satıcı amazon evet dediginiz gibi yaptim apple a faturayi gonderdim,ama sıkıntı su faturada urunun seri numarasi yazmiyor bu yuzden apple garantiyi baslatamıyor.Sizin faturada seri numarası yazıyor mu?Faturaya tekrar bakarsanız cok sevinirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
evet satıcı amazon < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hayır ürünün seri nosu yazmıyor bende de. Gürgençlerden alan arkadaşımda da yazmıyordu hatırladığım kadarıyla onda da başlattılar. Kontrol ettikleri satıcı amazon mu böyle bir ürün satılmış mı başka bir şeye bakmıyorlar normalde. Bence tekrar bağlanıp yarın sorun derim. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Tekrar garantiye gönder kronik problemli sıkıntısız cihaz gelene kadar garantiye vereceksiniz. Siz mümkünse Ekim sonrası üretim isteyin Ekim öncesi üretimlerde kronik problem olabiliyor |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Airpods PRO maalesef sıkıntı tamam değişim oluyor ama sık sık arızalanabildiği gibi hiç arızalanmayanlarda var. Ben kurtuldum hocam siz de iade edebilirseniz iade edin zira sağlam cihaz gelene kadar uğraşacaksınız.. Gürgençler falan varsa onlar direk değiştiriyor sizin cihaz İstanbula gitmez İstanbuldan servise cihaz gelmesi lazım başka servise götürünüz. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Dediğim gibi o cihaz arızalı kullanırsanız siz bilirsiniz ama kesinlikle arızalı mümkünse yeni cihaz falan ayarlayın veya başka servise götürün. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Temsilcilere güvenme onlar sadece müşteriyi manipüle edip geçiştiriyor sizi ikna etmeye çalışacaklardır. Temsilci sıkışırsa size cevap vermeyip dosyayı başkalarına yönlendirecek. Geçen sene başıma geldi. |
Ben de yaklaşık 2 hafta önce amazondan amazon satıcılı aldım. Bende de garanti satın alma tarihinden 4 ay önce başlamış görünüyordu. Aradım apple desteği faturayı istediler yolladım ama seri numarası yazmıyordu. Faturaya elimle seri numarayı yazıp tarayarak mail atmamı istediler. Elimle ok çıkarıp faturaya seri numarayı yazıp yolladım. Sonra işte aldığımda kapalı paket miydi, siz mi açtınız, nereden aldınız gibi soruların ardından İrlanda’ya bağlanıp düzelttiler. Yarın aradığınızda seri numarasını bu yüzden elle eklemeyi talep edin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasva -- 22 Kasım 2020; 17:53:14 > |
Valla hocam benim airpods 2 lerde de aynı sorun mevcut sanırım.Özellikle sağ kulaklık yapıyor.1 hafta sonra falan başladı.Gürgençlerden almıltım mersin den yolladılar bursa ya.Bursa da da adam gibi ne servis var ne apple store var.Kargoyla vs uğraşmak istemiyorum hiç böyle kullanıyorum.Ne yapacağız bilmiyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
amazondan almayı düşünüyorum |
Amazon harici alma problem çıkarsa servisle uğraşmaz 2 sene içinde iade edersin. İade etmek isteyen arkadaşlarım Amazon'dan almadıkları için iade edememişlerdi ürünler ellerinde patladı |