler sıfırdan kurulum yeni ayarlar modem tarafında ayarlar sonuç aynı, twittter a yazın aratın iOS 14 Wi-Fi problem diye birçok kişide mevcut durum var işin özü yeni güncellemenin bir an önce gelip geldiğinde ise bunun düzelmiş olmasını ummak tek çaremiz
    Ayrıca ios14 ten sonra hiçbir türlü Wi-Fi ile aktif olmadı cihaz mobil veri ile kurabildim ancak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sürüm kaynaklı, ben de itunes üzerinden sıfırladım. Donma problemlerim geçti ama wifi sıkıntısı devam ediyor. Diğer cihazlarda veya modemde bir sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne gibi gariplik hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efeyildirim

    Superonline kullanıyorum müşteri hizmetleri ile konuştum gerekli testler yapıldı hiçbir sorun gözükmüyor ama sorunum aynı devam ediyor, Apple müşteri hizmetleri ve kıdemli departman dahil görüştüm gerekli testler sıfırdan kurulum yeni ayarlar modem tarafında ayarlar sonuç aynı, twittter a yazın aratın iOS 14 Wi-Fi problem diye birçok kişide mevcut durum var işin özü yeni güncellemenin bir an önce gelip geldiğinde ise bunun düzelmiş olmasını ummak tek çaremiz
    Ayrıca ios14 ten sonra hiçbir türlü Wi-Fi ile aktif olmadı cihaz mobil veri ile kurabildim ancak
    Aynı sıkıntı bende de var. İşin garibi herkeste aynı sorun olmaması. Evimde artık sürekli hücresel bağlantıyı kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • efeyildirim kullanıcısına yanıt
    Benim modem değişti huawei modem vardı zte takıldı sorun ortadan kalktı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dgkn_sglmr D kullanıcısına yanıt
    Kendiniz bireysel mi değiştirdiniz internet servis sağlayıcınız tarafından mı değiştirildi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • efeyildirim kullanıcısına yanıt
    Superonline ile konuştum ekip geldi gelen ekip değiştirdi sanırım zte’yi her zaman takmıyorlar konuşun superonline ile değişim talep edin sorun büyük ihtimal çözülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dgkn_sglmr D kullanıcısına yanıt
    Konuştum teknik ekip talep ettim bakalım sorun benden kaynaklı ise ücrete tabi olacakmış. Ama ben ne yapabilirim ki modeme bakalım değişim isteyeceğim hizmet alamıyorum çünkü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12011202120312041205
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.