Valla ben konuya şimdi hakim olduğum için tam olarak araştırma yapmamıştım. ama ilk başlardaki performansı alamıyorum. özellikle eşleşme ve ses performansı aşırı düştü eminim. ve bu durumla alakalı Apple müşteri hizmetleriyle görüştüm; 1- Airpods Pro Cihazınızı Sıfırlayın denildi. 2- Apple Watch Kullanıyor musunuz dedi evet dedim. o zaman Watch sıfırlama yapın bu sorunluda karşılaştık düzeldiği oldu dedi. 3- Son seçenek telefonunuzu sıfırlayın denildi. NOT: inşallah ilk seçenekte sorun düzelir 2-3 e gerek kalmaz dedi Şimdi bizimkisi, Ekim öncesi cihazlar olduğu için Aslında apple sorunsuz kulaklıkları değiştirme mecburiyeti var. ama şöyle de bir şey var bunun zaten belirli zamanı da var şimdilik cihaz yeni olduğu için hemen değiştirmeye gerek yok. biraz daha kullanayım kutu haricin de yeni temiz kulaklıklarımı alırım. Sadece kafama takılan şu; bize verdiği apple kulaklıklarım kutusu olmadığı için hangi tarih kulaklık olduğunu nasıl anlayacağız ? değişi yapan arkadaşlar bilgi verirse iyi olur. |
Bildirim