Şimdi Ara

Apple iPad Pro [ANA KONU] (298. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.049
Cevap
193
Favori
414.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum dün
  • Cevaplayan Üyeler 958
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 194
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • catik (818 mesaj) Bori Khan (265 mesaj) UglyOwl (245 mesaj) Xrage77 (191 mesaj) rocker35 (169 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3658 mesaj) Mobil (2654 mesaj) Tablet (190 mesaj) Mini (431 mesaj) Uygulama (2273 mesaj) (763 mesaj) (231 mesaj)
  • @
7 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj

  • Kılıf olarak mı hocam? Cihaz olarak uzay gri 128gb aldım kulaklık hediyesi ile birlikte.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Evet kılıf ve ekran koruyucuyu kastetmiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Aşağıda linklerini verdim hocam. Tr'ye kargo gümrük falan derken çok ucuza gelen ürünler değil. Ama özellikle kolay uygulama aparatı var diye bu ekran koruyucuyu tercih ettim. Ek olarak spigenim telefonlardaki koruyucularının cam hissinden çok memmun olduğum için önceliğim nu oldu.


    Spigen Rugged Armor Pro Designed for iPad Pro 11 Case 2020 & 2018 with Pencil Holder - Blackhttps://www.amazon.com/dp/B0875GMKN5/ref=cm_sw_r_cp_api_i_h3yJFbWCSY61C

    Spigen Tempered Glass Screen Protector [Glas.tR EZ Fit] Designed for iPad Air 4 10.9 inch (2020) / iPad Pro 11 inch (2020/2018) [9H Hardness/Case-Friendly]https://www.amazon.com/dp/B08HV54BF5/ref=cm_sw_r_cp_api_i_K3yJFb3WHKT8X

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • elinizden geldigi kasar ince bir kilif da alin yedek... evde kullnirken ince kilif ile cok keyifli oluyor alet...

    aliden istedim yakinda gelir burda yorum yaparim iyi cikarsa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Hocam siz ESR nin manyetik kılıfından bahsediyorsunuz sanırım. Yorumları çok iyi ve kılıf kibar duruyor.


  • Ben kendi kullanım şeklimden dolayı kenarları açık kılflardan çekiniyorum hocam. Yani orijinal kısmın açık kalan ufacık kısmında 7plus telefonu kemerle çizmiştim. Ondan kucakta kullanacağım diye biraz tedirgin oldum. Ama kılıflar bi gelsin tekrar bi deneyimleyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Az önce apple satış destek hattı ile irtibata geçtim. Siparişin durumu ve öğrenci belgesini gönderecek miyim diye. Bi mail adresine sipariş numaram ile belgeyi mail atın dedi. Onları hallettim. Kafamdaki soruları da sordum. Airpodslar çok erken ulaşacak açığ deneyim mi yoksa ipad i mi bekleyeyim olası sipariş aksaklıkları için diye bir soru sordum. İstediğiniz zaman açın kullanım dedi son ses deneyin dedi. ola ki bi sorun olursa bize ulaşın hemen hallederiz dedi temsilci. İpad teslim süresini sordum. Emin olum elinize erken gelecektir dedi kendisi. Sizin standart donanım olduğu için Türkiye stoklarından gönderilecek o yüzden gümrük beklemesi olmayacak dedi. Stoklarımız düzeldi artık ürünlerimizde dedi. İnşallah dediğiniz gibi olur dedim vedalaşıp kapattık :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Hocam Smart Folio tarzı bir kılıf alıp DBrand’den kenarlık kaplama alabilirsiniz. Aşırı hoş duruyor. Hatta alalım derseniz beraber sipariş verelim kargo bedavaya gelsin. Olmaz mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • o var esr... ama benim dedgim daha telefon kiliflari gibi kapaksiz spigen kiliflar oliyor ya o tarz baktim buldum siparis verdim 2-3 gune elimde olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Mesmerist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Hocam ben siparişi geçtim amazondan şimdilik o kılflarla devam edeceğim çok masraf oldu zaten yeter artık benim için:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ogzhntf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • güle güle iyi günlerde kullanın Apple iPad Pro [ANA KONU] 


  • Teşekkür ederim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ruuuuud kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Tabletten çok kılıf konuşuluyor haklısınız bende hangisini alsam diye düşündüm korumak önemli iPad’leri.Apple iPad Pro [ANA KONU] 


  • Gerek yok ben samsung ve başka bir markayı kullanıyorum hepsinde şarj ediyor. Belki adaptörün akımı yetersizdir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    rottice kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Bugün iş için onenote’u da aktif kullandım. Valla süper oldu 15 dkda hem not almaya hem de uygulamaya alıştım. Bir daha kağıda ihtiyaç duymam bu gidişle Tek problem ekran koruyucu kullanmıyorum çok fazla parmak izi kalıyo onada yapacak bişey yok günde 2-3 kere siliyorum artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Spigen’in ekran koruyucusunu öneririm hocam canlılığı hiç bozmuyor orjinal ekranı kadar da güzel dokunmatik yüzeyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral sabiti

    Spigen’in ekran koruyucusunu öneririm hocam canlılığı hiç bozmuyor orjinal ekranı kadar da güzel dokunmatik yüzeyi
    Gelecekmiş TR’ye ama ne zaman geleceğini söyleyemiyolar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • evet kesinlikle katiliyorum bende coook memnun olarak kullniyorum

    hocam kalemle yazarken arada hafif yazida kayma hossediyormusun.... cam filmi cok kaygan olduğundan hafif kaymalar oluyor diye yorum okumuştum
    sanrim spogen kilif sebebi ile bendede oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • hocam bende denim... goodnotes alicam yakinda ama alana kadar ucretsizleri test etmek istiyorum

    gecmiste one note bilg kisa bir sure kullanmistim

    bakalim gelistirme varmi yada ipad ile daha uyumlu calisyormu üstelik kalemde olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Afusan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Aynen hocam kalem yazıyor kayarken onun için kalemin ucuna silikon başlık aldım hem yazarken ekrandan gelen tak tak seslerini engelliyor hem de yazarken kaymıyor kalem


    Apple iPad Pro [ANA KONU]

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.