Şimdi Ara

Apple ile Olan Hukuk Mücadelemi Kazandım! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
3.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    Hemen herkes telefonunu günde 1 kez şarja takıyor. Ürünlerin garantisi 2 sene ama Apple'ın hesabına göre 17 ay

    Arka cam kırılınca teknik hizmet vermemesi saçma,

    500 şarjdan sonra garanti dışı bırakması daha da saçma!
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Bende bir ay içerisinde düşmüştü. 28. gündü hatta.
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    sonra gündeme vb alınması ne kadar sürmüştü sizde? 44. günde savunması geldi ancak.
  • Teşekkürler bilgiler için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helal olsun sana
  • başvurum 85. gününde karara bağlandı.

    şimdi kararın eve gelmesini bekliyorum bakalım.
  • Bayağı hızlı sonuçlanmış. Sizin şikayetiniz neydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erasmus78 -- 3 Mart 2020; 17:28:59 >
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    bu konuya daha önce yazmıştım
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/141194539
  • Merhaba benim de xs max telefonumun arka camı kırıldı elimi kesiyor öyle parçalandı. Servise götüreceğim. Sizin süreciniz nasıl oldu şunu anlayamadım. Siz telefonu değiştirip ödemeyi yapıp sonra mı başvurdunuz thh e? Yoksa sadece arızalı telefonu götürüp servis kaydı alıp o belge ile mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi fark ettim süreç 5 ay sürmüş. Ne kadar uzun sürmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akzidenz A kullanıcısına yanıt
    Siz aldığınız yeri mi yoksa apple mı şikayet ettiniz acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozgurkkmn O kullanıcısına yanıt

    Ben aldığım yeri şikayet ettim n11 den bir satıcı halen daha aktif satış yapıyor acaba arkadaş da bizim gibi aynı durumda mı yoksa gidip mağazadan mı aldı telefonu merak ettim , bende iPad Air 3 ile mahkemelik oldum aynı sebepten şeyleri bana da bahane göstererek ekran değişimi yapmadılar bakalım son raddeye geldi büyük ihtimal para iadesi çıkacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt

    Üstad nereden aldın telefonu aldığın yeri mi şikayet ettin yoksa direk Apple mı bilgi verir misin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben trendyol üzerinden teknosadan aldım bu tarz durumlarda teknosa işi yokuşa sürüyormuş arada kaldım herkes faturanın kesildiği aldığın yeri etmelisin diyor ama bu arkadaş appleı şikayet etmiş sanırım appleı şikayet etsem süreç farklı olur mu merak ediyorum açıkçası

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozgurkkmn O kullanıcısına yanıt

    Veya Teknosa mı Apple gönderiyor süreci , çünkü benim ürünü aldığım yer aradı ben bunu Apple göndereceğim şimdi dedi onlar savunma yapar göndeririz dediler ilginç şekilde bakalım ne olacak. 1,5 ay sürdü nerdeyse cihazı bilirkişiye bıraktım inceliyor . Yarın alacağım tekrardan . Bende konu açıp süreci anlatacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurkkmn O kullanıcısına yanıt
    Ben Apple Store’den almıştım hocam yani her türlü Apple’ydi benim için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Nereden aldığınızın bir önemi yok.

    Ben Turkcell'den almıştım. Arıza için Apple yetkili servise götürdüm. Bunu yapamayız dediler. Direkt Apple'i şikayet ettim. Turkcell'e gitsem zaten onlar da Apple'a ileteceklerdi konuyu.

  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt

    Umarım öyledir hocam benim sonuçta açıklanmak üzere.


    Peki ödeme işi nasıl oldu apple mı sizi aradı ve ürünü gönderdikten sonra mı ödeme yaptılar kaç gün vs sürdü acaba.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple arıyor.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.