Şimdi Ara

Apple iPad Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (8 Mobil) - 2 Masaüstü8 Mobil8 Android
5 sn
3.504
Cevap
273
Favori
331.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1088
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 17 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 13
  • Favoriye Eklediklerim 273
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • burak335 (66 mesaj) xweser (55 mesaj) Mustafa SARI. (50 mesaj) Sleepwake33 (41 mesaj) catik (40 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (819 mesaj) Mobil (1116 mesaj) Tablet (123 mesaj) (4 mesaj) Mini (224 mesaj) Uygulama (633 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Bilgisayar >> Apple iPad Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2212 Mesaj
    Hediye olarak kalem beklemek hayal. Amerika'daki kampanyadan farklı bir uygulama yapmazlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 8700K / Asus ROG Strix Z370-F / Corsair Vengeance RGB 3000Mhz 2x8 GB / Samsung 960 EVO M.2 SSD / Toshiba P300 2 TB / Seasonic Focus+ Gold 650FX / NZXT Kraken X52 / Aerocool P7 C1 PRO
  • Yarbay
    8122 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dejavu_2001

    Hepsiburada halen 3.999TL den satışa sunuyor. Almak isteyenler stok erimeden alabilir.
    PT'de 3639 TL idi onlar da zam yansıtmışlar 3799 olmuş. Hala PT en makul yer almak için...
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    11645 Mesaj
    Konu genelleştirildi. İlk mesaj güncel.
    |
    |
    _____________________________
    Donanım Haber Steam Topluluğu

    CPU: AMD Ryzen 5 2600 | GPU: MSI RX 5700 MECH GP Edition | RAM: GSKILL 2x8GB Ripjaws V 3000MHz CL16 | Anakart: MSI B450-A PRO | SSD: Samsung 860 EVO 250GB | M.2 SSD: James Donkey JD1024 1TB | HDD: Seagate Barracuda 2TB | Kasa: Cooler Master MasterBox MB520 | Monitör: Samsung C27HG70 | Fare: Logitech G102 Prodigy | Klavye: James Donkey 610S Red Switch | Kulaklık: SteelSeries Arctis 3 2019 Edition | Pad: GamePower GP700 RGB | Gamepad: Microsoft Xbox 360 Controller | Ses Sistemi: Logitech Z506 5+1 | Telefon: iPhone 7 32GB
  • Teğmen
    185 Mesaj
    1 haftadır ipad 6 bakıyordum alayım diye ikinci el araba piyasası gibi oldu bi anda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2472 Mesaj
    30 haziran gecesi 2500 TL olan bir ilan, ertesi gün baktım 2950 TL olmuş, satıcıya ne oldu dedim abi sıfırına 500 TL zam gelmiş dedi.

    Yahu sen daha dün 2500 TL'ye razı idin ne oldu da 'razı' olma sebebin değişti bir gecede.

    Biz bu kafayla bi ...im yol alamayız.
    _____________________________
    Xbox One X, Elite v2, Arctis 9X, Gamepass
  • Yüzbaşı
    587 Mesaj

    Hocam bence arkadaş haksız değil, sonuçta siz de bir gün önce 2500 e razı değilken bir gün sonra razı oldunuz. Ne oldu da bir gecede fikir değiştirdiniz?
    Burada yargılama yapmak yanlış, çünkü herkes haklı haksız olan tek şey enflasyondur
    bado6100 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bado6100

    30 haziran gecesi 2500 TL olan bir ilan, ertesi gün baktım 2950 TL olmuş, satıcıya ne oldu dedim abi sıfırına 500 TL zam gelmiş dedi.

    Yahu sen daha dün 2500 TL'ye razı idin ne oldu da 'razı' olma sebebin değişti bir gecede.

    Biz bu kafayla bi ...im yol alamayız.
    Alanlar tepki gösteriyor ama tepki gösterenler satıcı olunca aynısını yapıyor. Sizi tenzih ediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2472 Mesaj

    Ben almayı düşünüyordum hocam, piyasa araştırması yapıyordum. Gelen zam ile bir ilgisi yok. Bir ürünün aniden fiyatının artmış olması, o ürüne olan 'ihtiyacı'mı olumlu yönde nasıl tetikleyebilir? Size mantıklı geliyor mu?

    Ama yapacak bi şey yok. Kapitalist düzen bunu gerektiriyor sanırım.
    |
    |
    Napoleon_Bonaparte kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Xbox One X, Elite v2, Arctis 9X, Gamepass
  • Yarbay
    2212 Mesaj
    sıfırına zam gelen ürünün fiyatını artırmak çok da abes değil sonuçta o da eskisini satıp yeni ürünü alacaktı belki.
    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 8700K / Asus ROG Strix Z370-F / Corsair Vengeance RGB 3000Mhz 2x8 GB / Samsung 960 EVO M.2 SSD / Toshiba P300 2 TB / Seasonic Focus+ Gold 650FX / NZXT Kraken X52 / Aerocool P7 C1 PRO
  • Yarbay
    4131 Mesaj
    Aldığım ürüne zam gelirse, ikinci el ürünüme de haliyle bunu orantılayıp yansıtırım. Bu gayet normal. 3’e almışım 13 olmuş, neymiş efendim 2.5’a razıydın nasıl 10 yazarsın.

    Sonuçta alanlar ticaret yapmıyor ki. Yenisi ile değişecek, ihtiyacı var belki.

    Var mı arabasını aldığı fiyata satacak babayiğit? Elindeki telefonu daha ucuza satacak ?

    Maalesef zam geldi ancak bekleniyordu. Bir süre böyle devam eder, alışınca herkes yeniden almaya başlar. Artık almak istediğiniz bir şey varsa beklemeyeceksiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    962 Mesaj
    Arkadaşlar kulaklık kampanyasında hali hazırda olan eğitim indirimi dışında bir indirim oluyor mu eğer olmuyorsa sipariş geçicem çünkü ptden
    _____________________________
  • Yarbay
    2602 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield.

    Arkadaşlar kulaklık kampanyasında hali hazırda olan eğitim indirimi dışında bir indirim oluyor mu eğer olmuyorsa sipariş geçicem çünkü ptden
    Olmuyor diye biliyorum yanına kulaklık vb. veriyor işte ki ben geçen sene 2.600-700'e getirmişdim air 3'ü yanındaki kulaklığı ucuza satmama rağmen.

    Bu sene verir mi belli değil ama verirse ve kullanmayacaksanız kulaklığı satıp ucuza getirebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 3 Temmuz 2020; 17:32:54 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4131 Mesaj

    Pt eğitim indirimi, apple’ın indirm + kulaklık hediye fiyatlarına denk geliyor hemen hemen.

    Daha önce de söylemiştim. Ben apple’ı beklerim öylr alırım, satmakla vs uğraşamam kullanmayacağım zaten diyen ptden alabilir. Bu ara stok sorunu yaşıyormış sanırım pt dikkat edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Michael Scofield. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2212 Mesaj

    Olmuyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Michael Scofield. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel i7 8700K / Asus ROG Strix Z370-F / Corsair Vengeance RGB 3000Mhz 2x8 GB / Samsung 960 EVO M.2 SSD / Toshiba P300 2 TB / Seasonic Focus+ Gold 650FX / NZXT Kraken X52 / Aerocool P7 C1 PRO
  • Teğmen
    148 Mesaj
    Ama apple sitesinin guvenirliligi daha iyi pt den



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13370 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SeniorAwesome

    Pt eğitim indirimi, apple’ın indirm + kulaklık hediye fiyatlarına denk geliyor hemen hemen.

    Daha önce de söylemiştim. Ben apple’ı beklerim öylr alırım, satmakla vs uğraşamam kullanmayacağım zaten diyen ptden alabilir. Bu ara stok sorunu yaşıyormış sanırım pt dikkat edin.
    apple ın kampanyası başladı mı ?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    746 Mesaj

    Baslamadi,https://www.apple.com/tr-edu/shop adresinden takip edebilirsiniz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    e_capkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    55 Mesaj
    Kampanya ile ilgili hala hiçbir haber yok. İnşallah bekleyişimiz boşa gitmez



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    746 Mesaj

    İnsallah ben 9 temmuz veya 13 temmuz gibi gelecegini dusunuyorum bakalim bir bucuk aydir bu kampanyayi bekliyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    AronX kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    148 Mesaj

    Sadece gelip gelmemesid egil ayni zamanda nasil gelecegi de onemli. 100tl cek verip gecistirmezler ins



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Fenool kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Cancer Clinical Trials
Canlı Tv izle
Radyo Dinle
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.