Şimdi Ara

Apple iPhone 11 / Pro / Pro Max [ANA KONU] (1169. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
12 Misafir - 12 Masaüstü
5 sn
43.857
Cevap
483
Favori
2.593.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11671168116911701171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elinwelin

    İkinci el yada ikinci elde fiyat belirlemek için başka bi konu açılıp orda mı tartışılsa?

    Anker 18w kullanan var mı? Yada önerdiğiniz hızlı şarj adaptörleri hangileri?

    Alıntıları Göster
    https://urun.n11.com/sarj-cihazi/bix-type-c-pd-hizli-sarj-adaptoru-18w-baslik-bx-1uc18-P311312256

    Ben bunu aldım çok memnun kaldım şuan ilk takışta anlamamıştım ancak dün %25 den %92 yaklaşık 35 dk civarı sürdü. F/P




  • beyefendi34 B kullanıcısına yanıt
    Son cümle her şeyi özetlemiş.

    ''Bir uygulamayı yalnızca yanıt vermediği zaman kapanmaya zorlayın.''

    Demek ki sadece yukarı atmak yeterli oluyor, teşekkürler bu bilgi için :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shieldwall

    Son cümle her şeyi özetlemiş.

    ''Bir uygulamayı yalnızca yanıt vermediği zaman kapanmaya zorlayın.''

    Demek ki sadece yukarı atmak yeterli oluyor, teşekkürler bu bilgi için :)
    Kağıt üstünde öyle yazıyor da kullanımda olmuyor :)


    Şuan ekran sürem 4 saat

    1 saat 27 dk oyun
    1 saat 19 dk sosyal ağlar
    17 dk Üretkenlik yazıyor. Şarj % 25 de.
  • Uzun süre Android maceramdan sonra Samsung müşteri hizmetleri çalışanına kızdığım için Apple’a geçtim. Hem de tam takım geçtim. Ipad Pro, iPhone 11 Pro Max, Airpods ile bir ekosisteme dahil olayım dedim ama iPhone 11 Pro Max 19. günde beni yarı yolda bıraktı.

    Ortada hiçbir şey yokken, Cepteteb uygulamasını indirdim, uygulamaya giriş yaparken telefon kapandı. Dedim açılır herhalde ama elmada kaldı. Resetlemeye çalıştım, ondan da hayır gelmedi. Itunes’a bağlayıp format atmam söylendi ama program telefonu göremedi.

    Servise götürdüm orada da sonuç çıkmadı. En sonunda rapor tuttular ve ürünü Hepsiburada’ya gönderdim. Şimdi değişim bekliyorum ama 19 günlük bir telefonda bunu yaşamak can sıkıcı oldu.

    Servis raporu olmasına rağmen HB kendisi de inceleme yapıyormuş sanırım. Bunun sonunda değişim alamama ihtimalim var mıdır? Uzun süredir Apple ile muhatap olanlardan bunu öğrenmek istiyorum. Doğal olarak 19 günlük darbe almadan bozulan bir telefonu kullanmak istemiyorum çünkü.




  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Burda bir yanlış var hocam, Hepsiburada sattıktan sonra devreden çıkar, olası bir arızada tüm işlemleri servis yapar servisten bir sonuç çıkmamasına çok şaşırdım. Bu telefonu alıp hepsiburada ne yapacakki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marcoreuss kullanıcısına yanıt
    Yanlış bilgi. Ürün satın alma tarihinden itibaren 6 ay içerisinde cihazda arıza meydana gelmesi satıcının kusurlu ürün satması kapsamına girmekte ve rapor ile birlikte kullanıcının ürünü iade veya değişim talep etme hakkı vardır. Satıcı bunu red etmesi halinde tüketici hakem heyeti ile sonuca varılır ve ister ücret iadesi ister birebir ürünle değişimi yapılır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam dediler ki Hepsiburada yetkili satıcı olduğu için böyle daha hızlı sonuç alınır. Onlara bırakırsam zaman kaybı olacağını söylediler.

    Servisten raporu aldıktan sonra HB ile iletişime geçtim. Raporun resmini attım. Onlar da kargo kodu verdiler. Raporu ve cihazı kutusuyla birlikte gönderdim. Böyle olunca süreç doğru işliyor gibi geldi.

    Servis bu telefonun bana geri gelmeyeceği konusunda garanti verdi ama yine de endişeleniyorum doğrusu.

    @Laazzz hocam o zaman süreç doğru işliyor ve servis ürünü hatalı bulduğu için korkmama gerek yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavkar@fb -- 10 Eylül 2020; 22:21:6 >
  • mert1905x kullanıcısına yanıt
    Bu mesajınızı anlayamadım. Ordaki değerler kalan süreler mi? Kullanılan sureler mi?

    Üretkenlik yazması sebebiyle mi kullanımda olmuyor dediniz?

    Ben Onur Gürler isimli youtuber dan çok şeyler öğrendim. Dediğimi orda görmüştüm. Ama bilmiyorum.

    Geri tuşu olmaması, açık uygulamalar için tamamen kapat seçeceğinin olmaması, gece bekleme modunda çok pil tüketmemesi bahsettiğim durumu gösteriyor. Yani açık uygulamaları kapatmaya gerek yok. Çünkü onlar tam olarak açık değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: th3sicilian

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    @th3sicilianhttps://www.amazon.com.tr/gp/product/B07XZNRSBJ?pf_rd_r=QW2B96KY29B0AKTYCDM6&pf_rd_p=dbef927e-126e-4d59-a744-316eb26cc421&ie=UTF8&psc=1&th=1&tag=spydrop-20


    ya 348 tl daha verip 24 ay garantili telefon almak varken neden 8 ay kullanılmış telefon alsın insanlar. Pazarlık teklifiniz ne 12799mu?


    Telefonum malum sarı site aracılığıyla 12.650 TL'ye satılmıştır.

    __________

    quote:

    @efefor Kesinlikle çok haklısınız, herkesin malı kıymetlidir tâbi ama her malında bir piyasa fiyatı vardır. Ben internette 0 fiyatından daha pahalı 2018 araçlarda görüyorum ve anlayamıyorum.


    quote:

    @coke019 Hocam serbest piyasa ama belirlediğiniz tutar çok ama çok yüksek edeceği maksimum fiyat 10 bin TL daha yukarısını veren varsa cidden ya saftır ya da sizin akrabanizdir 😊

    Cidden 2.ellere 10 bin TL bile verileceğine inanmıyorum


    @coke019 totem için teşekkürler hocam

    quote:

    @th3sicilian 1840+498=2338 TL Telefonunuzun 8 ayda yaşyacağı amortisman ederi.
    13800-2338=11462Telefonunuzun şuan ki reel ederidir.


    @th3sicilian Hesaplamanız için teşekkürler hocam.

    __________


    @muhsin_2122 @Nuri2788 @Reliq @elinwelin @Bağa mı didin? Değerli forumdaşlarım; haksızsınız demek size en büyük yapılacak ayıptır. Haklısınız. Ama samimiyetle söylüyorum size forumda çok sayıda çöp konu ve yorum gösteririm. Ben malum sarı sitedeki ilanımı buraya koysaydım çok çok ayıp ederdim. Ancak Donanım Haber Forum'a yine bir Donanım Haber Forum linki koydum. İlanı asla burada açmadım yalnızca yine forumumuza ait bir link paylaştım. Eğer konumuza "11/11 Pro/11 Pro Max ANA KONU" diyorsak, Ana Konu her şeyi kapsayabilir. Çünkü Ana Konu başlığı altında bir bildirge yayınlanmamış, kullanıcılar kulübü denmemiş, yalnızca bu cihazı alanlar yaşadığı sorunları ve çözüm önerilerini paylaşır denmemiş. Yeri geldi 11 konusunda, 12 muhabbeti de yapıldı, yer geldi kavga edildi, geyik de yapıldı. Cihazı almayanlar almalıyım diye sordu, almayı düşünenlere hepsiburada, trendyol, amazon, n11 linkleri atıldı. Belki o an ikinci el 11 Pro Max 256 gb almak isteyen bir forumdaşımız bu konuya bakacaktı ve benim ilan linkimi görecekti. Ben zaten forum içi satılma ihtimalini çok çok düşük görüyordum. Ancak kendi ilanımın reklamı için değil, belki faydalanan biri olur diye paylaştım. Sarı site linki değil, Donanım Haber linki paylaştım. Ama yine de bunu bir hata olarak görüyorsanız maruz görün. Bilerek ve isteyerek bir konunun yanlış yerlere sapmasını istemem.

    __________

    @uyducu39 @DagustuN @edwinnarc Değerli destekleriniz için teşekkürler




  • mert1905x kullanıcısına yanıt
    Ve galiba daha açıklayıcı bir bilgi buldum:

    Siz mesela bir oyundan çıkıp sonra geri o oyuna dönünce kaldığınız yerden devam ediyor ya, sebebi oyunun “askıya alınmadan (bu da Apple in kullandığı başka bir tabir) önce kısa bir süre çalışması” imiş. Oyuna hemen dönünce kaldığı yerden devam eder ama araya zaman girerse yeniden başlayacaktır. (Bunu deneyip bilgi verebilirseniz çok güzel olur. Bende o”hiç oyun yüklü değil.)

    Anlaşılan o ki, uygulama yukarı gönderilince, bir zaman sonra arkada çalışmaz hale geliyor. Siz bir de arka planda uygulama yenilemeyi, o uygulama için kapattıysanız, hiç bir şekilde güncelleme ve içerik kontrolü de yapmıyor ve böylece orda ön izleme gibi, imaj gibi duruyor. Sistem kaynaklarını tüketmiyor.

    Bu gerçekten çok harika bir şey. Geri geri gitmenize gerek yok. Kapatmanıza gerek yok. Uygulamayı yukarıya doğru fırlatın ve başka işinize bakın. Tamamen alışkanlık meselesi.

    Özellikle anroidden geçenler kapatma işlemi yapmak istiyor. Çünkü öyle alışmış oluyorlar. Ve neden hepsini aynı anda kapatamiyorum! diye kızıyorlar. Gerek yok. Apple in çalışma mantığına alışınca daha rahat.

    Apple iPhone 11 / Pro / Pro Max [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyefendi34 -- 11 Eylül 2020; 7:41:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Laazzz kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum hocam. Geçmiş postlarımda 11 de yaşadığım sorunu paylaşmıştım. 3. Haftasında servise gittim, onarım kabul etmedim. Servise rapor tutturup teknosaya başvurdum. 1 günde apple değişimi onayladı. Sıfır kapalı kutu ürünle cihaz değiştirildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yeri değil belki ama Xs kullanıyorum 11 ile takas etmeyi düşünüyorum sizce xs den geçmeye değer mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • chinaski C kullanıcısına yanıt
    Bence bu soruya cevabı burda aramamalısınız. Buyrun size bir link:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ivrw_hybtck&feature=youtu.be


    Ama ben şunu anlıyorum: Siz üste para vermek konusunda tereddüt ediyorsunuz. Eğer böyle ise şu soruya önce siz cevap verin:

    “Benim xs e verdiğim parayı bu cihaz bana ödedi mi?” Cevabınız hayır ise ve mali fedakarlıkla 11 e geçecekseniz şu kriz zamanında boşverin 11 i.

    “Ama bunlar önemli değil, mali olarak rahatım yerinde” diyorsanız o zaman 11 Pro ya geçin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • beyefendi34 B kullanıcısına yanıt
    Evet mali durumda önemli üstüne 500-700 vereceğim çok zorlamayacak ama pro alacak kadar da bütçem yok. Teşekkürler dostum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • chinaski C kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsünde hayal kırıklığı yaşarsınız. Eğer performans kısmında sorun yaşamıyorsanız hiç bulaşmayın derim. Kozmetik olarakta pek iyi bir görünüme sahip değil kendisi, biraz kalıncana.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar çağrı merkezlerini arayıp tuşlama yaptığımda tuşlamayı yapıyorum fakat tuşlama yapılmamış gibi devam edip kapanıyor görüşme.Farklı numaralarda denedim.Telefon yada yazılım ile ilgili olabilirmi?
  • Yeni güncellemeyle şarj çok kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chinaski C kullanıcısına yanıt
    mevcut kullandığınız XS'in ilk kullanıcısı siz olduğunuzu varsayarsak üstüne ücret verip 11'e geçmeye değmez, geçecekseniz buna değmeli, ki oled'den lcd'ye geçeceksiniz buda göz önünde bulundurulmalı xs bandında 11 serisinde en az 11 pro almalısınız.
  • deepfear7 kullanıcısına yanıt
    şarjın iyi olduğunu söylüyorlardı o yüzden geçtim ama gerçekten pil berbat cihaz düz 11.
  • blitzzwolf10 kullanıcısına yanıt
    11 pro maxte ben henüz geçmedim. Eğer iyi değilse 13.6.1 de kalsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 11671168116911701171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.